Ik heb je echt beledigd met die opmerking over dyslexie he?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:51 schreef taurnill het volgende:
[..]
dat komt dan mooi uit.
dag is bijna om
ga je maar weer druk maken over je eigen leven
dus? al zou hij dat doen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij doet idd aan cybersex met wie weet wel een man![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb je echt beledigd met die opmerking over dyslexie he?
Ik ken een paar mannen waarvan ik dit met zekerheid durf te zeggen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef taurnill het volgende:
[..]
welke vent heeft nog nooit gezegd op een chatroom/forum/internet iets dat ie een vrouw was?
Wel leuk tijdsverdrijf voor de vrijdagmiddag, toch?quote:
IK !quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef taurnill het volgende:
[..]
welke vent heeft nog nooit gezegd op een chatroom/forum/internet iets dat ie een vrouw was?
Ik zal thuis eens kijken of ik ze kan vinden, voor je gemoedsrustquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef rival het volgende:
kleuters zijn er al foto's gemaakt danwel gevonden?
euhm, genoeg?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef taurnill het volgende:
precies.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken een paar mannen waarvan ik dit met zekerheid durf te zeggen hoor
Je weet dat het niets meer wordt als men de ander gaat beschuldigen van het niet hebben van een leven omdat ze op een forum zitten. Dit uiteraard via het forumquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel leuk tijdsverdrijf voor de vrijdagmiddag, toch?
Same here.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef Tally het volgende:
Ik ken een paar mannen waarvan ik dit met zekerheid durf te zeggen hoor
Cybersex.. .da's je piem0l in een usbpoort jassen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef taurnill het volgende:
[..]
dus? al zou hij dat doen?
het hele idee van cyber is fantasie je weet wel. fantasieieieie *maakt regenbooggebaar*
Maar ik kan niks met jouw probleem omdat je er puur op uit bent om mij af te zeiken, je doet maar gissingen en presenteert dat als feiten, zoek dan eens naar het bewijs? je zult het niet vinden hoor, je kunt het niet hebben dat ik mooier ben dan jij en verder durf te gaan, dat is het hele eieren eten, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met dit soort topics, ga iets nuttigs doen! want je wilt geen ruzie met me krijgen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
LOL, wat een aannames. Mijn probleem heb ik in OP al uitgelegd, ik blijf niet bezig.
omg kom je van wiitevrouwenveld?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Maar ik kan niks met jouw probleem omdat je er puur op uit bent om mij af te zeiken, je doet maar gissingen en presenteert dat als feiten, zoek dan eens naar het bewijs? je zult het niet vinden hoor, je kunt het niet hebben dat ik mooier ben dan jij en verder durf te gaan, dat is het hele eieren eten, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met dit soort topics, ga iets nuttigs doen! want je wilt geen ruzie met me krijgen!
heerlijk zijn die, en zelf dus niet eens beseffen wat ze over zichzelf zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat het niets meer wordt als men de ander gaat beschuldigen van het niet hebben van een leven omdat ze op een forum zitten. Dit uiteraard via het forum.
Een beetje arrogantie is je ook niet vreemd, hmm? Compleet ongefundeerd overigens.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Ubergodin het volgende:
je kunt het niet hebben dat ik mooier ben dan jij
Ik ga het je bewijzen. Ik weet niet of ik de hele serie ga vinden, maar een aantal foto's zekerquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Maar ik kan niks met jouw probleem omdat je er puur op uit bent om mij af te zeiken, je doet maar gissingen en presenteert dat als feiten, zoek dan eens naar het bewijs? je zult het niet vinden hoor, je kunt het niet hebben dat ik mooier ben dan jij en verder durf te gaan, dat is het hele eieren eten, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met dit soort topics, ga iets nuttigs doen! want je wilt geen ruzie met me krijgen!
Heel triest..quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
want je wilt geen ruzie met me krijgen!
Ik ben er klaar voor, hoewel je insinuaties uit de lucht gegrepen waren, lets rumble!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een eer dat je zo beledigd bent, dit was voor mij voornl. een prima invulling van een extreem rustige dag op 't werk
zolang er stroom opstaat is het goedquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Cybersex.. .da's je piem0l in een usbpoort jassen toch?
lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang er stroom opstaat is het goed
Dan kun je erg lang gaan zoeken hoor, de originelen heb ik hier gewoon of je het nou leuk vindt of niet, maar ik vind dit relletje bij nader inzien toch wel leuk, bring it on Mamaquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga het je bewijzen. Ik weet niet of ik de hele serie ga vinden, maar een aantal foto's zeker.
En begin je nu alweer met dreigementen? Is dat onmacht?
Verklaar dan dezelfde foto's bij Poema en in jouw boekje? (althans, dezelfde persoon in de foto's?)quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:02 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Dan kun je erg lang gaan zoeken hoor, de originelen heb ik hier gewoon of je het nou leuk vindt of niet, maar ik vind dit relletje bij nader inzien toch wel leuk, bring it on Mama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |