abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213093
Cyrille is in BB, om zo vanuit de groep het programma te beinvloeden.
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

dinsdag 2 november 1999 @ 14:06:00 #2
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_213094
Oh.
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_213095
je kan ook te achterdochtig worden!
In een leeg hoofd kan veel verstand
pi_213096
De meesten vragen zich nu af: Heb je hier ook bewijs voor? Ik vraag me dit niet af hoor, maar ik vraag het alvast voor de andere nieuwgierigen.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

dinsdag 2 november 1999 @ 14:16:00 #5
1169 BigDick
size DOES matter
pi_213097
ze werkt in ieder geval al voor joop van ellende in showbizz city.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_213098
Ik denk dat de kans redelijk groot is (hoewel bij V. is niks zeker) dat Cyrill door JvdE gedropt wordt om wat leven in de brouwerij te brengen. Niks aan de hand, zoland WIJ het maar weten Van mij mag ze, kunnen we nog eens lachen
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_213099
Misschien ook om wat kleur (nevermind minimaal!) in de brouwerij te brengen. Ze zullen bij de redactie van BB vast al vragen gehad hebben over de minimale vertegenwoordiging van de culturele minderheden in ons landje. Ik vind die Cyrill ein ieder geval helemaal niets...en dan ga ik gewoon af op wat ik op TV gezien heb gisteren.
Denk niet zwart wit,... maar met de kleur van je hart
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:59:00 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_213100
Niet echt een serieus topic, Maup
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_213101
Mag ik hier zeggen dat ik die cyrille(of hoe dan ook) eigenlijk ook niets voorsteld. Vast een of andere marjonet van Joop van den Ende uit de figurantenstal van GTST. Maar goed altijd beter dan Nicolette.

ANOUK RULES

Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_213102
Volgens mij is zij inderdaad een 0, zo'n achtergrond trutje die als text hihaaaaa mag zingen,
pi_213103
Het is ZEKER NIET het geval dat Cyrille in BB komt vanwege haar werk bij Showbizz-city!

Ik ken er enkele acteurs en iemand van Miss Saigon en het zijn "gewoon" werknemers zonder enig privilege!

Cyrille is gewoon door de voorrondes gekomen en maakt nu haar kans om in BB te komen. (Trouwens, ze zit er zeker in. Op BB-site staat haar foto al op die van Mona)

pi_213104
Voor degenen die gisteren ook goed hebben opgelet stond Cyrille zelfs bij dat koppie dat over Martin ging, die snelkoppeling met dat interview met hem, dus het was gisteren al bekend dat in ieder geval Cyrille het huis in zou gaan.

Maar wat lul ik nou?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')