Ps: te lange berichtjes zijn saai en worden niet gelezen. Keep it short!
quote:Ps: te lange berichtjes zijn saai en worden niet gelezen. Keep it short!
Sukkel!
Ik vind je geen sukkel hoor. Welkom op het Fok!forum.
quote:
op 11-02-1999 om 01:39 PM schreef Keroppi het volgende: Lijkt me hardstikke leuk om die mensen (zoals Tara) honderd dagen weg te zien kwijnen.
Dat lijkt me iets te veel van het goede. Een samenvatting van een half uur lijkt me voldoende.
Ze moeten geen mensen binnen laten die daar niet voor lange tijd zitten. Nieuwe bewoners zal hopelijk de boel een beetje opfleuren.
quote:En daar waar we het hebben over de berichten van Doordevil en Mirrorman kunnen ze nooit lang genoeg zijn.
op 11-02-1999 om 01:58 PM schreef yon1 het volgende: (..)maar niet alle lange berichten zijn saai en ze worden zeker door mij in ieder geval gelezen(..)
Dus, Keroppi, doe jezelf een lol en duik eens in 't archief!
quote:
op 11-02-1999 om 02:01 PM schreef Rogier het volgende:Ze moeten geen mensen binnen laten die daar niet voor lange tijd zitten. Nieuwe bewoners zal hopelijk de boel een beetje opfleuren.
Waarschijnlijk is dit opfleuren van korte duur, ze zullen net zo saai worden als de rest van de groep, zeker als iemand van de nieuwe bewoners volgende week wordt weggestemd. Als je geen respons krijgt op je acties om de boel op te fleuren heb je denk ik weinig zin meer om iets aan de sfeer te doen. Maar Veronica zal dan snel weer met een dikke envelop of een bekende nederlander komen zodat het aantal kijkers toch vooral hoog blijft. Waarschijnlijk sukkelen we zo dus door tot 31 december met nog 25 nieuwe bewoners en nog minimaal 30 bekende nederlanders, en wij blijven maar kijken en commentaar geven op dit forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |