quote:oh dan heb ik dat gemist
Op dinsdag 05 maart 2002 23:46 schreef Stranger het volgende:[..]
pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen
quote:Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
paul weet ik niet..ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest
but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd
quote:Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje
Op dinsdag 05 maart 2002 23:30 schreef Stranger het volgende:
http://atwt.qks.nl/ ?? die??
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 05-03-2002 23:50]
quote:je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn
Op dinsdag 05 maart 2002 23:47 schreef jerney het volgende:[..]
oh dan heb ik dat gemist
[..]Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
Hoe duur wasset?
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef Stranger het volgende:[..]
je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn
Naja, is een redelijke prijs ![]()
En ik wil een harde kaft, want ik ben een sloper
quote:ja die site zegt me idd wel wat..
Op dinsdag 05 maart 2002 23:48 schreef REC het volgende:
Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje)
quote:niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef schatje het volgende:
Andy en Carly
Holden en Emily
zijn getrouwd met elkaar in real life!!
quote:Nee, sorry!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:51 schreef jerney het volgende:[..]
niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Ik houd je in de gaten
quote:hun zwangerschappen zijn ook in de serie verwerkt, andy en carly hebben 1 kind, en holden en emily ook 2 ofzo..
Andy en Carly
Holden en Emily
molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)
quote:is al goed
Op dinsdag 05 maart 2002 23:52 schreef schatje het volgende:[..]
Nee, sorry!!
*stiekem toch nog de pest in heeft*
quote:Klopt, en Molly woont samen met Reid Hamilton.
Andy en Carly
Holden en Emily
edit: ze zijn inmiddels getrouwd, lees ik dus hierboven. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 06-03-2002 00:30]
quote:Ja, met Reid.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:53 schreef Stranger het volgende:
molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)
Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!
quote:Cool, die ga ik dus even halen.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:15 schreef schatje het volgende:[..]
Kalverstraat bij V&D!!
En hij is afgeprijsd nu!!
quote:Waarschijnlijk hebben ze hem nog wel!!
Op woensdag 06 maart 2002 08:00 schreef Marble het volgende:[..]
Cool, die ga ik dus even halen.
quote:Hij is al eerder een tijdje uit de serie geweest (zat ie in Frankrijk na zijn relatie met Courtney) en toen kwam ie ook weer terug. Zal nu ook wel weer gebeuren
Op woensdag 06 maart 2002 07:55 schreef Freaky_pauwie het volgende:
oeh leuk dit!! As the world turns is eigenlijk het enige wat ik echt kan blijven kijken!!
Andy wordt denk nie meer terug gevonden hoor... weet nie eigenlijk, maar gok van niet.Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!
Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:36 schreef Marble het volgende:
Ben net naar die winkel geweest, is ie uitverkocht.
En ze kunnen hem ook niet meer bestellen.Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.
quote:Je kan altijd ebay nog proberen!!
En ze kunnen hem ook niet meer bestellen.Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.
Coole aflevering trouwens vandaag, afgezien van die bloedirritante Ben en z'n overdreven christelijkheid. Die mag van mij echt vermoord worden en keihard de serie uit knallen, wat een zeikerd. ![]()
Dat gedoe met Rose en het pistool was wel erg cool.
quote:was ie in den haag ook uitverkocht??? of hebben ze daar niet naar toe gebeld.. ik ben er na gisteren weer in begonnen, de storylines dan, want ik was ooit halverwege blijven hangen, maar t is gewoon kewl, en mijn verslaving was net aan het bekoelen, maar nu wordt het weer erger..
ik kan hem anders ook wel naar een van jullie opsturen ofzo
En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?
Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen
quote:ik heb het niet gevolgt rond die tijd maar dit lees ik hier:
Op woensdag 06 maart 2002 20:43 schreef yvonne het volgende:
Marble!!!! Hierkomen.En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen
owh trouwens marble en jerney, de complete storylines vanaf 1956 staan ook op http://atwt.qks.nl onder het kopje diversen>> hoe het begon
is in het nederlands dus wel zo makkelijk, er zijn regelmatig updates, ze zitten nu met vertalen al bij 1989
Yvonne, Carly is vroeger getrouwd geweest met een maffioso uit Hong Kong en ooit eens gevlucht naar Oakdale (ze had iets bij hem geflikt geloof ik). Het was ook eigenlijk niet haar exman (maar ik noem het maar even zo), ze waren namelijk nog steeds getrouwd. Toen ze op het punt stond met Jack te trouwen is ze ontvoerd door een handlanger van haar man, en moest ze niet alleen haar verloofde achterlaten maar ook haar zoontje Parker (die verblijft nu bij Hal en Barbara). Haar exman had namelijk nog een rekening met haar te vereffenen. We hebben haar nog een paar afleveringen kunnen zien in Hong Kong, maar sindsdien is er nooit meer iets van haar vernomen. Jammer, want ze was een van de leukste personages. Ik hoop dat ze nog terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |