quote:Dat denk ik ook ja, en dan waarschijnlijk net op die momenten dat t weer even goed gaat dat ie dan weer langs komt. Die foto zal vast ook wel weer te voorschijn komen ja, hij had er immers nog kopieen van. Maar t verband met bloed van david lag ook nog achterin de auto he?
Op woensdag 10 juli 2002 18:09 schreef schatje het volgende:
Wederom genoten!!
Is David nu alweer weg??
Hij gaat natuurlijk van een afstand Julia terroriseren zodat ze helemaal psycho wordt.Die foto zal ongetwijfeld nog wel opduiken bij Carly of Jack.

En de nieuwe Mike Kasnoff.Dat was toch degene waar Carly en Rosanna om vochten??
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Op woensdag 10 juli 2002 21:41 schreef schatje het volgende:
Dit is de nieuwe Chris Hughes!!
quote:Huidige Chris is inderdaad lekker!!
Op woensdag 10 juli 2002 22:45 schreef _sunny_ het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Die andere was juist zo cute
Naja, zal wel weer even wennen zijn dan
Was die er vandaag al in trouwens? Want ik heb niet de complete aflevering gezien vandaag
quote:Adam Hirshan (1987 to 1990)
Op woensdag 10 juli 2002 23:07 schreef Marble het volgende:
Hmm, ik begon die andere Chris net een beetje te waarderen. Hij werd eindelijk wat pittiger en wat minder zeikerig. Maar ja, laten we er dan maar op hopen dat versie nummer 6 ook een beetje pit heeft.
quote:Oww, gelukkig
Op donderdag 11 juli 2002 00:08 schreef schatje het volgende:[..]
Huidige Chris is inderdaad lekker!!
En we kunnen daar nog zo'n jaartje van genieten als ik het goed heb.
quote:En die was nog lelijk ook.Hij heeft in real life ook wat gehad met Jaime Dudney die Georgia speelde.
Op donderdag 11 juli 2002 14:49 schreef _sunny_ het volgende:[..]
Oww, gelukkig
Ik vond trouwens diegene die hiervoor heel kort chris speelde nogal irritant
quote:Dat is weer uit gegaan.
Op donderdag 11 juli 2002 23:09 schreef schatje het volgende:[..]
En die was nog lelijk ook.Hij heeft in real life ook wat gehad met Jaime Dudney die Georgia speelde.
quote:Laten we het hopen.. ik vond haar altijd
Op vrijdag 12 juli 2002 00:39 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dat is weer uit gegaan.
Maar als Mike terugkomt, kunnen wij sexy exotische Pilar Domingo dan ook terugverwachten???
quote:Hij is door de politie in Chicago dood geschoten.
Op zaterdag 13 juli 2002 14:43 schreef _sunny_ het volgende:
Hoe is ie nou dood gegaan dan?
quote:Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
Op zaterdag 13 juli 2002 19:47 schreef schatje het volgende:[..]
Hij is door de politie in Chicago dood geschoten.
quote:ja, ik denk ook wel dat dit een misleiding van david is hoor. (het gedoe lily-simon en rose-holden duurde echt maanden lang, dit kan echt niet zo snel al zijn afgelopen
Op zondag 14 juli 2002 03:40 schreef Stranger het volgende:[..]
Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
quote:Yes!!
Op zondag 14 juli 2002 03:40 schreef Stranger het volgende:[..]
Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
quote:bron
After a failed attempt to coerce Emily into getting him exonerated, David escaped from jail and blackmailed Julia into helping him hide out from the police so he could get safely away. Unfortunately, this plan also failed and David was shot to death by the police.
quote:dat betekend alleen maar tot nu toe.. James stenbeck is er ook weleens jaren tussenuit geweest... ze houden het gewoon open lijkt me
Op zondag 14 juli 2002 11:57 schreef schatje het volgende:
Stukje verhaal lijn opgezocht:
[..]
quote:Nou Julia zal volgende week iets doen om er zeker van te zijn dat David dood is.
Op zondag 14 juli 2002 14:20 schreef yvonne het volgende:
Die zal toch niet echt dood zijn?
Lijkt me stug, verhaallijnen worden zo lang uitgesmeerd
Nouw hoor
We zijn trouwens al opvallend lang vrij van Margo en Tom, echt een verademing. Ik hoop dat het nog even aanhoudt.
quote:Margo en tom kan ik nog wel uitstaan.. Ik irriteer me altijd mateloos aan die hele snyder family.. stel veels te gelovige boerenkinkels bij elkaar, waarbij iedereen enigszins interessant er al lang uitgefilterd is!
Op maandag 15 juli 2002 16:59 schreef Marble het volgende:
Die Hal zit echt in elke verhaallijn verwoven he? Met Julia en Jack, met Carly en Craig, met Jen en Bryant... De schrijvers vinden het zeker een erg leuk personage.We zijn trouwens al opvallend lang vrij van Margo en Tom, echt een verademing. Ik hoop dat het nog even aanhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |