De file daar is als de A32 en 28 bij elkaar komen, daar gaat men mee aan de slag. Een beetje bij Staphorst daar zou zoiets misschien kunnen helpen en verder bij Zwolle zelf en daar is al een spitsstrook in gebruik. Snap dus niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:09 schreef kawotski het volgende:
Meppel Zwolle ligt ook een gigantische vluchtstrook die niet benut wordt terwijl daar elke dag een file staat, ben benieuwd wanneer iemand daar z'n heldere ambtenaarslicht over gaat schijnen..
Precies. Of waarom ze niet gewoon meteen hebben doorgepakt een 3-baanswegen hebben aangelegd op die plekken. Een eindje verder op de A1, tussen Apeldoorn en Deventer, zie je hetzelfde. In de spits zijn de spitsstroken open en mag je maximaal 100. Na de spits gaan de stroken dicht, maar is ook het inhaalverbod voor vrachtwagens voorbij. Die slaan dan massaal aan het inhalen, als automobilist kun je geen kant op en rijd je zelden harder dan 100. Effectief rijd je dus op de N1, in plaats van de A1.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef kalinho het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom die spitsstroken maar een aantal uur per dagen open mogen? Het asfalt ligt er tóch?
Dat doen ze speciaal voor mij. Want ik trek me er geen ruk van aan dat er een rood kruisje boven staat als ik voor de zoveelste keer gehinderd word door een inhalende vrachtwagen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef kalinho het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom die spitsstroken maar een aantal uur per dagen open mogen? Het asfalt ligt er tóch?
Stoer!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor mij. Want ik trek me er geen ruk van aan dat er een rood kruisje boven staat als ik voor de zoveelste keer gehinderd word door een inhalende vrachtwagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |