abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64526614
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jamaar ik heb nog nooit wat gestolen in de game! (behalve een paard, of drie... )
Ah joh, een paar moordjes, geeft niet toch! Moet wel kunnen hoor! God ziet dat wel door de vingers
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_64527153
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ah joh, een paar moordjes, geeft niet toch! Moet wel kunnen hoor! God ziet dat wel door de vingers
Maar Dark Brotherhood zijn dus wel echt toffe quests? Ik kan anders ook gewoon naar de Shivering Isles gaan enzo!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_64528796
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar Dark Brotherhood zijn dus wel echt toffe quests? Ik kan anders ook gewoon naar de Shivering Isles gaan enzo!
Dark Brotherhood zijn de tofste zelfs Shivering Isles weet ik niet want ik heb de uitbreidingen niet
pi_64620703
Zo ik heb vandaag dit spel gekregen. Van al die termen die ik in dit topic tegenkom snap ik niet veel dus ben eerst maar effe het boekje gaan lezen, wat is alles uitgebreid zeg! Ik ga er morgen maar aan beginnen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:00:46 #205
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_64620783
Ik snap nooit iets van die absorb skills shit.....hoe kun je dat nou 'absorben'?

"Absorb Mercantile"

Moet een npc je dood onderhandelen ofzo?
pi_64624144
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap nooit iets van die absorb skills shit.....hoe kun je dat nou 'absorben'?

"Absorb Mercantile"

Moet een npc je dood onderhandelen ofzo?
Kan je bij een willekeurig iemand z'n mercantile absorberen, en dan ben je eventjes beter daarin, en hij slechter. Maar absorb mercantile is wel de allergrootste bullshit ja absorb strength of absorb heavy armor oid is chiller.
pi_64664176
Vandaag best lang gespeeld. Ik dacht ik speel gewoon effe een uurtje en dan stop ik ermee maar voor ik het wist had ik de halve dag gespeeld. Echt een vet spel.

Maar ik heb het hele boekje doorgelezen maar sommige dingen snap ik niet. Hoe krijg je leven erbij? Ja ik weet dat je kan slapen maar er is niet altijd een bed in de buurt en als ik wat eet lijkt het wel alsof er geen leven bij komt (had ik in Fallout 3 ook ).
pi_64665022
Oh en ik heb best wat boeken gevonden maar hoe kan je die lezen?
pi_64667873
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Gewas het volgende:
Oh en ik heb best wat boeken gevonden maar hoe kan je die lezen?
Gewoon openen, en dan kan je ze letterlijk lezen Net als health potions in het menu naar je meneertje slepen (als ik het mij goed kan herinneren, voor de pc) En voedsel healt je volgens mij niet, alleen potions en spells.

Dit kan allemaal niet kloppen aangezien ik het heel lang niet heb gespeeld
  zondag 4 januari 2009 @ 22:47:14 #210
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_64668696
Jongen mooi wel! Er zijn voedsels die je healen, zoals bijvoorbeeld varkensvlees!

Levellen kan je niet altijd, alleen als je genoeg experience hebt, dan kun je slapen en krijg je er een level bij en kan je sterker/slimmer/toffer worden. Wil je gewoon healen dan moet je ff rusten (op "back"drukken op je xbox controller, geen idee wat het is op de PC), dan kan je gewoon een uurtje stilstaan en heb je weer volle health enzo

En één tip: als je de vampierenziekte hebt, GA DAN ZO SNEL MOGELIJK NAAR ZO'N TEMPEL/KERK EN LAAT JE HEALEN!!!! in ieder geval binnen drie dagen! Want anders ben je vampier en de quest om daar vanaf te komen is écht naadje! (of je moet het op de PC spelen dan kan je zo'n anti-vampier potion voor je neus cheaten)

Ik ben net Master bij de Fighter's Guild geworden, Arch-Mage ben ik al! Sorry Lennart, maar ik ga nu de main quest uitspelen en dan de game een tijd lang niet meer aanraken mocht ik ooit terug komen dan doe ik de dark brotherhood nog wel en ga ik de Shivering Isles eens bezoeken! Voorlopig begin ik er genoeg van te krijgen, na 40 uur!
pi_64672198
Ahhhh come on doe even snel Dark Brotherhood, iedereen zegt dat dat het beste is! De quest designer daarvan doet volgens mij ook veel in fallout 3.

Probeer er ééntje, the dark side you will enjoy, yeees
pi_64689080
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Ahhhh come on doe even snel Dark Brotherhood, iedereen zegt dat dat het beste is! De quest designer daarvan doet volgens mij ook veel in fallout 3.

Probeer er ééntje, the dark side you will enjoy, yeees
Dark Brotherhood is inderdaad geniaal
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 5 januari 2009 @ 15:58:49 #213
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_64689460
Nee man, ik begin echt schijtzat van het spel te worden! Gisteren weer wat verder met de mainquest, die gewoon ff uitspelen en het dan weer een tijdje laten rusten
pi_64694950
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee man, ik begin echt schijtzat van het spel te worden! Gisteren weer wat verder met de mainquest, die gewoon ff uitspelen en het dan weer een tijdje laten rusten
40 uur

Je kan wel zien dat je geen echte gamert ben
Children of the night. What music they make.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:27:45 #215
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_64696387
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

40 uur

Je kan wel zien dat je geen echte gamert ben
morrowind had ik meer dan 250 uur in zitten, ik heb gewoon een grafhekel aan het spelen van Oblivion op mn 360 Fallout 3 komt dus ook lekker voor mn PC!
pi_64700832
Ik heb nu ongeveer 6 uur gespeeld maar opeens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64700930
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu ongeveer 6 uur gespeeld maar opeens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup Als het je lukt om met je ene lockpick die je krijgt te ontsnappen heb je dit volgens mij niet.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:06:58 #218
28033 Pek
je moet wat
pi_64700963
Opeens? Jaja, dat zal wel. Je bent stout geweest
En dat hoort
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64701071
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Yup Als het je lukt om met je ene lockpick die je krijgt te ontsnappen heb je dit volgens mij niet.
Oh maar er stond dat je moest slapen dus ik dacht dan slaap ik maar effe. Maar als je dan dat lock opgemaakt zou hebben zijn die soldaten in die stad dan niet vijandig tegenover je? Maar waarom zijn die soldaten sowieso vijandig tegen je? Ik heb volgens mij niks gepikt ofzo.
pi_64701317
Volgens mij moet je dan gewoon naar buiten zien te sneaken, en eerst langs de kist met 'evidence' gaan. Maarja het is mij nog nooit gebeurd dus ik weet het niet zeker

En waarschijnlijk heb je perongeluk iets gestolen wat niet mocht ofzo, gebeurt snel, of een onschuldig iemand aangevallen.

Je kan bij je statistics wel kijken wat je aantal 'stolen objects', 'people assaulted' en 'people killed' is.
pi_64712488
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

morrowind had ik meer dan 250 uur in zitten, ik heb gewoon een grafhekel aan het spelen van Oblivion op mn 360 Fallout 3 komt dus ook lekker voor mn PC!
Morrowind

Idd, en als je het gevang ingaat worden al je gestolen spulletjes in beslag genomen. Je kan ook ontsnappen door het slot te lockpicken en door gangen te sluipen en soldaten vermijden.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:49:32 #222
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_64731829
UIT! EINDELIJK!!
SPOILER
Spel gaat weer in de kast, tot ooit! Dan gaan de shivering isles eraan!
pi_64740809
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Volgens mij moet je dan gewoon naar buiten zien te sneaken, en eerst langs de kist met 'evidence' gaan. Maarja het is mij nog nooit gebeurd dus ik weet het niet zeker

En waarschijnlijk heb je perongeluk iets gestolen wat niet mocht ofzo, gebeurt snel, of een onschuldig iemand aangevallen.

Je kan bij je statistics wel kijken wat je aantal 'stolen objects', 'people assaulted' en 'people killed' is.
Oh ik denk dat ik al weet wat ik fout heb gedaan. Ik denk vaak dat ventjes vijanden zijn en dan ga ik gelijk lopen hakken met me zwaard.

En ik heb net die quest gehaald met die mannetjes met die rode pakken.

Maar ik heb 1 vraag. Heb je oneindig veel 'spells'? Ik vind ze wel handig eigenlijk.
pi_64740905
Er zijn heel veel spells en je kan ook je eigen spells maken dus ja, bestwel oneindig
pi_64740926
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
UIT! EINDELIJK!!
SPOILER
Spel gaat weer in de kast, tot ooit! Dan gaat de Brotherhood of Steel eraan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')