abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:27:05 #276
210501 right_turn
It's my turn
pi_57832624
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:21 schreef distructor het volgende:

[..]

eehj lief hou hier maar over op gaan we verdere plannen maken over onze bruiloft
Wat lief! Het eerste Fok! homohuwelijk!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_57832667
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef right_turn het volgende:

[..]

Wat lief! Het eerste Fok! homohuwelijk!
jha lief he

ik kan tenminste huwelijk aankomen en dat is over jou nog maar de vraag...
pi_57832671
quote:

[..]

eehj lief hou hier maar over op gaan we verdere plannen maken over onze bruiloft
.
pi_57832690
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:54 schreef tonks het volgende:

[..]

Je kan je hier heel makkelijk verdedigen hoor maar elke keer als iemand het over bewijs heeft dan begin jij over iets anders.
Er is geen bewijs, want dat bewijs zit gewoon on mijn foto albums waarvan ik maar een klein deel op internet heb gezet en die zijn alleen toegankelijk voor mensen die ik mag, en daar hoort SEMTEX op dit moment zeker niet bij en jullie met jullie kinderlijke reacties al helemaal niet, als je een probleem met me hebt stuur me dan een PM ipv een haat topic te openen
pi_57832702
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef Ubergodin het volgende:

[..]

Ik heb wel gereageerd maar ik heb helaas ook werk, en ik wil je best eens een foto Pm'en als je eens wat minder negatief zou zijn, je lijkt Semtex wel
WTF ik ben hartstikke lief op de pm

Weet je he, volgens mij kun jij helemaal geen foto's laten zien omdat jij die niet hebt Ha!!!! Prachtig hoe dat dikke mens in je fobo jou zo steunt En dan die opgegeilde pubers
pi_57832718
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef distructor het volgende:
pi_57832793
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:30 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

WTF ik ben hartstikke lief op de pm

Weet je he, volgens mij kun jij helemaal geen foto's laten zien omdat jij die niet hebt Ha!!!! Prachtig hoe dat dikke mens in je fobo jou zo steunt En dan die opgegeilde pubers
Het leuke is dat ik het wel ben maar niemand het wilt geloven, ik had ook gewoon een fobo met alleen maar poesjes kunnen nemen maar ik wilde verder gaan, en ik kan oververhitte pubertjes best aan hoor, maak je daar maar geen zorgen over!
pi_57832809
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:37 schreef Ubergodin het volgende:

[..]

Het leuke is dat ik het wel ben maar niemand het wilt geloven, ik had ook gewoon een fobo met alleen maar poesjes kunnen nemen maar ik wilde verder gaan, en ik kan oververhitte pubertjes best aan hoor, maak je daar maar geen zorgen over!
Wanneer begon het pesten in jouw echte leven? Was je vanaf de kleuterklas al het pispaaltje vanwege je lelijke kop en dikke kont of kwam het pas op de middelbare school?
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:40:04 #284
165512 MASD
Music is dead.
pi_57832816
Wat doen jullie allemaal moeilijk? als zij/hij semi-naaktfoto's post op FOK! heeft zij/hij er vast ook geen probleem mee een foto te maken met een bordje waarop de datum van vandaag en "FOK!" opstaat.

Mocht zij/hij dit niet willen of kunnen doen dan is het een kloon. niet met bullshit aankomen als "ik heb geen cam of camera", want fotomodelen zijn aandachtgeile hoeren die er altijd wel een paar binnen handbereik hebben liggen.
Long live music.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:42:11 #285
210501 right_turn
It's my turn
pi_57832849
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef MASD het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk? als zij/hij semi-naaktfoto's post op FOK! heeft zij/hij er vast ook geen probleem mee een foto te maken met een bordje waarop de datum van vandaag en "FOK!" opstaat.

Mocht zij/hij dit niet willen of kunnen doen dan is het een kloon. niet met bullshit aankomen als "ik heb geen cam of camera", want fotomodelen zijn aandachtgeile hoeren die altijd wel een paar binnen handbereik hebben liggen.

En iedereen heeft hyves. Zeker aandachtsgeyle fotomodellen hoertjes. Maar ze zal vast niet aan hyves doen!
Acht Cola, Acht Bier!
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:43:09 #286
165512 MASD
Music is dead.
pi_57832866
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef right_turn het volgende:

[..]

En iedereen heeft hyves. Zeker aandachtsgeyle fotomodellen hoertjes. Maar ze zal vast niet aan hyves doen!
IK HEB GEEN HYVES VERDOMME!
Long live music.
pi_57832871
En volgens mij moet je tegenwoordig ook echt moeite doen om geen webcam te hebben
pi_57832883
nou ik ken der genoeg die geen webcam en hyves hebben hoor
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:44:43 #289
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_57832890
quote:

Mocht zij/hij dit niet willen of kunnen doen dan is het een kloon. niet met bullshit aankomen als "ik heb geen cam of camera", want fotomodelen zijn aandachtgeile hoeren die er altijd wel een paar binnen handbereik hebben liggen.
Ze is een kloon Dat heeft ze nu al 10x uitgelegd.
En wat boeit het anderen of ze daadwerkelijk die persoon op de foto si of niet. Geloof het of niet. Laat haar lekker haar ding doen. Ik zie geen reden waarom ze dingen moet gaan 'bewijzen' omdat een stel fokkertjes haar niet geloven..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_57832902
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

True . Het ruimt wel lekker op. Ik zit me af te vragen of we ook mannelijke klonen hebben op Fok! die Playgirl-foto's gebruiken .
*meldt* .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:53:59 #291
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57833076
ik heb net over mijn beeldscherm gespritz naar aanleidin van die geile foto's
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:58:13 #292
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57833145
quote:

dus dat
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57833194
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:43 schreef tonks het volgende:
En volgens mij moet je tegenwoordig ook echt moeite doen om geen webcam te hebben
Al eens gedacht aan geen tijd voor webcams en zo erg sta ik nou ook weer niet op de foto, mijn borst heb ik afgeplakt en billen zie je op het strand ook, ik begrijp de ophef eigenlijk niet zo, we leven toch in de 21e eeuw ? op de TS waarschijnlijk na
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:03:18 #294
165512 MASD
Music is dead.
pi_57833225
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:01 schreef Ubergodin het volgende:

[..]

Al eens gedacht aan geen tijd voor webcams en zo erg sta ik nou ook weer niet op de foto, mijn borst heb ik afgeplakt en billen zie je op het strand ook, ik begrijp de ophef eigenlijk niet zo, we leven toch in de 21e eeuw ? op de TS waarschijnlijk na
Ubergodin geeft weer eens aan een gozer die zijn die een strakke plasser krijgt van erotische opmerkingen van andere stakkers.
Long live music.
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:05:04 #295
210501 right_turn
It's my turn
pi_57833245
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:01 schreef Ubergodin het volgende:

[..]

Dit is echt een fucking domme reactie. Het hele topic gaat er juist over dat jij het niet bent.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_57833260
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:39 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Wanneer begon het pesten in jouw echte leven? Was je vanaf de kleuterklas al het pispaaltje vanwege je lelijke kop en dikke kont of kwam het pas op de middelbare school?
Ik ben nooit gepest gelukkig, maar ik pestte zelf ook niet, ik liet iedereen in hun waarde !
pi_57833297
'Flirten' op Fok is sowieso triest.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:09:35 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57833336
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef distructor het volgende:

[..]

jha lief he

En toen kwam deze nog!
Ik kijk al uit naar jullie eerste ontmoeting op het station: verlangend kijk je rond op het perron en ineens ontwaar je een harige man van ong. 1.90m die met een regenjas aan en een plastic Zeemantasje die je verlangend aankijkt en een doosje met een ring in zijn hand houdt en dan is het te laat om te vluchten .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_57833346
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:05 schreef right_turn het volgende:

[..]

Dit is echt een fucking domme reactie. Het hele topic gaat er juist over dat jij het niet bent.
Het domste is dat jij right turn heet ipv left turn, er is maar een blond pruikje hoor!
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:11:45 #300
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')