Precies, zo dus. Mooie cap.quote:
Niet mijn smaakquote:
Ik ook, heerlijk deze rauwe versie van Irish Folk.quote:
nee ik sprong rondquote:Op zondag 6 april 2008 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spring je ook op en neer op je stoel dan?
Beweeg je ook je schouders voor en achteruit met een big smile?
..en ik voorspel dat ze dan zeggen dat dat niet het geval is. Dat is een heel apart fenomeen, haast iedereen die daar op bezoek komt kijkt niet of zelden..quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik voorspel dat Amanda zo gaat vragen of ze vaak naar het programma kijken.
Ben je gek, deze gasten interesseren Amanda voor geen meter. Not her cup of dirty tea.quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik voorspel dat Amanda zo gaat vragen of ze vaak naar het programma kijken.
quote:Er komt een auto de oprijlaan oprijden en de muzikanten van de muziekformatie Scrum komen de Miljonairs verblijden met een bezoek. Al blazend op een doedelzak loopt een man voorop. Als ze De Gouden Kooi binnenkomen geven ze meteen een spetterende show weg. De Miljonairs, zo nieuwsgierig als ze zijn komen meteen op het muziek af en nemen blij plaats op de bank. Alleen Amanda kijkt wat angstig…Vindt ze de muziek niet mooi? Of houdt ze niet van mannen in rokken?
Aso trash bitchquote:Op zondag 6 april 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het zo mooi dat ze gaat tangen.
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |