Ik wil trouwens wel tegen iedereen spelen hoor, dus mocht je willen oefenenquote:Op zondag 6 april 200819:30 schreef Queen_Bee het volgende:
SudokuQube@hotmail.com [afbeelding] Wie wordt mn eerste contactpersoon? [afbeelding]
ik doe nu even met draakje. maar jij had een ander adres?quote:Op zondag 6 april 2008 19:45 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Nog meer mensen die willen oefenen toevallig?
ben zo vrij geweest je ff toe te voegenquote:Op zondag 6 april 2008 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
SudokuQube@hotmail.comWie wordt mn eerste contactpersoon?
is goedquote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef lynda het volgende:
Vraag hem maar aan draakje rulerDie weet hem wel haha
quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil ook van te voren oefenen hoor!
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas opquote:
Heey ik was ben ook een beginnerquote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas op
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
Ja fijn.quote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas op
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
donequote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ja fijn.alle beginners er in het begin al uit.
Kan de rest mij nog even toevoegen?theclitcommander@live.nl
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb er met meerdere mensen over gesproken en het was bijna unaniem, dus. En daar zaten ook beginners bij zelfs!quote:Op zondag 6 april 200820:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ja fijn. [afbeelding] alle beginners er in het begin al uit.
Kan de rest mij nog even toevoegen? [afbeelding] theclitcommander@live.nl
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezenquote:
2 dagenquote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb er met meerdere mensen over gesproken en het was bijna unaniem, dus. En daar zaten ook beginners bij zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 of 3 dagen per ronde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat heel goed is echtquote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezen
Net tegen ene blauwe gespeeld. -500 punten, hij 5000 punten en zegt ie ook nog dat q_b hem al lang in had gemaakt
Dus jij moet heel goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |