Poeh, dat is wel een heel eind weg zeg.quote:
Dan ga ik er nog even over nadenken... Deze was nog nieuw in gesealde doos he? Of is ie al gebruikt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef vuurwerkman het volgende:
Nee, helaas.
In gesealde box, dus ongebruikt en ongeopend.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:39 schreef attieboy het volgende:
[..]
Dan ga ik er nog even over nadenken... Deze was nog nieuw in gesealde doos he? Of is ie al gebruikt?
In dat geval ben ik bereid 280 Inclusief verzenden te betalen. Enige nadeel: Ik krijg mijn salaris de 25e binnen en kan dan pas de betaling doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef vuurwerkman het volgende:
[..]
In gesealde box, dus ongebruikt en ongeopend.
Ik zit zelf ook in geldnood en wil hem zo snel mogelijk verkocht hebben. De 25ste is te laat voor mij, sorry.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:47 schreef attieboy het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bereid 280 Inclusief verzenden te betalen. Enige nadeel: Ik krijg mijn salaris de 25e binnen en kan dan pas de betaling doen.
Hierbij dus een bod van 280, mocht er iemand tot die tijd eroverheen bieden, mag je hem gewoon aan desbetreffende persoon verkopen
Ja Amersfoort ligt vlak bij leusden. Als je hem vandaag ophaalt mag die weg voor 285euro.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef Kasiro het volgende:
Amersfoort ligt toch vlakbij Leusden? Hoeveel wil je ervoor als ik hem meteen, dwz vandaag, nog op kom halen?
Sinds eind januarie zit er nieuwe software op zoals Mail, Maps, Aandelen, Weer en Notities.quote:
Er zijn zat mensen die niet met het vliegtuig gaan en niet op schiphol komen. Tax free is dan ook zonder btw en voor die prijs wordt het ook niet in de winkel buiten schiphol verkocht.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:33 schreef tgs. het volgende:
Ik heb voor wat het waard is in dit topic bij de Tax Free op Schiphol afgelopen week ¤ 285,- voor betaalt. 16 GB zoals die van de ts.
Welke prijs had jij in gedachte dan ?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:57 schreef Kasiro het volgende:
Thanks voor de snelle reactie, laat maar zitten voor die prijs. Succes ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |