abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58022464
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:12 schreef Pek het volgende:
Ja, je kunt die patch downen via Xbox Live
did the trick

mooi, heb ik weer wat te doen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 14 april 2008 @ 16:02:38 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58044665
Ik ben vandaag begonnen met Oblivion, en vind het tot nog toe fantastisch, alleen ben ik zojuist buiten gekomen en het gras is paars en verneukt.
Ik heb al een beetje gezocht en als ik far-distance whatever uitzet is het gras groen, maar vrij saai, en de game ziet er dan natuurlijk minder mooi uit.

Is er een manier om dat gras te fixen!?

Wat zijn verder goede mods om de graphics nog verder op te schroeven? Ik draai nu alles op max in 1440x900, dus ziet er al aardig mooi uit, maar als het nog mooier kan, dan graag natuurlijk

Thanks.
  maandag 14 april 2008 @ 16:19:57 #53
28033 Pek
je moet wat
pi_58044963
Die paarse kleur betekent meestal dat je textures/meshes mist, of dat ze niet op de goede plek staan. Ik zou het spel eens opnieuw installeren, kijken of 't helpt. (Je saves staan in Mijn Documenten, dus blijven bewaard)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 14 april 2008 @ 16:23:04 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58045025
Ik ben nu weer gestopt, mijn laatste 10 saved games hadden plotseling ineens allemaal bugs, terwijl ik niks extra's heb geinstalleerd ofzo!
  maandag 14 april 2008 @ 16:28:15 #55
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58045117
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Boots of Blinding speed +
Een of andere broek met constant levitate +
Cuirass uit Tel Fyr met 60% Magic Resistance

In een mum van tijd vlieg je rond het eiland
Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het geduld niet hadden om helemaal tot dat punt te spelen. Het duurde iig erg lang voordat ik de game had uitgespeeld, en mijn personage is nog te underpowered voor de uitbreidingen.

tvp dus
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 14 april 2008 @ 16:31:48 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58045171
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Pek het volgende:
Die paarse kleur betekent meestal dat je textures/meshes mist, of dat ze niet op de goede plek staan. Ik zou het spel eens opnieuw installeren, kijken of 't helpt. (Je saves staan in Mijn Documenten, dus blijven bewaard)
Thanks, zal het eens proberen
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:03:45 #57
28033 Pek
je moet wat
pi_58057648
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nu weer gestopt, mijn laatste 10 saved games hadden plotseling ineens allemaal bugs, terwijl ik niks extra's heb geinstalleerd ofzo!
Heb je de laatste patch? En aangezien je met een PC speelt, kijk ook eens naar de Unofficial Patches, die fixen nog eens honderden bugs die Bethesda over het hoofd gezien heeft
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:24:54 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58058072
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef Pek het volgende:

[..]

Heb je de laatste patch? En aangezien je met een PC speelt, kijk ook eens naar de Unofficial Patches, die fixen nog eens honderden bugs die Bethesda over het hoofd gezien heeft
Ik wou het ook even proberen, alvorens de game in zijn geheel opnieuw te installeren, maar bij beide sites moet je je eerst weer registreren alvorens je kunt gaan downloaden -zucht-
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:27:25 #59
28033 Pek
je moet wat
pi_58058114
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn verder goede mods om de graphics nog verder op te schroeven? Ik draai nu alles op max in 1440x900, dus ziet er al aardig mooi uit, maar als het nog mooier kan, dan graag natuurlijk
Kijk eens hier: TOTO
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:33:09 #60
28033 Pek
je moet wat
pi_58058213
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik wou het ook even proberen, alvorens de game in zijn geheel opnieuw te installeren, maar bij beide sites moet je je eerst weer registreren alvorens je kunt gaan downloaden -zucht-
Ja, was vroeger niet zo. Bandbreedte enzo, ze moesten wel een drempel inbouwen om niet te crashen
Wel gratis hoor!
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:38:37 #61
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_58060009
Gisteren aan Shivering Isles begonnen Dat ziet er echt geweldig uit! Vanavond maar beginnen met de quests
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:10:01 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58061390
quote:

[..]

Ja nou sorry, maar ik vond het nogal moeilijk om AL die bende te installeren, ik weet niet meer precies hoe ik het had gedaan, eerst zo'n oblivion patch, toen ook die knights of the nine + alle plugins en daarna nog es shivering isles.

DAARNA moest ik ook nog es een patch voor shivering isles doen en vervolgens ook nog eens unofficial patches die volgende de OMM allemaal zowat een conflict en overlapping met elkaar hebben!
Ik zie door de bomen het bos niet meer en ga nu ECHT niet meer opnieuw beginnen!
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:16:24 #63
108809 Butterscotch
pi_58061513
Hoe kan het dat PC versie zoveel patches enzo heeft?
Op de PS3 heb ik dus echt nergens last van. Ook bij veel quests schijnen bugs te zijn en ik ben er nog geen 1 tegengekomen.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:12:01 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58063853
Ahhh fuck it, ik ben toch maar verder gegaan het bleek dat één zo'n bug geen bug was maar het lag aan de tijd.

Weet iemand waar ik in godsnaam een invisibility POTION of een scroll kan krijgen? Die heb ik namelijk nodig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:49:25 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58066054
quote:

[..]

Ik heb zojuist Oblivion opnieuw geinstalleerd, gras deed het weer goed, vervolgens patch eroverheen gegooid, en het lijkt allemaal nog steeds goed te werken. Thanks allemaal.
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:27 schreef Pek het volgende:

[..]

Kijk eens hier: TOTO
Damnnn dat ziet er zeer goed uit. Mijn dank is extreem groot! Zal er vanavond eens rustig voor gaan zitten, maar die hoge res zooi ziet er schitterend uit

Verder nog 1 vraagje. Ik heb een vij nieuwe PC, een Q6600 met 4GB ram, en een 512 8800 GT grafische kaart, maar toch is het beeld af en toe nog een beetje schokkerig en heb ik wat last van pop-up.
Ik heb alles op zijn hoogst ingeschakeld, maar kun je dan toch op de een of andere manier er nog voor zorgen dat het allemaal wat smoother enzo loopt?
Het is echt nog wel goed speelbaar enzo, dus het is geen megaprobleem, maar het is wel licht annoying natuurlijk, dat pop-up en soms even dat schokkerige...
Dus ALS er een mogelijkheid is om de zooi nog wat soepeler te laten lopen, door mods of door instellingen ofzo (geheugen vrijmaken!?), dan zou ik het graag horen
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:22:38 #66
28033 Pek
je moet wat
pi_58068666
Ik kan het even niet voor je opzoeken want ik zit op 't werk achter een kinderfilter en kan geen gamessites bezoeken, maar er is de mod Streamline 3.0 die erg goed werkt.

Tijdens het spelen loopt het geheugen vol, wat die haperingen veroorzaakt. Oblivion leegt dit pas als je naar een andere cel gaat en dat is te weinig. Streamline voert deze "purge" veel vaker uit (instelbare intervals) waardoor het allemaal veel soepeler loopt
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:20:41 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58069728
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:22 schreef Pek het volgende:
Ik kan het even niet voor je opzoeken want ik zit op 't werk achter een kinderfilter en kan geen gamessites bezoeken, maar er is de mod Streamline 3.0 die erg goed werkt.

Tijdens het spelen loopt het geheugen vol, wat die haperingen veroorzaakt. Oblivion leegt dit pas als je naar een andere cel gaat en dat is te weinig. Streamline voert deze "purge" veel vaker uit (instelbare intervals) waardoor het allemaal veel soepeler loopt
Aw oki, thanks man.
Zal vanavond denk ik eens aan de gang met mods etc installeren...
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:53:25 #68
28033 Pek
je moet wat
pi_58071288
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:16 schreef Butterscotch het volgende:
Hoe kan het dat PC versie zoveel patches enzo heeft?
Valt wel mee hoor. Er is er een voor Oblivion, maar die heb je niet nodig als je ook Shivering Isles hebt. En er is er een voor SI, de laatste, v1.2.416.
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:16 schreef Butterscotch het volgende:
Op de PS3 heb ik dus echt nergens last van. Ook bij veel quests schijnen bugs te zijn en ik ben er nog geen 1 tegengekomen.
De PS3-versie is nog niet zo lang uit, ze hebben 2 jaar de tijd gehad om de fouten uit het origineel te halen. Je hebt dus de uitgekristalliseerde versie. En een PS3 = PS3, de hardware staat vast. Je weet dus precies waar je aan toe bent als je software gaat maken. Een PC = 1.000.000+ verschillende configuraties en alle problemen die daar bijhoren
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:26:39 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_58077936
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:20 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Aw oki, thanks man.
Zal vanavond denk ik eens aan de gang met mods etc installeren...
Als je er serieus mee wil gaan stoeien, dan is dit wel een handig tooltje:

Oblivion Mod Manager (OBMM)

Mods die hierop gebaseerd zijn kunnen via een zgn. OMOD-bestand geinstalleerd worden en worden dan bij verwijdering keurig netjes gedeistalleerd. Normaal gesproken blijf je met een map vol ongebruikte textures etc. zitten waarvan je niet weet wat het is. Verder kun je er o.a. de laadvolgorde van de mods mee wijzigen, dit kan erg handig zijn bij problemen. Leesvoer

Wat ook veel mods nodig hebben is de Oblivion Script Extender (OBSE)
De naam zegt het al, dit tooltje maakt dingen mogelijk die voorheen niet konden in Oblivion, scripttechnisch dan. Je kunt het aansturen via de Mod Manager, zodat het opstart met het spel.

De mod Streamline 3.0 waar ik het eerder over had, heeft dit ook nodig om te kunnen draaien.
Er is alweer een 3.1 zie ik, ff proberen!

Knappe stukkies software hoor, allemaal. Mensen die minachtend doen over mods weten niet waar ze over praten, het zijn echt niet allemaal cheats
  woensdag 16 april 2008 @ 08:30:32 #70
108809 Butterscotch
pi_58081171
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef RickoKun het volgende:
Ahhh fuck it, ik ben toch maar verder gegaan het bleek dat één zo'n bug geen bug was maar het lag aan de tijd.

Weet iemand waar ik in godsnaam een invisibility POTION of een scroll kan krijgen? Die heb ik namelijk nodig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste mage guilds hebben die te koop. In Chorrol (geloof ik) heb je All things chemical winkeltje. Imperial City heb je ook nog een potions winkeltje, ben alleen even de naam kwijt.
pi_58084011
Ik denk dat ik Oblivion ook maar weer ga oppakken NU!

Heb alle grote quests al gedaan (alle xbox achievements sowieso), heeft iemand een tip voor leuke sidequests?

Moet binnenkort maar even de GOTY edition erbij halen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 16 april 2008 @ 11:04:23 #72
108809 Butterscotch
pi_58084034
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik denk dat ik Oblivion ook maar weer ga oppakken NU!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:29:56 #73
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_58084606
De GOTY edition is cool met een rijtje plugins erbij voor horse armour , wat extra huizen / quest dungeons. moet alleen nog de nice faces mod er op zetten die de gezichten mooier maakt

ben ook sinds het weekend weer begonnen met spelen . pas level twee maar loopt lekker.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:32:07 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58084649
Die mods ben ik ook nog niet echt aan toegekomen. Ik was eigenlijk een beetje aan het rondzwerven om nog meer te levellen voor in de "eind battle" in ga. (heb het 1 keer geprobeerd maar werd afgeslacht). Maar ik kan nog maar weinig side missies vinden eigenlijk.

Daarom ben ik toen een tijd gestopt, maar misschien pak ik het binnenkort wel weer eens op...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:33:45 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58084684
Ik moet zeggen dat ik volgens mij op dit moment toch wel het meest achter elkaar heb gespeeld dan toen ik het hem eerst heb gekocht! Maarja zal wel komen door al die official mods + Oscuro's mod en shivering isles (die ik trouwens nog niet gespeeld heb, die add on dan, hé?)

En poeh hey, wat zijn er veel oblivion gates! Ik heb mezelf gezegd dat ik elke oblivion gate die ik ontdekte ook meteen zal gaan sluiten, maar het zijn er wel érrug veel en ik weet nu ook haast precies waar ik heen moet gaan aangezien ik alle types oblivion gates al heb gehad! En bovendien hé? Er staat bij zoen laadschermpje dat er
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')