jawel, hij blijft toch niet klem zitten? als het gat precies zo groot is als de omvang van de bal, valt ie er wel doorheen toch? Het gewicht van de bal drukt hem er doorheen. En jouw redenering klopt niet, want dan zou dat bij de rechtergrens toch ook zo moeten zijn? dan zou volgens jou die bal van 2,700 inch niet door het gat van 2,700 inch gaan, wat wel in het antwoordmodel het geval is!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef Frostu het volgende:
@Uitje:
En hoe kom je aan die 0,001 voor de linkergrens , dat de tennisbal er dan ineens niet doorheen valt? De 2,575 is precies evenveel als een tennisbal, dus valt hij er niet door op eigen gewicht (stond ook in de opgave).
Heb op 2 punten na alle punten bij dat Honing gedeeltequote:Op woensdag 21 mei 2008 15:26 schreef Enceladus het volgende:
Ik had dus compex, ik zag geen topic speciaal voor A1,2 compex dus dan maar hier.Hadden de niet-compex mensen ook die vragen over honing? Die vond ik echt niet te doen, heb ik ook veel te lang naar zitten staren. 3 Examens gehad, 2 veel te snel klaar, en wiskunde helemaal tot het eind.
Huh? Dat maakt een 7,5 gemiddeld, dus een 8.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef sitting_elfling het volgende:
ik had een 7.1 op dit examen, maar ut moet wat hoger, ging d'r in met een 7.9
Ja, lol, ik heb het hele jaar door hoge cijfers gehaald, ook een aantal boven de 9, hoogste 9.7.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Huh? Dat maakt een 7,5 gemiddeld, dus een 8.
Lijkt me niet echt iets om over te klagen?Of wil je per se een 9 gemiddeld komen te staan en denk je dat een 9,1 ook haalbaar is?
hehe, dankjequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Omniej het volgende:
Ah.
Tsja, die PO's zijn ook wel echt een pain in the ass, voor elk vak trouwens. Zonder al die zooi had ik waarschijnlijk overal een punt hoger voor gestaan.Ben blij dat 't nu eindelijk over is.
Anyway, succes morgen bij het wiskunde herexamen!(en als je dit pas later leest: hoe ging-ie?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |