abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 15:06:00 #26
716 bary
2 B or not 2 B
pi_213182
De maatschappij is hard en daar moet je mee leren leven.
Als BB niet vezonnen is (acteurs) dan is het tenminste reeel en dat kan je van GTST niet zeggen.

Het is wel duidelijk dat Maup te veel televisie kijkt ze valt ook al te veel in herhaling

pi_213183
Gisteren in Barend en van Dorp; Bianca:"ik heb nog geen aanbiedingen, maar sta voor alles open(radio zou ik wel leuk vinden)".

Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

pi_213184
quote:
op 11-02-1999 om 03:06 PM schreef Maup het volgende:
Binky, noem jij dan een serieus topic, want dit was wel juist een topic waar iedereen serieus in was geinteresseerd! En nog steeds trouwens!

Nee, hoofdzakelijk krijg je toch domme opmerkingen naar je hoofd gegooid!
Serieuze topic: Voer voor psychologen. Maar zoals hierboven al is geschreven: spit even de andere 200 topics door,(hebben wij ook gedaan voordat wij een topic opende) dan vindt je vast iets wat jou zal interessen....Succes ermee!

------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 02 November 1999).]

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_213185
Dit heb ik gemist, dus moet ik mijn mening herzien. Mischien baalt ze ervan dat Sabje meer aanbiedingen krijgt, maar het lijkt met niet dat haar wereld instort als ze niet bij tv of radio mag werken. Denk je niet dat ze een beetje begeleid worden door psychologen vanuit het programma. Ik ga er in ieder geval vanuit dat niet iedereen in een zwart gat gedonderd wordt als je uit het huis bent.
Mischien ben ik weer iets te naief!
In een leeg hoofd kan veel verstand
pi_213186
Psychologen? Als ieder ander aanbiedingen krijgt en zij is de enige zonder baan, dan vreet dat toch aan je? Of psychologen die feiten kunnen weerleggen zonder Bianca met het gevoel te laten zitten, ik ben niet leuk/goed genoeg, vraag ik me sterk af??
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

dinsdag 2 november 1999 @ 15:21:00 #31
716 bary
2 B or not 2 B
pi_213187
OK afknijpen dit gezeik.
pi_213188
Ik denk dat een goede psycholoog dit wel kan, mischien is Bianca ook in staat om dit gevoel zelf tegen te gaan. Bianca leek met niet het type om de rest van haar leven met het gevoel ik ben niet goed genoeg te blijven zitten. Je moet denk ik wel heel gefixeerd zijn op een baan bij radio en televisie om hier een depressie of wat voor gevoel dan ook aan over te houden.
Sabine is ten slotte ook alleen maar gebruikt in stomme reclamespotjes, laten we eerlijk zijn, we zijn ook Sabine over een half jaar vergeten.
Maar mischien moet ik je een beetje gelijk geven dat het haar een beetje steekt dat Sabine populairder is dan zij, maar ik denk niet dat zij lang bij dit gevoel zal stil staan. Ze zal haar eigen plan trekken en gewoon verder leven verwacht ik, maar ja wie ben ik
In een leeg hoofd kan veel verstand
  dinsdag 2 november 1999 @ 15:53:00 #33
1182 Alex
Tja wat zal ik zeggen
pi_213189
Eh ik hoorde dat waar er zon schijnt geen regen zal vallen,

Hoezo Post jij op BB ?? als je dit soort laag onder peilse topics plaatst.
Maup Kom eens met een echt onderwerp

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')