Geef me dan maar Emily, die is tenminste echt venijnig als ze wil . ![]()
En Simon en Lily...
quote:Ik vind het juist een goeie casting..Katie met een lief uiterlijk en bitchy gedrag.
katie ziet er te lief uit om een bitch te zijn.. vind het foute casting voor die rol
quote:ja maar ze heeft gewoon een te lief uiterlijk en daarom vind ik het niet overtuigend overkomen.. ook dat lieve stemmetje enzo.. doe mij maar lekker emily
Op vrijdag 21 juni 2002 20:08 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ik vind het juist een goeie casting..Katie met een lief uiterlijk en bitchy gedrag.
Amerika:
ATWT Lily - Rose (en herinneren we Frannie en Sabrina nog?)
Nederland
GTST Janine - Sophia (erg bagger en slecht gedaan
)
ONM Bobbie(vermoord) - Nicky ( om fabienne de Vries een tweede kans te geven)
En dat tweelingen gedoe heeft elke soap wel gehad. Beetje standaard misschien, maar bij ATWT wel erg leuk uitgevoerd.
quote:tweelingen zijn gewoon altijd aanwezig in soaps.. ik weet niet of jullie de afleveringen van days of our lives hebben gezien waarin marlena ineens een evil twin had?? die waren helemaal slecht
Op vrijdag 21 juni 2002 20:15 schreef wizarddragon het volgende:
Het is me de laatste tijd erg opgevallen dat de Nederlandse soaps sommige dingen gewoon schaamteloos jatten uit de Amerikaanse soaps. Vooral dat tweeling gedoe.Amerika:
ATWT Lily - Rose (en herinneren we Frannie en Sabrina nog?)Nederland
GTST Janine - Sophia (erg bagger en slecht gedaan)
ONM Bobbie(vermoord) - Nicky ( om fabienne de Vries een tweede kans te geven)
quote:Dat was geen evil twin, maar marlena was bezeten door de duivel. Haar tweeling zus was jaren daarvoor vermoord door de 'salem strangler'
waarin marlena ineens een evil twin had
Maar ja ik vond de 'days' maar een vage soap. Maar nu speelt Krista Allen
in.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 21-06-2002 20:21]
quote:dat was iets anders.. marlena heeft ook een keer een evil twin gehad ik weet het zeker
Op vrijdag 21 juni 2002 20:19 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dat was geen evil twin, maar marlena was bezeten door de duivel. Haar tweeling zus was jaren daarvoor vermoord door de 'salem strangler'
Je kunt daar per maand alles teruglezen. Ook spoilers dus, want ze lopen daar zoals jullie ongetwijfeld weten een aantal jaartjes voor!
Zit ook een leuke nieuwsbrief bij, met interviews met de castleden, wetenswaardigheden enz.
Verder kijk ik ook vaak Days of our lives ofwel 'De dingen des levens'. (hoe durven ze het te vertalen)
quote:Haha ja stom is dat he. Ze hebben The Bold and the Beautiful ook vertaald, naar Mooi en Meedogenloos.
Op vrijdag 21 juni 2002 21:21 schreef Sinnepin het volgende:
Verder kijk ik ook vaak Days of our lives ofwel 'De dingen des levens'. (hoe durven ze het te vertalen)
quote:Vertel dan ff maar wat er is gebeurd, want sinds ik een baan heb kan ik het niet meer zien
Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef Stranger het volgende:
is hier nog niet gepost?? is iedereen nog in shock van de super-aflevering van vanmiddag?? ik heb supergenoten!!!!
quote:oke, katie is flink teruggepakt, tijdens een awardshow is door een videoband en door rose de waarheid aan het licht gekomen van alle dingen die ze heeft gedaan, iedereen is nu woest op haar, en molly (degene die het hardst genaait is door haar en die het grote terugpakken in scene had gezet) leek zelfs een beetje medelijden te hebben, katie voelt zichzelf helemaal zielig nu.. lily wil een stevig woordje gaan wisselen met rose en molly en jake zoenden op het eind
Op maandag 24 juni 2002 20:20 schreef Barb het volgende:[..]
Vertel dan ff maar wat er is gebeurd, want sinds ik een baan heb kan ik het niet meer zien
Even een copy paste van een Amerikaanse episode guide voor Barb:
quote:
Lucinda is shocked to realize that it's Lily, not Rose, kissing Simon. Lily is livid when Lucinda assumes that she has plans to leave town. Lily demands to be released so she can confront Rose. Katie is thrilled to see Craig has come to support her on her big night and gushes that Holden made it all possible. Meanwhile, Jake preps Rose to go onstage. Tom and Margo are upset to discover that Emily is presenting with Tom. Molly distracts Katie while Chris switches the tapes. As Tom begins to present Katie with the award, the confession tape starts rolling! The room is stunned. Tom shouts for them to stop the tape and Katie pleads with Holden that it's all lies. But Rose appears onstage and declares she will set the record straight on Katie! When Lily and Lucinda arrive, Lily is furious to see what Rose is doing. Rose admits she was impersonating Lily and that Katie kept it to herself - so she could snare Holden! Lucinda prevents Lily from confronting Rose in front of the press. Lily is upset when she goes backstage and discovers Rose is gone! Katie begs Holden to forgive her for what she's done, but he's furious and declares that's she's fired - and he never wants to see her again! Margo is hurt that her sister used her. Katie realizes that Jake, Molly, Abigail and Chris orchestrated her downfall. Molly lets Katie have it and leaves triumphantly, as Katie crumbles to the floor, alone. Jake turns down Emily's invitation to celebrate and instead toasts the moment with a victorious Molly.
quote:Tsss, geduld kwijtgeraakt?
Op maandag 24 juni 2002 20:21 schreef Barb het volgende:
Alsjeblieft(
)
quote:Nee, ik was even mijn goede opvoeding vergeten
Op maandag 24 juni 2002 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Tsss, geduld kwijtgeraakt?
Dank jullie wel!!
U kunt uw geld nu inzetten.
Ik zet mijn geld op ROSE.
Het blijft trouwens verbazen hoe iedereen in Oakdale familie van elkaar lijkt te zijn, nu weer Craig die de vader is van Bryant die de kleinzoon is van Lucinda, en Craig is ook de broer van Katie die de zus is van Margo enzovoort enzovoort... Iedereen is daar gewoon familie van elkaar!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 27-06-2002 19:16]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |