Volgens mij kan de geinterviewde best wel met leuke niet ons-kent-ons namen komen. Iemand uit een eigen groepje kiezen is te makkelijk.quote:Op maandag 7 april 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zekers, maar niet meer aan de geïnterviewde vragen wie de volgende moet zijn.
De interviewer lekker zelf laten kiezen om te voorkomen dat het weer een 'incrowd ons-kent-ons' gedoe wordt.
veeeeel ouder dan jij waarschijnlijkquote:Op maandag 7 april 2008 13:20 schreef Rumille het volgende:
Beschouw
Mooi initatief ook.
P.S. Hoe oud zijn die kinderen van Beschouw?
Zoon van 21 en vrijgezelle dochter van 23. Maar Fokkers maken geen kans: ik wil geen opa worden.quote:Op maandag 7 april 2008 13:20 schreef Rumille het volgende:
Beschouw
Mooi initatief ook.
P.S. Hoe oud zijn die kinderen van Beschouw?
Komt mooi uit. Ik wil ook geen kinderen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zoon van 21 en vrijgezelle dochter van 23. Maar Fokkers maken geen kans: ik wil geen opa worden.
Een schoonzoon van 22 maakt de reeks wel mooi compleet toch?quote:Op maandag 7 april 2008 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zoon van 21 en vrijgezelle dochter van 23. Maar Fokkers maken geen kans: ik wil geen opa worden.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt mooi uit. Ik wil ook geen kinderen.
Zulke reacties waren te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2008 19:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een schoonzoon van 22 maakt de reeks wel mooi compleet toch?
Perfecte assist, aangezien ik kopsterk ben was hij makkelijk in te koppen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Zulke reacties waren te verwachten natuurlijk
quote:Op maandag 7 april 2008 21:20 schreef Ordinair het volgende:
Vraagt natuurlijk ook wel om een foto Beschouw.
Ziet er goed uit, gezond kleurtjequote:
Geloof me, die gele kikker ziet er beter uit.quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou laat maar dan, ik val niet zo op gele kikkers
Inderdaad..quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof me, die gele kikker ziet er beter uit.
Laat SpankTheMonkey dit maar niet zien!quote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Foto lukt dus niet. Jammer, een andere mag ik van mijn dochter hier niet posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |