abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60671198
pi_60671217
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60671305
Sjaak blijft dus in beeld komen dankzij zijn heldhaftige gedrag.
pi_60672881
Mwhehehehe, was net de uitzending aan het kijken vanwege z'n opmerking; blijkt ie dus toevallig al omhoog geschopt te zijn .

Polak: "Dus ik loop naar hem toe en zeg "Weet je zéker dat ik hem nageschopt heb? Áls ik namelijk na schop staat ie ook niet meer op."

En die gortdroge " . " kop van hem er ook bij .
I was an atheist until I realized I was God
pi_60672961
Dat wordt elke vrijdag Veendam persconferentie checken
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:51:36 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_60672983
Goede investering van Veendam.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60673221
Briljant interview.
Volgens Sjaak zei hij oa tegen zijn tegenstander en scheids "Doe niet zo naar", "Scheidsrechter, kijk me eens in mijn ogen, heb ik nageschopt?" en "Als ik 'm had nageschopt stond hij nu niet meer op" .

Oh en Sjaak is bij de letter F bij zijn woord van de dag wc papier, hij gebruikte het woord frappant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:40:30 #108
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60674185
Cult weer. Zoals altijd.
pi_60675811
Was weer geweldig
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:43:49 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60676570
Wat een held is het ook
pi_60680333
Sjaak Ter Heide is ook een geweldige klootzak, en niet alleen bij deze wedstrijd.
- verwijderd door admin -
pi_60684485
quote:
Polak boos over 'k-woord' Ter Heide

Sjaak Polak is zeer boos over de rode kaart die hij vrijdagavond kreeg in het competitieduel met Cambuur Leeuwarden. De middenvelder van BV Veendam werd van het veld gestuurd, omdat hij Ruud ter Heide zou hebben nagetrapt.

"Ik gaf een aai over zijn bol. Ik zei nog: je wordt bedankt vriend. Eerst wenst hij mij het K-woord - ik snap niet dat een collega dat zegt, echt onbegrijpelijk - en dan flikt hij dit er nog eens achterna. Had hij zijn poot gebroken, had ik een fruitmandje gebracht. Maar dit kan er bij mij niet in", aldus een aangeslagen Polak tegen RTL Voetbal.

Polak vindt zijn rode kaart, die overigens niet op film staat, zeer onterecht. "Als ik naschop, staat hij niet meer op. Die man neemt een beslissing. Waar hij die op baseert, weet ik niet. Maar als ik hem een schop geef, geef ik hem een schop. Ik kan het niet bevatten, maar ga het nu een plekkie geven."
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60684840
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60685264
De legendarische beelden zijn HIER te zien.

Dat interview. Prachtig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60686632
Wát een figuur .

"Doe niet zo naar". Ja vast, Sjaak .
pi_60686633
Ter Heide is ook een matennaaier pur sang. En grensrechters vinden dat vaak wel cool, invloed hebben op een wedstrijd.
That's all folks!
pi_60686852
"Onbegrijpelijk, jullie hebben een camera van drie meter doorsnee..."
Sjaak heeft het moeilijk!
pi_60686889
Whaha, en die gozer heeft zn lichaamstaal ook niet mee he
Als hij protesteert dan ben je bang dat ie op tilt gaat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60687235
"Breekt ie zn been, dan had ik nog een fruitmandje gebracht"
pi_60687402
Is die overtreding (of het ontbreken ervan) nog ergens te zien in beeld?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60687495
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Is die overtreding (of het ontbreken ervan) nog ergens te zien in beeld?
De camera van 3 meter doorsnee heeft het niet kunnen registreren
pi_60688531
"Doe niet zo naar, joh."

pi_60689215
Die interviewer durft z'n vragen bijna niet te stellen .
pi_60689296
Ajax had hem moeten halen. Effe afkicken van al die jaren, nog 1 bagger speler halen. Maar wel een held
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60689339
Die Sjaak toch... In de auto gisteren hadden we Rijnmond aan, gaven ze de uitslagen. Bij Veendam zegt de verslaggever "En Sjaak Polak haalde bijna de rust bij zijn debuut bij Veendam. Hij kreeg rood." Dat is al komisch en als je dan later ziet waarom....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')