abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64832377
Je kan ook een cure disease potion drinken als het nog niet te laat is volgens mij. En anders in een kerk bij 1 van die vele altaartjes.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_64832451
Oke ik ga het nu proberen.
pi_64832995
Ik ben dus in zo'n gebouw geweest bij zo'n altar en toen kreeg ik deze melding: 'Rejoice through fate your afflictions are banished'. Ben ik nu genezen?
pi_64833186
Nee dus. Mijn poppetje ziet er raar uit en heeft rode ogen.
pi_64833268
Aiii dan zal je even moeten googlen op de quest hoe je daar weer vanaf komt. Of natuurlijk als een vampier leven
pi_64833643
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Aiii dan zal je even moeten googlen op de quest hoe je daar weer vanaf komt. Of natuurlijk als een vampier leven
Ik ben al in kerken geweest en tempels maar ik kom er niet vanaf. En ik heb zitten zoeken op internet en het blijkt dat er een bug is dat als je die vampieren quest gaat doen dat ie niet werkt met de PS3 versie die ik heb.

Maar ik snap het niet ik ben nu volgens de statestieken pas 1 dag vampier.
pi_64833735
Als je de ziekte hebt opgelopen heb je 3 dagen om er makkelijk vanaf te komen in de kerk of met een cure disease potion, daarna ben je een echte vampier, en moet je een veel moeilijkere quest doen. Ik weet niet zoveel van die quest af want ik ben nooit vampier geweest, dus dat zou je moeten googlen.
pi_64833930
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Als je de ziekte hebt opgelopen heb je 3 dagen om er makkelijk vanaf te komen in de kerk of met een cure disease potion, daarna ben je een echte vampier, en moet je een veel moeilijkere quest doen. Ik weet niet zoveel van die quest af want ik ben nooit vampier geweest, dus dat zou je moeten googlen.
Oke dit is hoe het ging: ik ging slapen, werd wakker en opeens stond er 'vampirism added'. Toen ben ik naar een kerk en een tempel geweest en ben bij zo'n altar geweest en toen stond er nog '0 days lived as a vampire'. Maar dat poppetje van mij heeft nu rode ogen en is gerimpeld. Maar toen ging ik dus slapen en toen keek ik bij de statestieken '1 day lived as a vampire'. Dus dan ben ik toch pas 1 dag vampier? Wat doe ik dan fout? Zou het een bug zijn ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 23:34:28 ]
pi_64834015
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oke dit is hoe het ging: ik ging slapen, werd wakker en opeens stond er 'vampirism added'. Toen ben ik naar een kerk en een tempel geweest en ben bij zo'n altar geweest en toen stond er nog '0 days lived as a vampire'. Maar dat poppetje van mij heeft nu rode ogen en is gerimpeld. Maar toen ging ik dus slapen en toen keek ik bij de statestieken '1 day lived as a vampire'. Dus dan ben ik toch pas 1 dag vampier? Wat doe ik dan fout? Zou het een bug zijn ofzo?
Probeer eens een cure disease potion te kopen en te drinken?
pi_64834137
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Probeer eens een cure disease potion te kopen en te drinken?
Ja zat ik net aan te denken maar ik heb gekeken en ik heb op dit moment geen cure disease potion. Ik heb het effe opgezocht op internet en volgens die site moet dat werken. Weet jij waar je die kan krijgen?
pi_64834314
Pfoe moet je even naar verschillende alchemisten gaan (ga eens de mages guild binnen en spreek iedereen aan, zijn meerdere mensen die potions verkopen). En zoek eens rond in steden bij de general traders, die hebben het vast ook wel. En maak alvast een extra savegame voor wanneer het nu niet lukt binnen de tijd!
pi_64834486
Bedankt voor je snelle antwoorden. Ik heb 1 save game vlak nadat ik de vampire disease heb opgelopen, ik ga nu op zoek naar mages guilds.
pi_64834588
Als je niet zelf lid bent van de mages guild kan het zijn dat veel guild members je geen dingen willen verkopen trouwens
pi_64834614
Nu heb ik ook weer zin in Oblivion Jammer dat ik hem niet hier heb liggen
pi_64842102
Ik heb het opgezocht op internet en het blijkt zo te zijn dat als je die droom al hebt gehad dat je dan die vampire quest moet doen. Maar ik heb net opgezocht op internet en het blijkt dat met mijn PS3 versie die quest niet te halen is.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:25:48 #266
28033 Pek
je moet wat
pi_64842301
Heeft de PS3-versie ook de officiële plugins? Dan is het met The Vile Lair simpel op te lossen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64842554
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef Pek het volgende:
Heeft de PS3-versie ook de officiële plugins? Dan is het met The Vile Lair simpel op te lossen
Wat zijn plugins en wat is Vila Lair?
pi_64842787
Nou ik heb effe naar de vampire quest gekeken. Is echt onmogelijk.
pi_64843782
Oke ik heb besloten om dan maar opnieuw te gaan beginnen. Ik had sowieso de verkeerde class gekozen in het begin dus dat komt mooi uit en dan zet ik hem gelijk op een hogere moeilijkheidsgraad.

Ik heb dus de PS3 Game of the Year edition maar volgens die Oblivion site is de Vampire quest daar niet mee te halen. Een of andere bug ofzo.

Maar dan heb ik nog 1 vraag: hoe weet je/voorkom je dat je een vampier wordt? Hoe ben ik uberhaupt vampier geworden? Kan me niet herinneren dat ik iets raars had gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 11:04:39 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:27:03 #270
28033 Pek
je moet wat
pi_64846931
Als je met vampiers vecht bestaat er een kans dat je besmet raakt. Er komt dan even een melding in beeld "you have contracted Pyromorphic Hemophelia" oid, maar die is makkelijk te missen in het heetst van de strijd. Je hebt dan nog 3 dagen de tijd om een cure disease potion te drinken, doe je dat niet, dan wordt je een volwaardig vampier, met alle voor en nadelen. Je kunt het ook zien op het laatste tabblad, waar al je actieve enchantments e.d staan, daar staat dan ook een icoontje "vampirism" en ook een weakness to fire

Maar vampier zijn is best tof, hoor. Je stats krijgen een flinke boost en zolang je je maar dagelijks voedt, kan je rustig in de zon lopen

Edit: Vile Lair, maar daar heb jij dus niet veel aan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pek op 09-01-2009 12:33:56 ]
pi_64849319
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Pek het volgende:
Als je met vampiers vecht bestaat er een kans dat je besmet raakt. Er komt dan even een melding in beeld "you have contracted Pyromorphic Hemophelia" oid, maar die is makkelijk te missen in het heetst van de strijd. Je hebt dan nog 3 dagen de tijd om een cure disease potion te drinken, doe je dat niet, dan wordt je een volwaardig vampier, met alle voor en nadelen. Je kunt het ook zien op het laatste tabblad, waar al je actieve enchantments e.d staan, daar staat dan ook een icoontje "vampirism" en ook een weakness to fire

Maar vampier zijn is best tof, hoor. Je stats krijgen een flinke boost en zolang je je maar dagelijks voedt, kan je rustig in de zon lopen

Edit: Vile Lair, maar daar heb jij dus niet veel aan.
Bedankt voor de uitleg. Ja volgens mij kan ik me nog vaag herinneren dat ik zo'n melding kreeg maar ik had er verder niet bij nagedacht. Maar ik wil geen vampier zijn. Ik had net zo'n mooi poppetje gemaakt, heeft ze opeens rode ogen en lelijke rimpels.

Ik ga opnieuw beginnen maar deze keer wil ik iets met Stealth zijn en iets met Sneak en Acrobatics.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:30:25 #272
28033 Pek
je moet wat
pi_64851392
Maar als ik het goed begrijp heeft die GotY-editie alleen Knights of the Nine en Shivering Isles?
Waarom doen ze dan niet alle meuk, flauw is dat
pi_64851680
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Pek het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft die GotY-editie alleen Knights of the Nine en Shivering Isles?
idd

de rest heb ik ook los aangeschaft... (x360)
In de ban van de mods.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:00:08 #274
28033 Pek
je moet wat
pi_64855268
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef rihago het volgende:

[..]

idd

de rest heb ik ook los aangeschaft... (x360)
Maar de PS3-gebruikers hebben die mogelijkheid niet, toch? Ik zie dit nu ook weer gebeuren bij Fallout3, het lijkt me toch een smerig spelletje van Microsoft om Sony uit de markt te prijzen of zeg ik nu iets heel geks?

Misschien maar een topic in TRU dan
pi_64855966
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Pek het volgende:

[..]

Maar de PS3-gebruikers hebben die mogelijkheid niet, toch? Ik zie dit nu ook weer gebeuren bij Fallout3, het lijkt me toch een smerig spelletje van Microsoft om Sony uit de markt te prijzen of zeg ik nu iets heel geks?

Misschien maar een topic in TRU dan
Dit heeft toch niks met Microsoft te maken?

Voor de PC zijn ze er ook gewoon...
In de ban van de mods.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:21:41 #276
28033 Pek
je moet wat
pi_64856274
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef rihago het volgende:

[..]

Dit heeft toch niks met Microsoft te maken?

Voor de PC zijn ze er ook gewoon...
Voor Windows ja
pi_64860770
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Pek het volgende:
Ik heb die Game of the Year edition maar ik zie nergens hoe je die uitbreidingen kan spelen?

Btw ben opnieuw begonnen, ik heb een andere class gekozen en nu ben ik een Acrobat. En gelijk een hogere moeilijkheidsgraad gedaan, ik hoop dat het levelen nu sneller gaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 18:30:49 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:10:55 #278
28033 Pek
je moet wat
pi_64868911
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:30 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb die Game of the Year edition maar ik zie nergens hoe je die uitbreidingen kan spelen?
Dat is makkelijk te kontroleren

1) Staat er in Anvil een ouwe profeet te schreeuwen?
2) Is er een eiland in Niben Bay met een vreemde poort?

Zo ja, dan heb je de uitbreidingen
pi_64894581
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat is makkelijk te kontroleren

1) Staat er in Anvil een ouwe profeet te schreeuwen?
2) Is er een eiland in Niben Bay met een vreemde poort?

Zo ja, dan heb je de uitbreidingen
Ja ik kreeg zo'n quest dat er een geheime deur zat ofzo. Was er nog niet aan begonnen.

Alleen het levelen gaat weer best langzaam. Ik dacht dat als dat rode balkje vol zat dat je dan een nieuwe level had maar als ik ga slapen gebeurt er niks.
pi_64895305
Btw ik heb nu 4 save games voor het geval ik weer vampier word.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2009 19:51:25 ]
pi_64896682
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja ik kreeg zo'n quest dat er een geheime deur zat ofzo. Was er nog niet aan begonnen.

Alleen het levelen gaat weer best langzaam. Ik dacht dat als dat rode balkje vol zat dat je dan een nieuwe level had maar als ik ga slapen gebeurt er niks.
Weet je zeker dat je slaapt in een bed? en niet gewoon 'wait'?
pi_64926614
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je slaapt in een bed? en niet gewoon 'wait'?
Oh ik weet al wat er was, ik had bij de verkeerde balkjes gekeken. Ben nu bij level 3 al.
pi_64931714
Ik was net in zo'n grot en toen werd ik infected met die vampierziekte (ben de naam effe kwijt) dus ik ging snel naar een kerk. Kom ik terug in de grot word ik WEER infected met die ziekte. Toen snel naar een tempel geweest. Ondertussen heb ik al een paar uur geslapen en ik kreeg geen Vampirism melding en mijn poppetje ziet er niet raar uit dus ik denk dat ik nu wel genezen ben?
  zondag 11 januari 2009 @ 23:44:01 #284
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64934288
zou kunnen. Ik heb zelf de spell "cure disease". Scheelt een hoop Ik heb ook al wel die moeilijke tegengif quest gedaan (met cheats ) dus krijg het sowieso niet meer
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_64953047
Volgens mij ben ik genezen van het vampier gedoe. Huh ik ben er achter gekomen dat je als je wilt zo makkelijk een nieuw level erbij kan krijgen met sommige skills. Bijvoorbeeld met Sneak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of dat de bedoeling is? Alleen wel een beetje lame.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2009 16:08:13 ]
pi_64953307
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Gewas het volgende:
Volgens mij ben ik genezen van het vampier gedoe. Huh ik ben er achter gekomen dat je als je wilt zo makkelijk een nieuw level erbij kan krijgen met sommige skills. Bijvoobeeld met Sneak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of dat de bedoeling is? Alleen wel een beetje lame.
Als je dat wilt trainen kan je dat makkelijk doen ja Je kan ook bijvoorbeeld constant springen ipv lopen om je acrobatics te trainen. En ik heb ook wel een tijdje steeds m'n Magicka opgemaakt met een 'unlock' spell op deuren die niet eens op slot zaten, ook om sneller daarin te trainen
pi_65029640
Ik vind die Allies for Bruma maar een stomme quest. Is het echt nodig om die te halen? Ik heb op internet gezocht en ik had gelezen dat als je hem niet doet dat je dan in een latere quest nadeel van hebt. Hebben jullie die quest gedaan?
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:33:25 #288
28033 Pek
je moet wat
pi_65029896
Ja, het is wel handig om later een grote groep guards te hebben, het geeft een zeker persoon meer kans om te overleven en het geeft ook meer het gevoel van een epic battle op dat moment, maar het is zeker niet noodzakelijk
pi_65030352
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef Gewas het volgende:
Ik vind die Allies for Bruma maar een stomme quest. Is het echt nodig om die te halen? Ik heb op internet gezocht en ik had gelezen dat als je hem niet doet dat je dan in een latere quest nadeel van hebt. Hebben jullie die quest gedaan?
zijn wel saaie quests idd...
In de ban van de mods.
pi_65209759
Ik heb die quest maar grotendeels overgeslagen, had geen zin om nog 5 steden af te gaan. Nu heb ik iets van 3 allies ofzo en ik heb de moeilijkheidsgraad wat lager gezet voor die Defense of Bruma quest dus gaat wel lukken denk ik.
pi_65211998
Ik heb er geen enkele bijgehaald en de quest gewoon in 1 keer gehaald, appeltje eitje dus!
SPOILER
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_65345113
Huh ik had heel veel allies bij die quest (stuk of 15) maar ik ben maar langs drie steden gegaan. Ik heb amper gevochten, die vrienden deden alles.
pi_65355766
Uitgespeeld! Ik vond het einde raar.
SPOILER
pi_65356021
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:38 schreef Gewas het volgende:
Uitgespeeld! Ik vond het einde raar.
SPOILER
SPOILER
Maar nog genoeg in de wereld te doen
pi_65421010
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:45 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]
SPOILER
Maar nog genoeg in de wereld te doen
Oh oke. Dan ga ik maar aan de side quests beginnen. Zit effe op internet te kijken maarre hoeveel side quests zijn er wel niet?
pi_65421895
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:13 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oh oke. Dan ga ik maar aan de side quests beginnen. Zit effe op internet te kijken maarre hoeveel side quests zijn er wel niet?
belachelijk veel

Ik zou gewoon eerst alle guilds doen, dus fighters guild, magic guild, thieves guild, en natuurlijk de dark brotherhood

En daarnaast heb je nog heeel veel kleine sidequests
pi_65469386
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

belachelijk veel

Ik zou gewoon eerst alle guilds doen, dus fighters guild, magic guild, thieves guild, en natuurlijk de dark brotherhood

En daarnaast heb je nog heeel veel kleine sidequests
Ben met de Fighters Guild begonnen.

Wat ik alleen een beetje raar vond was toen ik voor een quest een gesloten deur moest openmaken dus ik ben zo aan het lockpicken, komt er een Imperial bewaker aan die mij naar de gevangenis stuurt.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:13:43 #298
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_65470165
ja niet zo gek toch?

En misschien had je nog een boete openstaan.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_65474452
1
pi_65474470
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')