Ja...maar dat is gewoon een spelfout. Het gegeven antwoord kon je niet als iets anders dan bulletin opvatten...dus...quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:07 schreef zomaareennaam het volgende:
het echt goede antwoord was Bulletin Board System
Yep...quote:
quote:
fout is foutquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Paveway het volgende:
[..]
Ja...maar dat is gewoon een spelfout. Het gegeven antwoord kon je niet als iets anders dan bulletin opvatten...dus...
ga ergens anders trollenquote:
Als dierensex dadelijk echt illegaal wordt, is mierenneuken dan ook verboden?quote:
Welk optreden ben je geweest?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Was er gisteren nog. Hele dag al brak. Niet normaal
Geen optreden, feest. Noodlanding... Gewoon hele avond lang leuke nummers, lekkere beats, retedruk en grappige sfeer.quote:
Een dance-avond dus? Niet mijn smaak helemaal.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen optreden, feest. Noodlanding... Gewoon hele avond lang leuke nummers, lekkere beats, retedruk en grappige sfeer.
Nee. Genoeg r&b gelukkig, maar ook af en toe rock (minder..)quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Een dance-avond dus? Niet mijn smaak helemaal.
fan van haar isquote:
die heb ik weggehaald , stel maar een vraag als je wiltquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, antwoord op de eerstgestelde vraag dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |