Weet niet, ze heeft zometeen in ieder geval een praktijk examen op Brian ....quote:Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef Varen het volgende:
Is Amanda haar theorie aan het oefenen?
zijn dat niet gewoon der streams van aflopen donderdag ?quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
Gezellig. Huub achter de piano en Claire die er naast geniet van een sigaretje.
I loooooooveeeee those streams !![]()
Me too, heerlijk ontspannend .........quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
I loooooooveeeee those streams !![]()
en woensdag.....en dinsdag.......en maandag.....het lijkt Discovery Channel wel !!quote:Op maandag 7 april 2008 01:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon der streams van aflopen donderdag ?
lolquote:Op maandag 7 april 2008 02:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
en woensdag.....en dinsdag.......en maandag.....het lijkt Discovery Channel wel !!
DENNIS OP FOK !!!quote:Op maandag 7 april 2008 01:59 schreef avonne het volgende:
Denken jullie wat ik denk????
murrays cream beeswax.
Off topic posten mag niet anders had ik je wel effe geholpenquote:Op maandag 7 april 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen gevlucht ?? Deze moet wel nog even vol ........
Off-topic posten mag niet anders had ik je wel effe geholpenquote:Op maandag 7 april 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen gevlucht ?? Deze moet wel nog even vol ........
We komen er wel, hier een mooi stukje Huub op de piano van zojuist:quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
Mooi he...kan daar echt van genietenquote:Op maandag 7 april 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
We komen er wel, hier een mooi stukje Huub op de piano van zojuist:
http://www.megaupload.com/?d=L3ZBPLDL
Nog maar vier te gaan .......
Heel mooi, geen probleem om die dingen te downloaden ??quote:Op maandag 7 april 2008 02:22 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Mooi he...kan daar echt van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |