Weetje wat ik nou zo raar vond? Dat ik dat stappenplan op de een of andere manier wist! Volgens mij heb ik het gelezen in die samenvatting die hier ergens staatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
En die El Nino vragen waren gewoon té, ik kan best wel wat verklaren maar compleet met stappenplan wordt het me toch teveel van het goede
Beide dingen die jij zegt zijn precies mijn problemen ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef AFCA_DD het volgende:
als er in het antwoordmodel bij vraag 3 staat, kaart 122b, is dat dan de enige optie :S. Ik heb daar 123C en die laat naar mijn mening nog beter zien dat er turkse volkeren in azerbeidzjan leven. Heeft je leraar daar nog enige invloed op?
en bij vraag 11, zijn het een soort enquetevragen ofzo idd, ik heb meer vragen opgesteld die ik zelf voor een Praktische Opdracht zou bedenken, bij zo' n onderwerp. Dan vragen die je stelt aan mensen op straat.. dat zijn toch ook geen deelvragen zeg.. :S
kheb denk ik rond de 30/35 punten, ik moet een 4.7 hebben. Hopen op goed nakijkwerk, en een chille norm, en dat mag ook wel na dit kutexamen
Ja, nog zoiets. Ik heb me suf zitten staren op die kaarten en onzin-antwoorden gegeven over hoge en lage luchtdruk. Blijkt het over loef en lijzijde te gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Timoot het volgende:Verder zit ik ook een beetje met de laatste twee vragen. Daar wordt verwezen naar atlaskaarten die niets met de vraag zelf te maken hebben?
Nou, ze hebben er in zoverre mee te maken, dat ze ook de windrichtingen aangaven (pijltjes). Daardoor kon je zien dat de 'natte' lucht naar het oosten werd gedreven, waarna hij bij de bergen van Nieuw-Zeeland uitregende aan de loefzijde. Ik kon er ook niet zo snel allemaal opkomen hoor, maar nu, achteraf, weet ik dat dit inderdaad wel het goede antwoord is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:37 schreef Douchegordijn het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets. Ik heb me suf zitten staren op die kaarten en onzin-antwoorden gegeven over hoge en lage luchtdruk. Blijkt het over loef en lijzijde te gaan
Het is zelfs zo erg, ik heb geen idee wat loef en lijzijde betekenen. Die woorden had ik zelfs niet kunnen bedenken als ik aardrijkskunde leraar was geweest. xDquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:37 schreef Douchegordijn het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets. Ik heb me suf zitten staren op die kaarten en onzin-antwoorden gegeven over hoge en lage luchtdruk. Blijkt het over loef en lijzijde te gaan
Heb je die juiste antwoorden gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
En die El Nino vragen waren gewoon té, ik kan best wel wat verklaren maar compleet met stappenplan wordt het me toch teveel van het goede
Je hebt toch gewoon een woordenboek erbij?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef Enceladus het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg, ik heb geen idee wat loef en lijzijde betekenen. Die woorden had ik zelfs niet kunnen bedenken als ik aardrijkskunde leraar was geweest. xD
Dat is wel zo, maar ik zou dan de twee kanten van de berg de oostkant en de westkant noemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:49 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een woordenboek erbij?
Ik heb daar met luchtdruk zitten kloten. Indonesië lageluchtdruk, Amerika hoge luchtdrukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:46 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Heb je die juiste antwoorden gezien?
Stap 1: Bij indonesië is het water warm (1 pt)
Stap 2: In zuid-Amerika is het water koud (1 pt)
en dat was alweer de helft van de vraag.
Mja die vragen over de rivieren in Nieuw-Zeeland sloeg echt helemaal nergens op.
123C lijkt me inderdaad gewoon goed. Vraagje: Wat staat er eigenlijk op 122B? Ik heb namelijk geen bosatlas thuis (we kregen ze van school aangeleverd bij de examens), maar ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:52 schreef Teteteterek het volgende:
Die 122b moet toch haast wel fout zijn in dat correctiemodel. Want ik heb die kaart nu voor me neus en er valt écht niet uit op te maken wat voor etnische groepen er leven in Armenië. Dat kan enkel op 123C. Het staat ook in die titel: ETNISCHE GROEPEN en godsdiensten...
Dat vind ik ook. Want voor vraag 2 lag je atlas al open op dezelfde bladzijde als 123C. Het is logisch dat je dat kaartje pakt voor het beantwoorden van vraag 3, want anders kun je net zo goed de hele atlas doorbladeren op zoek naar nóg een beter plaatje. En tegen de tijd dat je eruit bent dat er geen betere is, is je examen afgelopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:04 schreef Teteteterek het volgende:![]()
Ik keek verkeerd
hmm 122B is inderdaad ook te gebruiken. Die heet Nationaliteitenprobleem.
Maar toch vind ik dat 123c ook goed gerekend moet worden.
dat was geloof ik stap 3+ 4quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb daar met luchtdruk zitten kloten. Indonesië lageluchtdruk, Amerika hoge luchtdruk
je moest de situatiebeschrijving geven, en dat was de situatiequote:
Ik herken hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:28 schreef Nieuwseling het volgende:
Op een gegeven moment begon ik in mezelf een beetje te lachen om alle onzin die ik opschreef over onderwerpen waar ik nog nooit van had gehoord
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik herken het
'De oostelijke passaten hoeven niet zo hard te waaien, want al het water is vanzelf al verdwenen, doordat 't scheelt loopt. De wind hoeft er dus niet voor te zorgen dat het warme water naar Zuid-Amerika loopt'
Heb ik ook nog wel 'ns last van gehad bij toetsen/examens, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:28 schreef Nieuwseling het volgende:
Op een gegeven moment begon ik in mezelf een beetje te lachen om alle onzin die ik opschreef over onderwerpen waar ik nog nooit van had gehoord
Hahaha, ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:38 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
![]()
Ook bij die voorwaarden voor het vasthouden van aardgas in de ondergrond. Ik wist niet wat me overkwam.![]()
Bij: 'Hoe wordt aan deze voorwaarden voldaan bij de locatie Zuidwal?' schreef ik elke keer op: Die factor is aanwezig.
waar kun je zien hoeveel klachten er per vak zijn binnengekomen dan?quote:
Ik sta ook een 7,2 voor aardrijkskunde hoor. Heb compleet het omgekeerde gehaald voor mn examenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef alors het volgende:
toch nog even de punten geteld: 28tussen 3,5 en 5,5. ik heb maar een 3,6 nodig voor een 6. Maar ik baal er wel van..
Ik ben normaal echt goed in Aardrijkskunde.. Die examens die ik heb gemaakt vond ik ook nog best te doen, niet dat ik altijd het antwoord wist maar de vragen en antwoorden waren logisch en goed terug te vinden in de stof.
Dankquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:55 schreef alors het volgende:
Statistieken klachten LAKS
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |