Ik ben al in kerken geweest en tempels maar ik kom er niet vanaf. En ik heb zitten zoeken op internet en het blijkt dat er een bug is dat als je die vampieren quest gaat doen dat ie niet werkt met de PS3 versie die ik heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Aiii dan zal je even moeten googlen op de quest hoe je daar weer vanaf komt. Of natuurlijk als een vampier leven
Oke dit is hoe het ging: ik ging slapen, werd wakker en opeens stond er 'vampirism added'. Toen ben ik naar een kerk en een tempel geweest en ben bij zo'n altar geweest en toen stond er nog '0 days lived as a vampire'. Maar dat poppetje van mij heeft nu rode ogen en is gerimpeld. Maar toen ging ik dus slapen en toen keek ik bij de statestieken '1 day lived as a vampire'. Dus dan ben ik toch pas 1 dag vampier?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Als je de ziekte hebt opgelopen heb je 3 dagen om er makkelijk vanaf te komen in de kerk of met een cure disease potion, daarna ben je een echte vampier, en moet je een veel moeilijkere quest doen. Ik weet niet zoveel van die quest af want ik ben nooit vampier geweest, dus dat zou je moeten googlen.
Probeer eens een cure disease potion te kopen en te drinken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke dit is hoe het ging: ik ging slapen, werd wakker en opeens stond er 'vampirism added'. Toen ben ik naar een kerk en een tempel geweest en ben bij zo'n altar geweest en toen stond er nog '0 days lived as a vampire'. Maar dat poppetje van mij heeft nu rode ogen en is gerimpeld. Maar toen ging ik dus slapen en toen keek ik bij de statestieken '1 day lived as a vampire'. Dus dan ben ik toch pas 1 dag vampier?Wat doe ik dan fout?
Zou het een bug zijn ofzo?
Ja zat ik net aan te denken maar ik heb gekeken en ik heb op dit moment geen cure disease potion. Ik heb het effe opgezocht op internet en volgens die site moet dat werken. Weet jij waar je die kan krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Probeer eens een cure disease potion te kopen en te drinken?
Wat zijn plugins en wat is Vila Lair?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef Pek het volgende:
Heeft de PS3-versie ook de officiële plugins? Dan is het met The Vile Lair simpel op te lossen
Bedankt voor de uitleg. Ja volgens mij kan ik me nog vaag herinneren dat ik zo'n melding kreeg maar ik had er verder niet bij nagedacht. Maar ik wil geen vampier zijn. Ik had net zo'n mooi poppetje gemaakt, heeft ze opeens rode ogen en lelijke rimpels.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Pek het volgende:
Als je met vampiers vecht bestaat er een kans dat je besmet raakt. Er komt dan even een melding in beeld "you have contracted Pyromorphic Hemophelia" oid, maar die is makkelijk te missen in het heetst van de strijd. Je hebt dan nog 3 dagen de tijd om een cure disease potion te drinken, doe je dat niet, dan wordt je een volwaardig vampier, met alle voor en nadelen. Je kunt het ook zien op het laatste tabblad, waar al je actieve enchantments e.d staan, daar staat dan ook een icoontje "vampirism" en ook een weakness to fire
Maar vampier zijn is best tof, hoor. Je stats krijgen een flinke boost en zolang je je maar dagelijks voedt, kan je rustig in de zon lopen
Edit: Vile Lair, maar daar heb jij dus niet veel aan.
iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Pek het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft die GotY-editie alleen Knights of the Nine en Shivering Isles?
Waarom doen ze dan niet alle meuk, flauw is dat
Maar de PS3-gebruikers hebben die mogelijkheid niet, toch? Ik zie dit nu ook weer gebeuren bij Fallout3, het lijkt me toch een smerig spelletje van Microsoft om Sony uit de markt te prijzen of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef rihago het volgende:
[..]
idd
de rest heb ik ook los aangeschaft... (x360)
Dit heeft toch niks met Microsoft te maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar de PS3-gebruikers hebben die mogelijkheid niet, toch? Ik zie dit nu ook weer gebeuren bij Fallout3, het lijkt me toch een smerig spelletje van Microsoft om Sony uit de markt te prijzen of zeg ik nu iets heel geks?
Misschien maar een topic in TRU dan
Voor Windows jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef rihago het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met Microsoft te maken?
Voor de PC zijn ze er ook gewoon...
Ik heb die Game of the Year edition maar ik zie nergens hoe je die uitbreidingen kan spelen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Pek het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft die GotY-editie alleen Knights of the Nine en Shivering Isles?
Waarom doen ze dan niet alle meuk, flauw is dat
Dat is makkelijk te kontrolerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb die Game of the Year edition maar ik zie nergens hoe je die uitbreidingen kan spelen?
Ja ik kreeg zo'n quest dat er een geheime deur zat ofzo. Was er nog niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te kontroleren![]()
1) Staat er in Anvil een ouwe profeet te schreeuwen?
2) Is er een eiland in Niben Bay met een vreemde poort?
Zo ja, dan heb je de uitbreidingen
Weet je zeker dat je slaapt in een bed? en niet gewoon 'wait'?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja ik kreeg zo'n quest dat er een geheime deur zat ofzo. Was er nog niet aan begonnen.![]()
Alleen het levelen gaat weer best langzaam. Ik dacht dat als dat rode balkje vol zat dat je dan een nieuwe level had maar als ik ga slapen gebeurt er niks.
Oh ik weet al wat er was, ik had bij de verkeerde balkjes gekeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je slaapt in een bed? en niet gewoon 'wait'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of dat de bedoeling is? Alleen wel een beetje lame.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2009 16:08:13 ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Gewas het volgende:
Volgens mij ben ik genezen van het vampier gedoe.Huh ik ben er achter gekomen dat je als je wilt zo makkelijk een nieuw level erbij kan krijgen met sommige skills. Bijvoobeeld met Sneak.
Als je dat wilt trainen kan je dat makkelijk doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of dat de bedoeling is? Alleen wel een beetje lame.
Je kan ook bijvoorbeeld constant springen ipv lopen om je acrobatics te trainen. En ik heb ook wel een tijdje steeds m'n Magicka opgemaakt met een 'unlock' spell op deuren die niet eens op slot zaten, ook om sneller daarin te trainen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
zijn wel saaie quests idd...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef Gewas het volgende:
Ik vind die Allies for Bruma maar een stomme quest.Is het echt nodig om die te halen? Ik heb op internet gezocht en ik had gelezen dat als je hem niet doet dat je dan in een latere quest nadeel van hebt. Hebben jullie die quest gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:38 schreef Gewas het volgende:
Uitgespeeld! Ik vond het einde raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog genoeg in de wereld te doen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]Oh oke. Dan ga ik maar aan de side quests beginnen. Zit effe op internet te kijken maarre hoeveel side quests zijn er wel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog genoeg in de wereld te doen
![]()
belachelijk veelquote:Op maandag 26 januari 2009 15:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh oke. Dan ga ik maar aan de side quests beginnen. Zit effe op internet te kijken maarre hoeveel side quests zijn er wel niet?
Ben met de Fighters Guild begonnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
belachelijk veel
Ik zou gewoon eerst alle guilds doen, dus fighters guild, magic guild, thieves guild, en natuurlijk de dark brotherhood
En daarnaast heb je nog heeel veel kleine sidequests
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |