abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213198
Veel geklets over Rolf in een ander topic. Nu eens iets over Daphne. Dat ze er slecht uitziet is onzin en met heur haar is ook niets mis. Ooit geschreven in de bladen en een tijdje was het waar. Dat is echter geweest, maar desondanks klakkeloos herhaald. Dat is denk ik makkelijker dan originaliteit. Daphne was duidelijk niet op haar plek achter de presentatiedesk van Big Brother. Nu ze echter items op lokatie maakt, is ze een stuk leuker. Meteen komen bij mij de herinneringen aan haar leuke reisprogramma's van een paar jaar geleden naar boven. Daphne is gewoon okee.
pi_213199
Ik zal er snel eentje bijposten anders heb je in dit forum kans dat je met zo'n titel op 0 blijft staan. Wat overigens het niveau is van Daphne's presentatieskills

pi_213200
Volgens mij is Daphne evenn slecht als Rolf X.W. Dat geimproviseer de hele tijd. "Zou ik bijna zeggen..."
Okee D wordt wel beter maar ik vind Daphne okee echt te ver gaan
pi_213201
De reacties zijn weer erg voorspelbaar.
pi_213202
D. is geen lust voor het oog (=understatement), iets dat we liever niet zien. Het is alsof je naar een uitgehoorde vrouw ergens in afrika zit te kijken. Met dii verschil, ze is blank... ppppppppfffff
pi_213203
zie topic: daphne deckers sucks!

rolf vind ik persoonlijk wel leuk. hij maakt namelijk steeds van die opmerkingen als er iets mis gaat, zoals bijvoorbeeld:

"ik hoor net van de regisseur, en dat kan best wat minder hard in mijn oor, dat....."

bovendien zit ik vol spanning te wachten op het moment dat hij live in coma gaat. lang kan het niet duren, zijn ogen zitten al bijna net zo dicht als die van ruud

pi_213204
Ik wilde eens zien of ik met mijn stelling over Daphne Deckers iets los kon maken. Het blijkt weer erg gemakkelijk te zijn, en vooral natuurlijk negatieve. Blijf ik toch bij mijn stelling: Daphne is okee.
pi_213205
Ook ik vindt dat er niets mis is met DD
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:12:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_213206
het is nou eenmaal makkelijker om iemand af te kraken dan eens positief te zijn... ligt in de karakter trekjes van het nederlandse...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_213207
Okay dan, op verzoek, de positieve kanten van DD:
1. Ze zag er ooit leuker uit.
2. Het schijnt dat ze leuke programma's
heeft gepresenteerd
3. Ze is getrouwd met een leuke sportieve
gozer
4. Ze heeft een leuke mini-Kracijekje
(schrijf je dat trouwens zo???)
5. .....

Ik daag iedereen uit om de punten bij te vullen...

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_213208
ik vind daphe wel een leuke naam. De afkorting DD is soms ook leuk

dinsdag 2 november 1999 @ 16:44:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213209
Ze is de slimste en knapste Daphne Deckers die ik ken.(om ook maar eens iets positiefs te zeggen)
Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:47:00 #13
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_213210
quote:
op 11-02-1999 om 04:39 PM schreef garp het volgende:
ik vind daphe wel een leuke naam. De afkorting DD is soms ook leuk

DD als in bijvoorbeeld:
Donald Duck
Dagobert Duck
DD - cup (heeft ze overigens niet)
Wie helpt?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_213211
Ik vind Daphne ook wel oke...ze schrijft aardige colums en ze komt leuk over, naar mijn mening. Ik vind alleen wel dat ze eruit ziet alsof ze 36 is, en ze is pas 30. Zal met het moederschap te maken hebben, misschien. Ik vind haar momenteel ook meer op haar plek bij Big Brother dan Rolf...tjonge wat een gekluns in die live-shows de hele tijd! Vreselijk gewoon
Denk niet zwart wit,... maar met de kleur van je hart
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:51:00 #15
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_213212
Tja, iets positiefs over Daphne....
Ze heeft me ontzettend aan het lachen gemaakt met haar rol in de film All Stars. Ik dacht echt dat die uitpuil-ogen eruit plopten toen ze Antonie Kamerling geil aan zat te kijken !!!
Oh, behave!
(Austin Powers)

dinsdag 2 november 1999 @ 17:55:00 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_213213
Is het jullie al opgevallen wat een enorme oren Daffy heeft? (sorry, niet erg positief, maar wel waar...) Ze lijkt Mr. Spock wel... let er maar eens op...
LB
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_213214
IK VIND DAPHNE....

Ongeveer net zo okay als President Nixon ooit was. Trek (of ruk) zelf je conclusie!

Meerhoerman interactief!

1. Hij vind Dufne wel o-gay.
2. Hij vind Dufne een doosje 1ste klas.
3. Hij vind Dufne. (Voor de langzame beslissers.)

Het antwoord is te vinden op:

Grtz,

MiRR0RMaN en DEATHRoW http://bigmother.tsx.org

FOK!fossiel dinsdag 2 november 1999 @ 18:30:00 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_213215
quote:
op 11-02-1999 om 05:55 PM schreef Verbal het volgende:
Is het jullie al opgevallen wat een enorme oren Daffy heeft? (sorry, niet erg positief, maar wel waar...) Ze lijkt Mr. Spock wel... let er maar eens op...
LB
V

Hej! Ja dat is mij ook opgevallen!! Ik dacht dat ik de enige was die dat zag

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 2 november 1999 @ 18:34:00 #19
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_213216
Daphne rules !!!!!! ik vind het ook gewoon een lekker ding
pi_213217
Ik blijf erbij dat ze een muizen-gezicht heeft.
(En die ogen kloppen ook niet helemaal.)
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:27:00 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_213218
Ik weet niet echt wat ik van Daffie moet vinden. Haar stukjes die ze schrijft vind ik opzich wel leuk. Op de buis, vooral live, is ze een beetje neurotisch. Ze is volgens mij geen onaardig iemand.
Veronica zou zo vriendelijk moeten zijn van al dat geld waar de kijkers van bellen, Rolfje een operatie aan te bieden voor die enorme hangzakken onder die ogen van m. Hemeltjelief!!!!!!!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:51:00 #22
1337 Zak
.........................?
pi_213219
Het was weer een verademing dat Duffie vandaag niet op de buis verscheen. Nu moesten we het doen met die doorleefde kop van Rolf.

Waar staat die X. eigenlijk voor?

pi_213220
Vroeger stond ze vaak in modebladen, toen was ze echt een van de lekkerste vrouwen die ik ooit heb gezien, nu is het inderdaad iets minder maar nog steeds zou ik haar graag een beurt geven!
  dinsdag 2 november 1999 @ 22:16:00 #24
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213221
Ondanks dat haar haar af en toe niet echt great zit, mag ik toch graag naar haar kijken(luisteren is weer iets anders )

'Mooi blond is niet lelijk'(ik ben ook maar een man )

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 13:44:00 #25
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_213222
Ik vind 'r ook primadeluxe.
Ik durf n.a.v. een interview met haar (ongeveer drie jaar geleden op Nederland 2) te beweren dat ze behalve gevat ook intelligent en breed geïnteresseerd/georiënteerd/ontwikkeld is.

En dat meen ik oprecht.

Maar... d'r presentatiekunsten van BB halen het niet bij haar rol van gastvrouw van TV Woonmagazine van Veronica (twee jaar geleden): dat niveau haalt ze momenteel niet.

Ik weet geen signature...<P>
pi_213223
Daffie WAS ok, toen ze nog jong was. Maar het schijnt dat bepaalde foto-modellen met grote tieten vroeg oud worden, dat kan je aan haar wel zien .

Er schijnen heel mooie plaatjes van haar te bestaan uit oude Playboys en zo...

woensdag 3 november 1999 @ 15:39:00 #27
568 Juul
Is gewoon lief
pi_213224
Wat zou ik graag de foto's willen zien van al die mensen die hier maar zitten te klagen over het uiterlijk van daphne en rolf en de bewoners. Oke presenteren is misschien niet hun sterkste kant maar wat heeft dat in godsnaam te maken met hoe ze eruit zien ?
Dus wanneer je iets te zeggen hebt over hoe een ander eruit ziet, verschuil je dan niet achter een plaatje !

En ow ja het ging over Daphne, ik vind haar een leuk mens tis jammer dat ze zich in dit programma niet helemaal waar kan maken, ik heb leukere dingen van haar gezien.

The Bitch is Back!
  woensdag 3 november 1999 @ 23:36:00 #28
438 Carv
The one and only!!
pi_213225

Enkele / punten:

presenteren kan ze niet
ze ziet er niet uit
er komt haast geen geluid uit
ze werkt mee aan BB
ze is slecht gekleed

ze is slim genoeg om een rijke tennisser aan de haak te slaan
ze schijnt nog al geil te zijn

Conclusie: Daphne is NOT okee

...Ben ik nog / puntjes vergeten?

Bye bye,
Carv
  woensdag 3 november 1999 @ 23:41:00 #29
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_213226
Ze kan meesterlijk acteren in 007 (Tomorrow never dies): Dames en heren, het buffet is geopend.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  woensdag 3 november 1999 @ 23:50:00 #30
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213227
Uit de nieuwe veronicagids(No.45):
Daphne Deckers:"het is heel bevrijdend om te leren dat je uiterlijk en je innerlijk totaal niets met elkaar te maken hebben"

Ze is een lekker ding, dus moet ze innerlijk wel een vreselijke bitch zijn.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 23:50:00 #31
995 PeteRp
What a decade!
pi_213228
DD is inderdaad weer terug, maar een tijd lang heeft niet willen vlotten met haar TV-carriere die ooit begon als het gezicht van RTL-Veronique. Dieptepunt was wel haar deelname aan de nationale miss-verkiezingen (ruim na haar RTL-avontuur). Ik weet niet goed hoe ze weer in de picture gekomen is in TV-land (misschien iemand anders?). In elk geval heeft haar huwelijk met Krajecheck daarbij geholpen. Overigens vind ik dat er niet zo veel mis is met Daphne, al heeft ze een paar enorme flaporen.
Tell the others!
  donderdag 4 november 1999 @ 11:17:00 #32
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_213229
Over uiterlijk valt (niet) te twisten: ik vind haar noch lelijk, noch knap.
Adrem is ze wel, echter; dit bleek vooral tijdens de uitzending van Barend & Van Dorp twee weken geleden - zoals ze omging met Jan Mulder: geweldig!

Kraaj komt vandaag weer thuis, trouwens: verloren in Parijs. Kan Daphne weer lekker op pad naar familie/vrienden van deelnemers.

pi_213230
quote:
op 11-02-1999 om 04:44 PM schreef GHaven het volgende:
Ze is de slimste en knapste Daphne Deckers die ik ken.(om ook maar eens iets positiefs te zeggen)

Ik weet niet of dit nu echt positief te noemen is......

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
pi_213231
quote:
op 11-02-1999 om 04:09 PM schreef tanjalies het volgende:
Ook ik vindt dat er niets mis is met DD

schrik, voor de eerste keer ben ik het fundamenteel ONEENS met tanjalies
kan zo snel geen slechtere televisie-presentatrice verzinnen. wie wel?

donderdag 4 november 1999 @ 14:51:00 #35
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_213232
Godskanonnen Hobbes: je hebt zeker nog nooit Minouche Jorissen gezien/gehoord.

MegaGigaUltraTeraDom!

De standaarddefinitie van IQ wordt binnenkort alleen al vanwege haar binnenkort bijgesteld.

En nogmaals: Daphne D. is zeker NIET dom.

donderdag 4 november 1999 @ 15:42:00 #36
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_213233
Hmmm persoonlijk zakt mijn eigen IQ
20 punten wanneer ik Hans Kraaijkamp Jr.
zie.....

God, is die gast dom.....

Of hij doet dom, credits dan, want hij faked het HEEl goed...

--------
off topic ? ;'(

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 4 november 1999 @ 16:02:00 #37
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_213234
Ik zal eens navragen hoe DD was in het stukje over het stamcafe van Bart. Dit wordt vanavond uitgezonden. Cafe De Saloon in Roelofarendsveen. Dit is van de week opgenomen, ik zal eens vragen hoe vaak dit is overgedaan.
  donderdag 4 november 1999 @ 17:19:00 #38
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_213235
Daphne is okee, ja best wel. Ze is zeker niet doom en dat ze lullig over kwam de eerste paar live uitzendingen komt ook doordat ze er pas veel later bij betrokken is, zij had een een aardige achterstanfd in te halen. Ook vind ik ook dat ze inderdaad beter fielsd werk kan doen, doet ze gewoon beter. Een nadeeltje aan Daphne, af en toe doet ze zo gespannen met die ogen, sjeezus,gewoon op het enge af, lijkt wel een zenuwtiktiktik. En voor de geboorte van haar dochtertje had ze trouwnes nog geen moederborsten. Ze misstaan haar zeker niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')