abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213236
Geef bewoners Mushrooms om vrijwillig te gebruiken, lijkt me Te geestig om te zien.
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

dinsdag 2 november 1999 @ 15:55:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_213237
geef maups e-mail adress door aan de grootste spammers van het internet.... das ook leuk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:00:00 #3
1182 Alex
Tja wat zal ik zeggen
pi_213238
Maup Doe mij en de rest van het FOKFORUM nou eens een pleziertje EN SPRING VOOR DE INTERCITY AMSTERDAM-LEEUWARDEN, of doe nou een poging om een normale topic te plaatsen, Jij bent nou een van die mansen die het bijna onmogelijk maken voor NEWBIE'S om door te groeien naar Member....
pi_213239
Volgens mij wordt Maup door veronica betaald om hier te posten
Oh ja , ik woon tussen 2 sporen in en zie er vaak genoeg voor de trein liggen , doe dat niet AUB (ervoor springen) is niet leuk voor de machinistjes , iets van in een rubberboorje de zee op en nooit meer terugzien lijkt me beter .
pi_213240
Ik ben van mening dat je alleen een topic moet posten als er geen ander topic is wat er op lijkt of als het zo groot nieuws is en veel mensen er op gaan reageren. Deze topic slaat natuurlijk nergens op en door deze onzinnige topics zal deze page langzamer gaan wat volstrekt onnodig is. Maar goed iedereen heeft recht op vrije meningsuiting maar dit was onzinnig en had best in andere topics gepost kunnen worden.

Maar om terug te komen op je topic...Ik denk dat veel mensen zich eraan zouden irriteren als ze de hele tijd lachen en niemand weet waarom. Laat dit idee maar vallen.

dinsdag 2 november 1999 @ 16:21:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213241
quote:
op 11-02-1999 om 04:00 PM schreef Alex het volgende: (bla bla ...)doe nou een poging om een normale topic te plaatsen(bla bla ...)
Wil je dat werkelijk Alex?
Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')