Hehe, ben ik in ieder geval niet de enigequote:Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Takkespel trouwens, dat slalom skiën. Ik bak er niets van.
Leuke combi, pizza en WiiFitquote:Op donderdag 24 april 2008 19:19 schreef linebear het volgende:
heb hem net gehaald... eerst pizza gegeten en dan nu aan de slag
Haha, wacht maar tot je de volgende stepoefening hebt geunlocked danquote:Op donderdag 24 april 2008 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
zo dat steppen ging niet helemaal goed zegmaardat naar links en rechts
Ik vind het nog leuker dan ik gedacht hadquote:Op donderdag 24 april 2008 21:03 schreef Biancavia het volgende:
Oh, nou wil ik 'm eigenlijk ook wel graag.
Nou inderdaad wist ik ook niet van te voren, gelukkig hebben wij laminaat en dus geen extra dingetjes nodig maar wel een naaistreekquote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb Wii Fit net gekocht. (Mediamarkt Groningen had er nog minstens 20 liggen)
Trouwens wel een dikke naaistreek dat je die verhogingsstukjes, voor als je op bijv. tapijt wilt spelen, los moet kopen. Denk ik lekker te kunnen spelen, kom ik erachter dat die dinkies te niet bij zitten. Dat was dan dus ook weer de enige keer dat ik een spel koop. Ben ik toch weer blij met m'n gechipte Wii. Ik kan me echt kwaad maken om dit soort debiele fratsen.
Tot hoe laat is de MM open?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb Wii Fit net gekocht. (Mediamarkt Groningen had er nog minstens 20 liggen)
Trouwens wel een dikke naaistreek dat je die verhogingsstukjes, voor als je op bijv. tapijt wilt spelen, los moet kopen. Denk ik lekker te kunnen spelen, kom ik erachter dat die dinkies te niet bij zitten. Dat was dan dus ook weer de enige keer dat ik een spel koop. Ben ik toch weer blij met m'n gechipte Wii. Ik kan me echt kwaad maken om dit soort debiele fratsen.
2100 uur geloof ik.quote:
Ik ben een tonnetje.. slechte BMI dus. Ben sinds kort met een programma bij de dietist begonnen. BMI alleen op basis van gewicht en lengte kan tricky zijn. Je spiermassa kan bijvoorbeeld best veel zijn wat dus betekent dat je BMI hoger mag liggen dan de norm. Dus ga niet blind hierop afquote:Op donderdag 24 april 2008 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
wat is jullie BMI en/of (wii fit) leeftijd?
Mijn BMI is 22.35 en is Ideal
Mijn Centre of Gravity is links 49,6 en rechts dus 50,4 vond ik wel netjes
Wii Fit leeftijd is 36(echte leeftijd 25
)
Dont worry er zijn meer mensen met dat "probleem".quote:Op donderdag 24 april 2008 22:07 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Ik ben een tonnetje.. slechte BMI dus. Ben sinds kort met een programma bij de dietist begonnen. BMI alleen op basis van gewicht en lengte kan tricky zijn. Je spiermassa kan bijvoorbeeld best veel zijn wat dus betekent dat je BMI hoger mag liggen dan de norm. Dus ga niet blind hierop af
Mijn BMI was 30 nog iets, obese in elk geval. Gravity was bijna perfect. Wii Fit leeftijd is 33, echte leeftijd 29 bijna 30 lol
mijn vriend heeft dat inderdaad ookquote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dont worry er zijn meer mensen met dat "probleem".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |