Voor altijd idd, sluit je ogen maar vriend!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe je daarna wel weer het licht uit?
In 5 jaar fokken leer je wel watquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat had ze zelf al verklaard: Ubergodin en DrsPoema zijn blijkbaar een persoon.
Nooit eens er aan gedacht dat ik oudere foto's geplaatst heb om minder herkenbaar te zijn , noob? het is toch wel treurig met jullie hoor, zo eendimensionaal!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:23 schreef right_turn het volgende:
PM gewoon een link van je hyves waar je vast ook wel andere foto's hebt staan naar TS of post die hier.
En deel gelijk je schoonheidsgeheimen met de rest van FOK! Bijna 28 met het uiterlijk van een tiener, jij moet goeie smeerseltjes hebben.
Dan kan ze wel makkelijk ff een fotootje maken met een Fok-signquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef postmortum het volgende:
zeg tonks , maar wie is die instruktor dan?
oh ja ubergodin werkt achter de webam obviously
Dat ie krast is niets nieuws die engerd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog een kloon!
Kraspanda = postmortum.
Zó, dat hadden jullie niet gedacht hè?
Weet niet of er wel digicams bestonden 10 jaar geleden met die kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Nooit eens er aan gedacht dat ik oudere foto's geplaatst heb om minder herkenbaar te zijn , noob? het is toch wel treurig met jullie hoor, zo eendimensionaal!
Godverdomme man.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
Kankerklonen ook.
Matige come-back.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef Ubergodin het volgende:
Nooit eens er aan gedacht dat ik oudere foto's geplaatst heb om minder herkenbaar te zijn , noob? het is toch wel treurig met jullie hoor, zo eendimensionaal!
godsamme weer te laatquote:
jij bent echt een triest figuur dat je dat zegt zeg!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat spijt me zeer, maar het kwaad is al geschied. Zeg je dat tegen iedereen op straat die dat woord gebruikt?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:33 schreef distructor het volgende:
en the sorrow als je zoown grote bek hebt over taurnill dan moet je dat hier ff komen doen...
En jij denkt dat jij het waard bent om mijn dingen aan te laten zien? besneden pikken komen er bij mij niet in, schwaus!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Weet niet of er wel digicams bestonden 10 jaar geleden met die kwaliteit.
was niet naar jou bedoeldquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nou nou, ik zit helemaal te shaken hier
ik heb wel foto's van misstique of een andere mod in een zeer compriremerende houding , iemand die hem wilt hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |