LOLz... mennn... moest toch iets laten blijken dat het lang duurde voordat je een nieuwe opende?quote:
Ja, ik zag dat ik hoofdletter O was vergeten, dus ik drukte op stop... Helaas net iets te laat.quote:
Nou vind ik dat mensen die Portugees praten sowieso vaak een kutstem hebben. Heel nasaal meestal.quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gezegd dat die Braziliaanse een onwijze kutstem heeft. Nu praat ze verdomme weer.
Thanks!quote:
Da's wel jammer... VerjaarsBJ zit er zeker niet in?quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gezegd dat die Braziliaanse een onwijze kutstem heeft. Nu praat ze verdomme weer.
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.quote:
Gefeliciteerd dan maar, UIO!quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.
Ik probeer uit alle macht geen visuele voorstelling ervan te makenquote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd dan maar, UIO!
Heb ze een beetje puike jesters?
Beter gezegd een luchtalarm?quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.
volgend jaar misschienquote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi zo!! En dan kom je gezellig met je motor langs bij ons en dan krijg je ook nog koffie en een Irish stew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |