heb zo'n kabeltjequote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef DroogDok het volgende:
Hoe je je sms-jes dan weer op je PC krijgt is iets voor DIG denk ik
quote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef InsertCredit het volgende:
op zich een geinig idee. ergens wel verontrustend dat je al die zooi bewaard hebt
quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Buschetta het volgende:
en dan voor de grap natuurlijk een paar neppe sms'jes.
*thanks for the fantastic night last week in London.
kiss Paris. *
*bedankt dat je me die 20.000 euro kon voorschieten om mijn schulden af te lossen*
etc.
gek he?quote:Op maandag 7 april 2008 11:31 schreef thijsltc het volgende:
ik ben bang dat dat een beetje genant word
Papier met behanglijm tegen de muur aan en dan vernis of boeklon eroverheen.quote:
thnx ik denk dat ik het met dat boeklon ga proberen!quote:Op maandag 7 april 2008 15:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Papier met behanglijm tegen de muur aan en dan vernis of boeklon eroverheen.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:21 schreef its_me_ het volgende:
ZIP die 268 pagina's even en plaats ze op Rapidshare en de bijbehorende URL hier op FOK!
quote:Op maandag 7 april 2008 16:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wat voor smsjes ontvang jij dan?
Post hier eens wat.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat aan je muur wilt namelijk. Misschien als ik ze gezien heb wel?
Gewoon door een A4 laserprinter draaien, zoiets zou me thuis grofweg 5 euro kostenquote:Op maandag 7 april 2008 15:19 schreef thijsltc het volgende:
Heb ze inmiddels op mijn pc gekregen, 268 pagina's met gemiddeld 7 berichten per pagina (a4).
Heeft iemand nog een geniaal idee om dit goedkoop uit te printen oid? Bij praxis zit je ongeveer op 80-100 euro per 2m2 dat heb ik er niet voor over..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |