Als ik zie wat mijn meisje allemaal moet doen. Maar het is maar net waar je hebt gekeken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:38 schreef rgras het volgende:
[..]
Mijn reactie was uiteraard wel wat overdreven, maar het niveau van de hoge hotelschool is over het algemeen redelijk laag.
Ik zou het niet weten, maar spellen konden ze sowieso niet.quote:
Je hebt gelijk MBO is idd beter dan HBOquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:48 schreef fathank het volgende:
Ik heb een jaar op een HBO-instelling gewerkt (ben zelf een MBO'er..) en het niveau vond ik toch echt bedroevend. Die lui konden echt niks.
Het elitaire geneuzel van menig WO'er in dit topic is niet veel soeps, maar het andere kamp gaat het ook niet echt winnen op deze manierquote:Op zaterdag 5 april 200813:06 schreef dikkedorus het volgende:
Universiteire opleiding -> cursisten.
Alleen een Ph. D. stelt nog wat voor. net aan. Je eigen leerstoel en dan praten we over studie
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:28 schreef Chooselife het volgende:
Er zullen op het MBO heus mensen rondlopen met méér aangeboren talent dan menig WO-er. Alleen de instelling verschilt, of de achtergrond van diegene. Niet iedereen heeft ook de mogelijkheid gehad alles uit de kan te halen in het lager en/of middelbaar onderwijs.
Weet je wat een hoop jonge WO-ers zo onnozel maakt? Die oeverloze pretenties en dat valse gevoel van superioriteit. Grenzeloze domheid en stuitend slechte zelfkennis. Beschamend.
Dat zeg ik toch niet, zeker je cursus begrijpend lezen geskipped omdat je met je verenigingsvriendjes bier moest drinken. Het enige wat ik zeg is dat het niveau op het gebied van spelling nou niet bepaald om over naar huis te schrijven was.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:10 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk MBO is idd beter dan HBO
ken je nagaan hoe het spellingsniveau is op het mboquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, zeker je cursus begrijpend lezen geskipped omdat je met je verenigingsvriendjes bier moest drinken. Het enige wat ik zeg is dat het niveau op het gebied van spelling nou niet bepaald om over naar huis te schrijven was.
Beter schrijf je dan zelf niet in camping nederlands.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe het spellingsniveau is op het mbo
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:06 schreef dikkedorus het volgende:
Universiteire opleiding -> cursisten.
Alleen een Ph. D. stelt nog wat voor. net aan. Je eigen leerstoel en dan praten we over studie
Waar moeten we dan uitkomen? Zoveelste topic waar mensen met minderwaardigheidscomplexen zich ten koste van lager opgeleiden proberen op te halen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:39 schreef Inverted_World het volgende:
Het vorige topic was stukken beter, nu begint de hele discussie weer overnieuw. Net alsof je hier OOIT uit komt op Fok. Gewoon tijd voor een slotje.
laat me raden, jij doet MBOquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:41 schreef dikkedorus het volgende:
Ach wat "studeer" je nou echt als universitaire student. Je doet misschien wat "onderzoekjes" die al 100x voor je zijn gedaan. Alleen je thesis voegt *soms* wat toe aan de wetenschappelijke wereld.
Als je als student (nuttige) papers gaat publiceren, tja dan kan je zeggen dat je een studie doet naar een onderwerp. Maar tentamentjes maken en colleges bijwonen valt bij mij toch onder "leren". En dat is precies wat 99% van alle universitaire opleidingen inhoudt.
Behoorlijk beroerd. Dingen als "die hek" en "die meisje" kwam ik regelmatig bij klasgenotenquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe het spellingsniveau is op het mbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |