Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het geduld niet hadden om helemaal tot dat punt te spelen. Het duurde iig erg lang voordat ik de game had uitgespeeld, en mijn personage is nog te underpowered voor de uitbreidingen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Boots of Blinding speed +
Een of andere broek met constant levitate +
Cuirass uit Tel Fyr met 60% Magic Resistance
In een mum van tijd vlieg je rond het eiland
Thanks, zal het eens proberenquote:Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Pek het volgende:
Die paarse kleur betekent meestal dat je textures/meshes mist, of dat ze niet op de goede plek staan. Ik zou het spel eens opnieuw installeren, kijken of 't helpt. (Je saves staan in Mijn Documenten, dus blijven bewaard)
Heb je de laatste patch? En aangezien je met een PC speelt, kijk ook eens naar de Unofficial Patches, die fixen nog eens honderden bugs die Bethesda over het hoofd gezien heeftquote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nu weer gestopt, mijn laatste 10 saved games hadden plotseling ineens allemaal bugs, terwijl ik niks extra's heb geinstalleerd ofzo!
Ik wou het ook even proberen, alvorens de game in zijn geheel opnieuw te installeren, maar bij beide sites moet je je eerst weer registreren alvorens je kunt gaan downloadenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb je de laatste patch? En aangezien je met een PC speelt, kijk ook eens naar de Unofficial Patches, die fixen nog eens honderden bugs die Bethesda over het hoofd gezien heeft
Kijk eens hier: TOTOquote:Op maandag 14 april 2008 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn verder goede mods om de graphics nog verder op te schroeven? Ik draai nu alles op max in 1440x900, dus ziet er al aardig mooi uit, maar als het nog mooier kan, dan graag natuurlijk
Ja, was vroeger niet zo. Bandbreedte enzo, ze moesten wel een drempel inbouwen om niet te crashenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wou het ook even proberen, alvorens de game in zijn geheel opnieuw te installeren, maar bij beide sites moet je je eerst weer registreren alvorens je kunt gaan downloaden![]()
-zucht-
Ja nou sorry, maar ik vond het nogal moeilijk om AL die bende te installeren, ik weet niet meer precies hoe ik het had gedaan, eerst zo'n oblivion patch, toen ook die knights of the nine + alle plugins en daarna nog es shivering isles.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb je de laatste patch? En aangezien je met een PC speelt, kijk ook eens naar de Unofficial Patches, die fixen nog eens honderden bugs die Bethesda over het hoofd gezien heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zojuist Oblivion opnieuw geinstalleerd, gras deed het weer goed, vervolgens patch eroverheen gegooid, en het lijkt allemaal nog steeds goed te werken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Damnnn dat ziet er zeer goed uit. Mijn dank is extreem groot!quote:
Aw oki, thanks man.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:22 schreef Pek het volgende:
Ik kan het even niet voor je opzoeken want ik zit op 't werk achter een kinderfilter en kan geen gamessites bezoeken, maar er is de mod Streamline 3.0 die erg goed werkt.
Tijdens het spelen loopt het geheugen vol, wat die haperingen veroorzaakt. Oblivion leegt dit pas als je naar een andere cel gaat en dat is te weinig. Streamline voert deze "purge" veel vaker uit (instelbare intervals) waardoor het allemaal veel soepeler loopt
Valt wel mee hoor. Er is er een voor Oblivion, maar die heb je niet nodig als je ook Shivering Isles hebt. En er is er een voor SI, de laatste, v1.2.416.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:16 schreef Butterscotch het volgende:
Hoe kan het dat PC versie zoveel patches enzo heeft?
De PS3-versie is nog niet zo lang uit, ze hebben 2 jaar de tijd gehad om de fouten uit het origineel te halen. Je hebt dus de uitgekristalliseerde versie. En een PS3 = PS3, de hardware staat vast. Je weet dus precies waar je aan toe bent als je software gaat maken. Een PC = 1.000.000+ verschillende configuraties en alle problemen die daar bijhorenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:16 schreef Butterscotch het volgende:
Op de PS3 heb ik dus echt nergens last van. Ook bij veel quests schijnen bugs te zijn en ik ben er nog geen 1 tegengekomen.
Als je er serieus mee wil gaan stoeien, dan is dit wel een handig tooltje:quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, thanks man.
Zal vanavond denk ik eens aan de gang met mods etc installeren...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef RickoKun het volgende:
Ahhh fuck it, ik ben toch maar verder gegaanhet bleek dat één zo'n bug geen bug was maar het lag aan de tijd.
Weet iemand waar ik in godsnaam een invisibility POTION of een scroll kan krijgen? Die heb ik namelijk nodigDe meeste mage guilds hebben die te koop. In Chorrol (geloof ik) heb je All things chemical winkeltje. Imperial City heb je ook nog een potions winkeltje, ben alleen even de naam kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik denk dat ik Oblivion ook maar weer ga oppakkenNU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |