Ah joh, een paar moordjes, geeft niet toch! Moet wel kunnen hoor! God ziet dat wel door de vingersquote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar ik heb nog nooit wat gestolen in de game! (behalve een paard, of drie...)
Maar Dark Brotherhood zijn dus wel echt toffe quests? Ik kan anders ook gewoon naar de Shivering Isles gaan enzo!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ah joh, een paar moordjes, geeft niet toch! Moet wel kunnen hoor! God ziet dat wel door de vingers
Dark Brotherhood zijn de tofste zelfsquote:Op woensdag 31 december 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar Dark Brotherhood zijn dus wel echt toffe quests? Ik kan anders ook gewoon naar de Shivering Isles gaan enzo!
Kan je bij een willekeurig iemand z'n mercantile absorberen, en dan ben je eventjes beter daarin, en hij slechter. Maar absorb mercantile is wel de allergrootste bullshit jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap nooit iets van die absorb skills shit.....hoe kun je dat nou 'absorben'?
"Absorb Mercantile"
Moet een npc je dood onderhandelen ofzo?
Gewoon openen, en dan kan je ze letterlijk lezenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Gewas het volgende:
Oh en ik heb best wat boeken gevonden maar hoe kan je die lezen?
Dark Brotherhood is inderdaad geniaalquote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Ahhhh come on doe even snel Dark Brotherhood, iedereen zegt dat dat het beste is! De quest designer daarvan doet volgens mij ook veel in fallout 3.
Probeer er ééntje, the dark side you will enjoy, yeees
40 uurquote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee man, ik begin echt schijtzat van het spel te worden! Gisteren weer wat verder met de mainquest, die gewoon ff uitspelen en het dan weer een tijdje laten rusten
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
40 uur
Je kan wel zien dat je geen echte gamert ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu ongeveer 6 uur gespeeld maar opeens...YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het je lukt om met je ene lockpick die je krijgt te ontsnappen heb je dit volgens mij niet.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Oh maar er stond dat je moest slapen dus ik dacht dan slaap ik maar effe.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
YupAls het je lukt om met je ene lockpick die je krijgt te ontsnappen heb je dit volgens mij niet.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]morrowind had ik meer dan 250 uur in zitten, ik heb gewoon een grafhekel aan het spelen van Oblivion op mn 360
Fallout 3 komt dus ook lekker voor mn PC!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel gaat weer in de kast, tot ooit! Dan gaan de shivering isles eraan!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Oh ik denk dat ik al weet wat ik fout heb gedaan. Ik denk vaak dat ventjes vijanden zijn en dan ga ik gelijk lopen hakken met me zwaard.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Volgens mij moet je dan gewoon naar buiten zien te sneaken, en eerst langs de kist met 'evidence' gaan. Maarja het is mij nog nooit gebeurd dus ik weet het niet zeker
En waarschijnlijk heb je perongeluk iets gestolen wat niet mocht ofzo, gebeurt snel, of een onschuldig iemand aangevallen.
Je kan bij je statistics wel kijken wat je aantal 'stolen objects', 'people assaulted' en 'people killed' is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
UIT! EINDELIJK!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel gaat weer in de kast, tot ooit! Dan gaat de Brotherhood of Steel eraan!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |