abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:42:22 #126
28033 Pek
je moet wat
pi_58235442
Serieus, de Morrowind GotY -edition lag van de week nog bij de Dynabite in de weggooibak voor 4 euro. Alles erop en eraan, met poster

Doe er je voordeel mee
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_58235934
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Pek het volgende:
Serieus, de Morrowind GotY -edition lag van de week nog bij de Dynabite in de weggooibak voor 4 euro. Alles erop en eraan, met poster

Doe er je voordeel mee
Daar zat ik al aan te denken idd, om de pc versie te halen, die kost geen flikkkker meer. Binnenkort ff kijken
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 23 april 2008 @ 04:13:26 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58244537
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:50 schreef Yi-Long het volgende:
Dank je wel
Maar dan snap ik nog steeds niet goed hoe dat werkt, want je gaat dat ding aan voor 60 seconden, en je kunt dus die 4 dingen aanklikken, maar verder gebeurt er niets. Je kunt dus 1x op JOKE doen, en zelfs als de persoon daar goed op reageert, dan kun je niet NOG een joke doen ofzo, maar dan MOET je een andere optie nemen van die 4, dus uiteindelijk heb je steeds alle 4 de dingen gebruikt, en meestal eindig je dus met iemand die pissed off is op je...
Dat valt wel mee. Zodra je het gesprek aangaat dan bekijk je z'n gezicht bij elk van de vier opties.

Laten we smilies gebruiken:
een score hier levert het meest op
een score hier levert wat op
een score hier brengt het wat omlaag
een score hier brengt het het meest omlaag

De bedoeling is dus dat je de kleinste stukjes in de negatieve kanten kiest en de grootste in de positieve.
Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk maar als je het eenmaal doorhebt ben je er zo doorheen en is iedereen je vriend.
Een groot stuk op brengt je score net zoveel omlaag als bij omhoog. Zo ook bij &

Wat je ziet aftellen is trouwens niet de tijd maar hoe graag hij je mag. Zodra je begint telt het af, hoe sneller je bent des te minder hoef je dus ook te doen om hem naar de max te brengen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 23 april 2008 @ 08:24:35 #129
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_58245264
Wat Dagonet zei... Je kan ook bribe gebruiken als je nog niet 1 taart puntje kan schuiven.

Shivering Isles is echt super. Maar ik heb vorige week een Wii gescored dus moet ik nu m'n tijd verdelen >.>
  woensdag 23 april 2008 @ 13:40:36 #130
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_58252569
Sow fresh install alles doet het weer behalve één ding. de Arena , die boss egt oke door de deur en je kan vechten, alleen die (*@#()@*# blijft muurdicht zitten. en ja ik heb de quest ervan al en ook ben ik lid van de arena faction.

Is dat weer een van de leuke bugjes ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_58454928
Ik ben vandaag begonnen met het spelen van Oblivion vanilla zonder mods enzo, als ik het spel heb uitgespeeld (of eerder) ga ik beginnen met een nieuw character maar dan met mods en uitbredingen.

Wat is beter; Bloom en 8x AA of alleen HDR? Bij HDR heb ik er last van dat sommige stukken (vooral bij die Ay;eid Ruins) erg overbelicht zijn en erg wit afsteken zegmaar. Maaar bij beide opties heb ik dat er steeds een schaduw zit over het gezicht van elk willekeurig persoon waarmee ik praat. KAn die schaduw ook weggehaald worden
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:45:53 #132
28033 Pek
je moet wat
pi_58456945
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
Is dat weer een van de leuke bugjes ?
Niet eerder van gehoord, is hij ook niet open te krijgen met de console?
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
KAn die schaduw ook weggehaald worden
Je kunt schaduwen uitschakelen via het optiesmenu
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:50:27 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58457026
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:45 schreef Pek het volgende:

[..]

Niet eerder van gehoord, is hij ook niet open te krijgen met de console?
[..]

Je kunt schaduwen uitschakelen via het optiesmenu
Of je kunt proberen om no clipping te doen? ( oké dat is misschien vals-spelen maar dan behoudt je wel je shit)
pi_58469313
Wat ik nu wel merk is dat als ik grotten enzo vind, dat ik daar niet in ga omdat ik er toch niks bijzonders in zal vinden kwa loot. Ben nu level 5 en ik kan niet eens een bandit verslaan
  zondag 4 mei 2008 @ 14:50:28 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58472008
Heb je vanilla oblivion?
  zondag 4 mei 2008 @ 16:18:37 #136
64875 Cid
Kupo!
pi_58473507
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef RickoKun het volgende:
Heb je vanilla oblivion?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_software
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_58474321
Level 7 inmiddels en bezig met die Nirnrootquest
Ik speel Oblivion zonder uitbreidingen en mods ja.
  zondag 4 mei 2008 @ 18:31:30 #138
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_58475715
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Of je kunt proberen om no clipping te doen? ( oké dat is misschien vals-spelen maar dan behoudt je wel je shit)
No clipping werkt niet, je komt door de deur maar omdat die deur niet getriggerd is gaat de volgende deur (hek van de arena) ook niet open en heb je geen tegenstander en de terugweg is dan afgesloten aangezien de deur terug naar de arena basement een portal is.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:18:37 #139
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_58532533
Sinds vorige week ook Oblivion-spelert. Leuk maar (net als morrowind) weer zó groot en uitgebreid De moed zakt me in de schoenen als ik bedenk hoeveel tijd het gaat kosten om dit spel te spelen
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:55:42 #140
28033 Pek
je moet wat
pi_58537292
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:31 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

No clipping werkt niet, je komt door de deur maar omdat die deur niet getriggerd is gaat de volgende deur (hek van de arena) ook niet open en heb je geen tegenstander en de terugweg is dan afgesloten aangezien de deur terug naar de arena basement een portal is.
Vrij unieke bug, ik kan er niets over vinden op de forums. Ben je wel volledig gepatched?
Of draai je dubieuze mods?

[ Bericht 9% gewijzigd door Pek op 07-05-2008 18:01:02 ]
pi_58634290
Ben er weer aardig mee bezig...

Heb heb ongelovelijk veel zitten...dungeon in dungeon uit....oblivion gate in...oblivion gate uiit...etc...etc...

Zijn er goede tips voor het enchanten van een bow? En voor het Enhchanten van een zwaard?
Ik ben momenteel lvl 28 fighter.
Mijn zwaard heeft de volgende enchantments

- fire 6 pt -- 3sec
- frost 5 pt -- 3sec
- shock 5 pt -- 3sec
- weakness to fire 90% -- 3 sec
- weakness to frost 90 % -- 2 sec
- weakness to shock 90 % -- 2 sec

2 sec lijkt wat korte kant maar mijn character hakt er aardig snel op in, in ongeveer 4 a 6 hits heb ik een stone atronach neer, Maar verbeteringen zijn zeer welkom.

Maar als ik hier en daar lees, dan zie ik dat bepaalde mensen echt zieke wapens in elkaar kunnen zetten door optimaal gebruik te maken van hun stats en het enchanten.

Bijvoorbeeld hier: http://www.oblivionsource.com/viewtopic.php?f=31&t=7371 (scroll naar beneden naar de reactie van 'ricardopituski')
quote:
You might want to make effective use of the weakness to shock mentioned earlier. To do this enchant your bow with a shock damage, weakness to shock 30% for 30s. Then create a spell of damage shock, weakness to shock 30% for 25s. Then enchant a mele weapon with shock damage, weakness to shock 30% for 5s.

Your attack would then be bow shot, followed up with spell, then change to mele weapon. When they get close, strike with the weapon, then poison the mele weapon with a shock damage poison, and strike again. Then you should back away and let the poison kill the opponent. If you were to strike with the same weapon, or spell, then the effect duration timer will reset, any time left on that timer is just wasted; however, the bow/spell/sword combination will not reset the timers, it will add the effects. (The same thing will happen with spells which are named differently.) This will make the poison ~185% effective depending on the spell effectiveness. My current shock damage poision is 8pts for 33sec, add that to the damage health 7pts for 27sec on all my shock damage potions, and the effectiveness which would make it 14pts for 33sec, and anything is dead!
In die thread staan nog wat interessante tips...

Een van jullie nog tips hoe je een uber bow / zwaard moet maken.
Ben zelf net begonnen met het boogschieten dus mijn base stats ervoor zijn niet super hoog (agility, marksmanship)...ben daar momenteel mee bezig... helaas is marksmanship wel 1 van mijn minor skills...

De 'Hatreds Soul' boog en bijbehorende pijlen heb ik, en de pijlen van "boethias quest" heb ik inmiddels ook...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:56:32 #142
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_58641770
Wat kun je eigenlijk uberhaupt doen met die soul gems..? Is dat ook voor het enchanten van items (en hoe doe je dat? of moet je daar hoger level dan 6 voor hebben oid )

Ik ben mage, maar ik krijg maar geen nieuwe spells.. waar moet ik die vandaan toveren? (arcane university..?)
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:37:11 #143
28033 Pek
je moet wat
pi_58642483
Soulgems kun je idd gebruiken om te enchanten, dit doe je aan een altaar bijv. in de Arcane Uni. Maar je kunt ze ook gebruiken om je enchanted items mee op te laden.

Enchanting

Spells kun je kopen bij de diverse Mages Guilds of zelf maken aan een altaar in bijv de Arcane Uni.

Spell making
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:13:51 #144
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_58644230
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:37 schreef Pek het volgende:
Soulgems kun je idd gebruiken om te enchanten, dit doe je aan een altaar bijv. in de Arcane Uni. Maar je kunt ze ook gebruiken om je enchanted items mee op te laden.

Enchanting

Spells kun je kopen bij de diverse Mages Guilds of zelf maken aan een altaar in bijv de Arcane Uni.

Spell making
ok gaaf!

en ik maak denken dat die spells die ze verkopen bij mages guilds eenmalig zijn ('scrolls' in diablo bijv ). Vond ze al zo duur. Leuk...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:36 #145
28033 Pek
je moet wat
pi_58645196
Scrolls zijn idd voor eenmalig gebruik, spells die je koopt "leer" je eigenlijk, dus blijven altijd bij je
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:16:55 #146
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_58646722
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:55 schreef Pek het volgende:

[..]

Vrij unieke bug, ik kan er niets over vinden op de forums. Ben je wel volledig gepatched?
Of draai je dubieuze mods?
geen dubieuze, wel een new install gedaan met exact de zelfde mods, ( geen van de mods past ook maar iets van de arena aan ) en nu werkt het wel echt vaag. Nu kan ik de arena wel missen met voldoende fame punten en nu gewoon rond aan het dolen en diverse mini quests oplossen
pi_60463635
Gisteren weer opnieuw begonnen aan oblivion..

Wil toch wel eens alle achievements halen.

Zowieso moest ik voor mijn nieuwe account alles opnieuw doen.
In de ban van de mods.
pi_60463837
Hoe komen jullie... buiten de arena om... aan geld?
In de ban van de mods.
pi_60463980
Gewoon alles met een beetje waarde pakken van dingen die je doodt, en telkens verkopen, gaat best lekker met wapens enzo. Jammer is wel dat je vaak merchants hebt die veel minder geld hebben dan veel dikke items waard zijn die je hebt.

Bij Morrowind had je nog ruiltruukjes en de talking mudcrab
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60465176
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Gewoon alles met een beetje waarde pakken van dingen die je doodt, en telkens verkopen, gaat best lekker met wapens enzo. Jammer is wel dat je vaak merchants hebt die veel minder geld hebben dan veel dikke items waard zijn die je hebt.

Bij Morrowind had je nog ruiltruukjes en de talking mudcrab
maar met de mods krijg je wel betere merchants volgens mij (official mods) die meer geld hebben.
In de ban van de mods.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')