Als je zeker weet dat de file ook daadwerkelijk geupload wordt (druk na een paar minuten even op F5 en kijk of er files bij komen) dan kan je die rustig in de lijst zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kun je eigenlijk al beginnen met het downloaden wanneer datgene nog geupload wordt, of moet je eerst wachten totdat het 100% compleet is?
Dan moet je denk ik je newsreader even zo instellen dattie bestanden die hij niet kan vinden automatisch opnieuw probeert na x minuten.quote:Op dinsdag 8 april 200809:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kun je eigenlijk al beginnen met het downloaden wanneer datgene nog geupload wordt, of moet je eerst wachten totdat het 100% compleet is?
Bij torrents kun je inderdaad al beginnen met downloaden als de upload van de oorspronkelijke seeder nog niet compleet is. Sterker nog, je kunt een torrent zelfs compleet krijgen als er geen seeders meer zijn en al je peers de torrent ook niet compleet hebben! Maar dan moet het wel zo zijn dat elk stukje van de torrent bij tenminste één peer al aanwezig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het kan ook zijn dat je een meegepostte NZB probeert te downloaden waarvan nog niet alle bestanden erop staan.quote:
Installeer de laatste goeie versie, geen beta.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:00 schreef D.Licious het volgende:
Ik gebruik grabit 1.7.1 beta om uit usenet te downloaden. Nu heb ik ineens dat hij steeds maar een paar seconden downloadt, om vervolgens een paar seconden op een snelheid van 0,0 te staan. Heel storend! Het is niet dat ik te weinig ruimte heb op de harde schijf, zoals de faq suggereert. Weet iemand waardoor dit komt? Alvast bedankt.
Daar had ik ook al naar gekeken, maar alle vorige releases zijn ook beta's.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Installeer de laatste goeie versie, geen beta.
Max. aantal lijntjes is 4, verder wordt er niets vermeld. Ik had die 4 lijntjes ook zo ingesteld in grabit, en de overige instellingen op de standaardinstelling laten staan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:55 schreef mcDavid het volgende:
Kijk eens bij je provider dan hoe je instellingen moeten staan.
Aantal lijntjes en de connection time-out bijv.
Je hoeft maar 1-2 dagen en je wilt betalen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef yosander het volgende:
Weet iemand een goede Usenetprovider voor 1/2 dagen met 20Mbit?
Het liefst wil ik betalen met Paypal/iDeal (geen sms en zo...).
Dan is je internetverbinding dus gewoon niet sneller, heeft niks met Eweka te maken dus (als ik je verhaal goed begrijp)quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef Rejected het volgende:
Beetje offtopic maar heeft er iemand internet plusbellen van Planet? Ik haalde i.c.m. Eweka voorheen 630 KB/s nu slechts 450 KB/s.
Speedtest geeft overigens hetzelfde.
quote:Hartelijk bedankt voor het gebruik maken van de Eweka Internet Services Usenet Dienst!
Dit is een reminder email dat uw account over 14 dagen afloopt..
Ik heb al die proefabo's al een keer gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1-2 dagen en je wilt betalen?
XSnews, Tweaknews en Yabnews hebben proefabo's. Ik was het meest tevreden over XSnews. Goede support, al doen ze een beetjue naaierig met dat opzeggedoe (je moet dus zelf na 42 uur voordat het proefabo afloopt opzeggen)
HitNews?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |