Wat ik altijd deed was, als je master bent in alchemy, overal boerderijen en wijngaarden leegplukken, er vervolgens allemaal potions van maken en die dan verkopen aan die gast (daar kon ik ze voor de hoogste prijs verkopen). Ik weet niet meer hoeveel ik precies kreeg, maar het was wel aardig wat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef rihago het volgende:
Hoe komen jullie... buiten de arena om... aan geld?
ik zit te denken om wizard tower te installeren en daarvan geld te verdienen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed was, als je master bent in alchemy, overal boerderijen en wijngaarden leegplukken, er vervolgens allemaal potions van maken en die dan verkopen aan die gast (daar kon ik ze voor de hoogste prijs verkopen). Ik weet niet meer hoeveel ik precies kreeg, maar het was wel aardig wat.
Volgens mij kost het ook weer zoveel om die tower op te knappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:51 schreef rihago het volgende:
[..]
ik zit te denken om wizard tower te installeren en daarvan geld te verdienen...
En hiermee bedoel ik die gast van de nirnroot quest, in Skingrad dacht ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed was, als je master bent in alchemy, overal boerderijen en wijngaarden leegplukken, er vervolgens allemaal potions van maken en die dan verkopen aan die gast (daar kon ik ze voor de hoogste prijs verkopen). Ik weet niet meer hoeveel ik precies kreeg, maar het was wel aardig wat.
dat klopt... maar de tuin in de wizards tower is gewoon te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij kost het ook weer zoveel om die tower op te knappen
ik ga altijd meteen naar een altaar als ik besmet raak... voordat mijn 3 dagen om zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is het toch irritant als je gebeten wordt door een vampire.
Heb deze keer maar de cure vampirism potion via een code opgeroepen, blijf niet die quest doen...
die moet je eerst wel even upgradenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef Pek het volgende:
Vampirism is tof man, vooral in het begin (lvl 1-5) heb je er veel profijt van
En heb je daarnaast ook de Vile Lair-plugin, dan ben je er zo weer vanaf.
ik ben nu nog maar level 3 hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Pek het volgende:
Geld is toch niet echt een issue? Daar heb je al snel veel te veel van. Er valt toch niet veel te kopen, behalve een huis dan
hmm goed plan...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Pek het volgende:
Dan moet 5 - 10k toch wel mogelijk zijn, gewoon alles verkopen wat los en vast zit! De smid in Anvil is een makkie, die heeft lage haggle-skills en 1200 aan geld
Geld is wel leuk voor het enchanten van items en het maken van spells enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Pek het volgende:
Geld is toch niet echt een issue? Daar heb je al snel veel te veel van. Er valt toch niet veel te kopen, behalve een huis dan
is die 5-10k trouwens in 1 dungeon?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Pek het volgende:
Dan moet 5 - 10k toch wel mogelijk zijn, gewoon alles verkopen wat los en vast zit! De smid in Anvil is een makkie, die heeft lage haggle-skills en 1200 aan geld
zo speelde ik oblivion eerst altijd... alleen maar quests...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Zwoerd het volgende:
Maar ik denk dat de beste manier toch gewoon is om gewoon quests te doen en dan de wapens en armor van je enemies te strippen.
Ik weet niet of je het nu wel of niet doet, maar ik zou ook geen fast-travel gebruikenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:09 schreef rihago het volgende:
[..]
zo speelde ik oblivion eerst altijd... alleen maar quests...
main quest in 8 uur uitgespeeld.. en ging toen over op de guilds... niks exploren... of dungeons...
wil nu wel wat meer van Cyrodiil zienen daarbij ook huizen kopen.. de add ons spelen etc....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |