Die moet je gewoon zelf ff los makenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:22 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, en een fiets die al ongeveer 4 maanden aan een boom staat vastgemaakt voor onze
deur? Kan je dat ook via de politie regelen ofzo?
Je kan altijd de politie bellen en vragen of je daar wat mee magquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:22 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, en een fiets die al ongeveer 4 maanden aan een boom staat vastgemaakt voor onze
deur? Kan je dat ook via de politie regelen ofzo?
Moet je hem daar maar niet neerzettenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn fiets was uit de algemene kelder gestolen.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Moet je hem daar maar niet neerzetten
ALLE FIETSEN?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Alle fietsen staan daar.
Stuk of 10 wel
Ik leg daarna nader uit wat alle fietsen inhoud.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
ALLE FIETSEN?
Als alle fietsen daar zouden staan, dan kon jij daar niet meer naar binnen hoor
Ja, maar tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik leg daarna nader uit wat alle fietsen inhoud.
Je weet dat ik gelijk heb,quote:
Ik zou woest zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo en nu afwachten hoe de buurvrouw reageert als ze ziet dat ik niet alleen mijn eigen ramen heb gewassen maar ook gelijk de buurvrouw haar ramen
Die wiskunde bijlessen werpen nog niet echt zn vruchten af hequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Alle fietsen staan daar.
Stuk of 10 wel
Ik ook, serieus.quote:
Algemene kelder staan er 10 ong hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die wiskunde bijlessen werpen nog niet echt zn vruchten af he
Ja, dus als er 10 staan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Algemene kelder staan er 10 ong hoor.
Flat enzoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |