Tja, zoals al vaker was gebleken bij HMG verzanden programma's die elke dag te zien zijn in cliche's, zoals ook het programma van de heren B. en v.D.......
Vroeger kwam b.v. Ronald de Boer en dan zie v. D: Er is interesse voor jou van een een andere club he ? Waarop R.d.B dan antwoorden, ja inderdaad, er is belangstelling voor ons........
"'tis Barcelona he ???? he????? he ???????"
"mwoah, er is inderdaad belangstelling voor ons" v.D:" Is het nou godverdomme Barcelona, of is het godverdomme Barcelona ?"
Dit bilaterale gelul herhaalde zich dan net zolang, tot er werd toegegeven, en Peter R de Vries weer stinkend jaloers was op de ondervragingstechniek van B en v.D.
En zo werd iedere sporter aan de tand gevoeld, they didn't take No for an answer !
Maar nu is het suffe avondvulling geworden, en zijn gebroeders de Boer en Bogarde vervangen door Mona, Bianca, en jawel Freek de Jonge. Denk je van leuk, Zit tenminste Freek de Jonge er nog bij die met zijn scherpe one-liners de wangetjes van Bianca en Mona nog rood kan krijgen, maar nee hoor, niks is minder waar.........
Freek dacht alleen "wat kut dat die tatoe niet bij Bianca aan de voorkant zit, want wat heb ik nou aan die rug" en verder helemaal niets... nada .....noppes
Geen enkele opmerking van Der Freek deed mij de wenkbrauwen fronsen, of een glimlach rond de lippen ontstaan.
Mona: "ja ik heb verschillende aanbiedingen van Televisie gehad" en daar stond slechts een slemielig vraagje tegenover "toch wel bij de goeie omroep he ?????" terwijl ze d'r vroeger op haar stoel hadden vastgebonden om alle details boven water te krijgen, maar nee hoor alleen maar :"Toch wel bij de goeie omroep he ?????"
Bianca: "Ik wil wel iets bij de radio doen, en Playboy, ach je weet maar nooit !"
En wat was godverdomme de tegenprestatie van Barend en Van Dorp: juist ! Freek mocht anderhalf keer zijn liedje over een Surinaamse agent zingen, en ook dat ging helemaal nergens over !
Dus nooit meer Barend en van Dorp, maar gelukkig bestaan er ook nog intellectuele programma's als Big Brother !
Dat wilde ik nou even kwijt !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |