the black plaguequote:Op maandag 7 april 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Lekkere aura heeft die del toch![]()
[ afbeelding ]
hij kan net zo goed dj spelen als hij kan gitaarspelenquote:Op maandag 7 april 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dus die deejay zei tegen Brian dat hij nog heel veel moet oefenen? Dat moet dat belachelijke ego toch pijn doen, of geeft hij er weer eens zo'n draai aan dat de deejay eigenlijk zei dat Brian de beste deejay ever is?
Lama, retorisch.
lachen jaquote:Op maandag 7 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik was even naar hierneven: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
![]()
kijk even naar de feitenquote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Hahah wat erg toch, al die mensen die Huub ondersteunen zijn veel beter. De andere zijn allemaal nietsnutten, wat doen ze eigenlijk daar....hahaha
Zijn de batterijen die hij in zijn denkbeeldige punani heeft gestopt.Niet mijn woorden hoor,maar zei hij zelf van de week.quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
ricardo danst echt of er nog een stukkie inzit
En Amanda beweegt alsof ze met Braajen bezig isquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
ja, en amanda danst alsof ze bovenin een stukkie mist...quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
Nou meestal ligt ze er voor dood bijquote:Op maandag 7 april 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda beweegt alsof ze met Braajen bezig is
ze zou willen dat ze dan dood wasquote:Op maandag 7 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou meestal ligt ze er voor dood bij
Kende dat hele topic niet, maar deze is toch wel meesterlijk!quote:Op maandag 7 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maakt me niet uit, ik was even naar hierneven: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou meestal ligt ze er voor dood bij
Kom op zeg, het zijn allemaal dj-s. volgens mij ligt het gewoon aan de soort muziek waar je van houdt. En natuurlijk omdat het Brain is......quote:Op maandag 7 april 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten
De dj-dame van Huub gaat naar beneden en laat hem draaien en geeft hem aanwijzigen (een uur lang)
dj-man Brian.... ouwehoert veel en laat hem een kwartier oefenen en zegt dan dat hij meer tijd nodig heeft, want het lijkt nog nergens naar
Dat heeft nix met Brian of Huub te maken...... maar met de leraar
Is dit ook een opdracht Guus, voor puntenquote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef Guuskeee het volgende:
en dit is interessant waarom??
[ afbeelding ]
Echo..echo..echo...quote:Op maandag 7 april 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten
De dj-dame van Huub gaat naar beneden en laat hem draaien en geeft hem aanwijzigen (een uur lang)
dj-man Brian.... ouwehoert veel en laat hem een kwartier oefenen en zegt dan dat hij meer tijd nodig heeft, want het lijkt nog nergens naar
Dat heeft nix met Brian of Huub te maken...... maar met de leraar
NMNS in the house?quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef Guuskeee het volgende:
waarom al een kwartier een
[ afbeelding ]
???
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...quote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kom op zeg, het zijn allemaal dj-s. volgens mij ligt het gewoon aan de soort muziek waar je van houdt. En natuurlijk omdat het Brain is......
quote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Hahah wat erg toch, al die mensen die Huub ondersteunen zijn veel beter. De andere zijn allemaal nietsnutten, wat doen ze eigenlijk daar....hahaha
Nee Guus, doe ik niet. Ik kan niet schrijven en lezen ook niet. Laat het maar zo. Blijf jij nou lekker bij jou mening, doe ik het met de mijne. Je moet geen discussie aan gaan met een dom iemand, is zonde voor je tijd en energie. Blijf jij nou lekker plaatje schieten, Okeeeequote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...
Dat zijn de echt leuke caps. Hoe onflatteuzer hoe beterquote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
mannie ziet er steeds slimmer uit
[ afbeelding ]
Verboden gebied..vrees ikquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat Amanda die jurken niet ziet....
Die kan niet veel gekker meer worden na dat hij hoorde dat zijn dochter met Huub gaat trouwen.quote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef yellowfirst het volgende:
Huub tegen Claire:"Zal ik je vader gek maken en ook een jurk aantrekken?"
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is andersquote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
mannie wil wel eens een 'echte' man voelen
[ afbeelding ]
Ricardo is dan ook een vrouw in een verkeerd jasjequote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is anders
dattie wicawdo er maar om vermoord... 2 strontvliegen in 1 klap, wicawdo en brian eruitquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is anders
Het is dan ook voor de ondertrouw, dan mag het welquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Huub hoort de jurken toch helemaal niet te zien of ben ik nu ouderwets?
Script voor een huwelijkceremonie is anders dan een script van een soap.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ondertrouw is geen trouw..dacht ik...quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
en of... en waarom is dr kop zo licht?quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef fredfik het volgende:
is de del ook aan de pammetjes?ze ziet eruit als een hoer die verslaaft is aan die rotzooi
ziet er echt heel slecht uit
Ze is er een aan het uitzoeken voor morgen Deisyy, het is volgens mij nie de trouwjurk. Ze gaat in het wit heeft ze gezegd.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Lichtekooiquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en of... en waarom is dr kop zo licht?
[ afbeelding ]
Dit zijn slechts onderjurkenquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.
quote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.
Het kwartje was gevallen, een beetje laat, maar tochquote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ondertrouw is geen trouw..dacht ik...
demins is backquote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het kwartje was gevallen, een beetje laat, maar toch
quote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef fredfik het volgende:
de del is nu al harstikke jaloers op de jurken....dat wort wat als de trouwjurken komen en clair in het midelpunt van de belangstelling staat pffffff
Ja, dat kan........quote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef Ziet het volgende:
het wordt de rode
Geweldig toch, al gaat die hele trouwerij op het laatste moment niet door, de voorpret is superquote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef fredfik het volgende:
de del is nu al harstikke jaloers op de jurken....dat wordt wat als de trouwjurken komen en clair in het middelpunt van de belangstelling staat pffffff
Dat dacht ik er ook meteen bijquote:Op maandag 7 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, sexy... alleen een onderjurk aan... das een beetje Amanda-style hè
quote:
demins, een gewaardeerde, lang geregistreerde medefokker, vermaard om zijn pakkende one-liners, met als sig:"kwartjes vallen soms jaren later"quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, kwartjes vallen soms jaren later...
maar over de streams schrijven is te hoog gegrepen voor je? welkom back deminsquote:
Lig echt in een deuk om Huub,hoe hij ook nu op die stoel zit en alles bekijkt .quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef Ziet het volgende:
huub: jezus ik lijk wel een wijf
je krijgt ook overal verstand van in de gouden kooi
quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
demins, een gewaardeerde, lang geregistreerde medefokker, vermaard om zijn pakkende one-liners, met als sig:"kwartjes vallen soms jaren later"
quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, kwartjes vallen soms jaren later...
quote:
Amanda zou in knalroze gaan mèt kroontje....quote:Op maandag 7 april 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:
amanda vindt deze hele jurk too much! whahaha zie je wel, ze is echt jaloers!
quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda zou in knalroze gaan mèt kroontje....
Ja anders lijkt ze op Betty Boop...hij krijgt ze het haar strot uit??? Vet haar Claire???quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
dat haar wassen, dat vettige kan niet
ZEGT AMANDA TEGEN CLAIRE!!!
Dat moet zij zeggen, hahahahaquote:Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Haar wassen zegt Amanda tegen Claire,dat vette haar kan echt niet.
Ja zo schattig van Amandaquote:Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Amanda geeft een goed en lief advies. Ze zegt tegen Claire, in de kapsalon staat een mand met allerlei sieraden van mij, kijk daar maar in. Ze raad haar aan een zwarte band om haar nek te doen en echt pumps aan te trekken. Dan maar wat groter. Claire en Huub zijn heel blij met het advies.
Heb ik nou net de meest hilarische opmerking van de week gemist?quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Je moet je haar wassen, want dat vettige kan niet.
Veeg me op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |