Ja hoor, je staat erbijquote:Op zaterdag 5 april 200817:12 schreef draculettetje het volgende:
mag ik nog wel mee doen voor sudoko
.
quote:Op vrijdag 4 april 200821:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi,
Ik zat te denken aan 2 of 3 dagen per ronde. Ronde 1 is dan wel 6 potjes, maar met 3 personen. Als jullie dus even wil aangeven wat je liever hebt.
Regels:
* Ben je te laat? Jammer, maar dan lig je eruit. Je tegenstander wint.
quote:Op zaterdag 5 april 200820:40 schreef lynda het volgende:
Hmm twijfel.. Kan er lang niet altijd zijn denk ik als er een ronde is.. Hoe is dat geregeld eigenlijk?
och, ik heb ook pas 5 of 6 potjes gespeeld.. dus ik verwacht niet dat ik 't ver zal schoppen.. en toch bestempel ik mezelf niet als domquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
Maar als je mee doet en je eindigt als laatste... wordt je dan als dom bestempelt?
Spelfouten doe ik nooit expres. Gebeurt geheel natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
och, ik heb ook pas 5 of 6 potjes gespeeld.. dus ik verwacht niet dat ik 't ver zal schoppen.. en toch bestempel ik mezelf niet als dom![]()
en doe je nu al die spelfouten expres?
Ik heb het liefst 16 mensen.quote:Op zaterdag 5 april 200821:42 schreef -jos- het volgende:
Mooi [afbeelding] worden de poules nu gemaakt dan of laat je nog meer mensen meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |