abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:47:51 #26
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399246
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:46 schreef Stranger het volgende:

[..]

pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen

oh dan heb ik dat gemist
quote:
paul weet ik niet..

ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd

Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
Hoe duur wasset?
pi_3399252
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:30 schreef Stranger het volgende:
http://atwt.qks.nl/ ?? die??
Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje )

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 05-03-2002 23:50]

pi_3399256
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:47 schreef jerney het volgende:

[..]

oh dan heb ik dat gemist
[..]

Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
Hoe duur wasset?

je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:49:50 #29
16715 Mylene
*schatje*
pi_3399268
Andy en Carly
Holden en Emily
zijn getrouwd met elkaar in real life!!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:49:57 #30
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399270
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn

Naja, is een redelijke prijs
En ik wil een harde kaft, want ik ben een sloper

pi_3399282
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:48 schreef REC het volgende:
Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje )
ja die site zegt me idd wel wat..
heb ook een keer een heel leuk overzicht gezien, per jaar, wie er dood was, vertrokken, wie er gescheiden waren, wie er uit elkaar gegroeid waren, wie er geboren waren, wie er vertrokken waren ed.. was ook heel handig, maar als je het scrapbook hebt ben je tenminste tot 1996 bijgelezen, ik vind het eigenlijk wel tijd voor een update, want ik ben pas daar in in 1997 ingeschakeld dus ik mis precies een jaar
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:51:37 #32
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399293
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef schatje het volgende:
Andy en Carly
Holden en Emily
niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Ik houd je in de gaten
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:52:45 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_3399309
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:51 schreef jerney het volgende:

[..]

niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Ik houd je in de gaten

Nee, sorry!!
pi_3399314
quote:
Andy en Carly
Holden en Emily
hun zwangerschappen zijn ook in de serie verwerkt, andy en carly hebben 1 kind, en holden en emily ook 2 ofzo..

molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:54:29 #35
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399331
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, sorry!!

is al goed

*stiekem toch nog de pest in heeft*

pi_3399668
quote:
Andy en Carly
Holden en Emily
Klopt, en Molly woont samen met Reid Hamilton.

edit: ze zijn inmiddels getrouwd, lees ik dus hierboven.

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 06-03-2002 00:30]

woensdag 6 maart 2002 @ 07:50:22 #37
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3400817
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:53 schreef Stranger het volgende:
molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)
Ja, met Reid.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3400825
oeh leuk dit!! As the world turns is eigenlijk het enige wat ik echt kan blijven kijken!!
Andy wordt denk nie meer terug gevonden hoor... weet nie eigenlijk, maar gok van niet.

Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!

woensdag 6 maart 2002 @ 08:00:47 #39
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3400833
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Kalverstraat bij V&D!!
En hij is afgeprijsd nu!!

Cool, die ga ik dus even halen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3402107
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 08:00 schreef Marble het volgende:

[..]

Cool, die ga ik dus even halen.

Waarschijnlijk hebben ze hem nog wel!!
Anders is het te bestellen.
  woensdag 6 maart 2002 @ 11:53:50 #41
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3402364
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 07:55 schreef Freaky_pauwie het volgende:
oeh leuk dit!! As the world turns is eigenlijk het enige wat ik echt kan blijven kijken!!
Andy wordt denk nie meer terug gevonden hoor... weet nie eigenlijk, maar gok van niet.

Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!

Hij is al eerder een tijdje uit de serie geweest (zat ie in Frankrijk na zijn relatie met Courtney) en toen kwam ie ook weer terug. Zal nu ook wel weer gebeuren
Nee, ik ben niet aardig!
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:36:43 #42
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3403491
Ben net naar die winkel geweest, is ie uitverkocht.
En ze kunnen hem ook niet meer bestellen.

Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.

woensdag 6 maart 2002 @ 13:37:35 #43
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3403502
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:36 schreef Marble het volgende:

Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.

pi_3404921
quote:

Je kan altijd ebay nog proberen!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 17:59:04 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3406644
Is dat met creditcard? Of kan je gewoon aan de deur/met aceptgiro betalen?

Coole aflevering trouwens vandaag, afgezien van die bloedirritante Ben en z'n overdreven christelijkheid. Die mag van mij echt vermoord worden en keihard de serie uit knallen, wat een zeikerd.

Dat gedoe met Rose en het pistool was wel erg cool.

pi_3408194
quote:

was ie in den haag ook uitverkocht??? of hebben ze daar niet naar toe gebeld.. ik ben er na gisteren weer in begonnen, de storylines dan, want ik was ooit halverwege blijven hangen, maar t is gewoon kewl, en mijn verslaving was net aan het bekoelen, maar nu wordt het weer erger..

ik kan hem anders ook wel naar een van jullie opsturen ofzo

Admin woensdag 6 maart 2002 @ 20:43:19 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3408275
Marble!!!! Hierkomen.

En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?

Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_3408524
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 20:43 schreef yvonne het volgende:
Marble!!!! Hierkomen.

En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?

Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen

ik heb het niet gevolgt rond die tijd maar dit lees ik hier:
Carly started started receiving threats from a man named Philips who knew her in Hong Kong. Afraid that Jack would learn some unsavory secret from her past, Carly kept the threats to herself. Philips told her that he was sent from their employer to retrieve her at any cost. Philips warned Carly that if she refused to return to her former Hong Kong employer, Jack and Parker would get hurt. Afraid for their lives, Carly sadly told Jack that she couldn't marry him, abandoned Parker, and left Oakdale with Philips.

owh trouwens marble en jerney, de complete storylines vanaf 1956 staan ook op http://atwt.qks.nl onder het kopje diversen>> hoe het begon

is in het nederlands dus wel zo makkelijk, er zijn regelmatig updates, ze zitten nu met vertalen al bij 1989

woensdag 6 maart 2002 @ 21:57:50 #49
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3409367
Ik weet niet of ie in Den Haag ook uitverkocht was

Yvonne, Carly is vroeger getrouwd geweest met een maffioso uit Hong Kong en ooit eens gevlucht naar Oakdale (ze had iets bij hem geflikt geloof ik). Het was ook eigenlijk niet haar exman (maar ik noem het maar even zo), ze waren namelijk nog steeds getrouwd. Toen ze op het punt stond met Jack te trouwen is ze ontvoerd door een handlanger van haar man, en moest ze niet alleen haar verloofde achterlaten maar ook haar zoontje Parker (die verblijft nu bij Hal en Barbara). Haar exman had namelijk nog een rekening met haar te vereffenen. We hebben haar nog een paar afleveringen kunnen zien in Hong Kong, maar sindsdien is er nooit meer iets van haar vernomen. Jammer, want ze was een van de leukste personages. Ik hoop dat ze nog terugkomt.

pi_3409824
Carly die had toch wat met Mike Kaznoff? Hoe is het daarmee afgelopen eik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')