tis te hopen dat dat nooit plaats vindquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeutje, dat wordt wat als die ooit moet bevallen....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Zat ff terug te lezen op VV over het bezoek van Bart gisteren ...
Dat theorie-examen gaat Amanda heus wel halen Want je weet: waar een wil is, is een wet!
[..]
lief toch ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog nooit op die hilarische fansite van ze gekeken? Waar alleen het gastenboek werkt, maar dat alleen al staat garant voor het ene lachsalvo na het andere: http://www.brianamanda.mygb.nl/
Dat hoop ik ook maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tis te hopen dat dat nooit plaats vind
Lees: Mannie moet haar slabek houden als haar mannetje op de preekstoel zit en braaf ja en amen knikken anders is ze aan het bloedzuigen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda krijgen nogal wat post over hun omgang. Vol begrip natuurlijk, dat wel. Maar de kernboodschap lijkt te zijn dat ze beter naar elkaar moeten luisteren, er wordt zelfs een boek geadviseerd.
Dus zijn ze het er nu over eens dat ze niet goed naar elkaar luisteren. Brian zit zo'n beetje op zijn preekstoel, hij begrijpt het nu helemaal: ze moeten elkaar niet onderbreken.
Precies. Het is exact zoals de vorige keer, toen hij wijs concludeerde dat ze het niet over de vorm moesten hebben. Maar dat was nou wel juist waarover Amanda viel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lees: Mannie moet haar slabek houden als haar mannetje op de preekstoel zit en braaf ja en amen knikken anders is ze aan het bloedzuigen.
Dat doet er bij Brian niet zo toe, wat Amanda wil bedoel ik, hij gaat immer en altijd bij zich zelf af, zich inleven in een ander kan hij niet, hij denkt echt dat alles wat hij denkt en voelt ook voor de anderen geldt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Het is exact zoals de vorige keer, toen hij wijs concludeerde dat ze het niet over de vorm moesten hebben. Maar dat was nou wel juist waarover Amanda viel.
jammer.... want ik mis Palmaquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:12 schreef akveor het volgende:
Huub en Claire bellen Palma... antwoordapparaat... ze laten een bericht achter.
Je dicht hem dus niet veel intelligentie toequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat doet er bij Brian niet zo toe, wat Amanda wil bedoel ik, hij gaat immer en altijd bij zich zelf af, zich inleven in een ander kan hij niet, hij denkt echt dat alles wat hij denkt en voelt ook voor de anderen geldt.
Natuurlijk, de beeldtenissen van 's werelds eerste levende heilige gaan voor de familie van Amanda, stel je eens voor dat hij een keer entousiast moet zijn over iets wat Amanda verteld dan is zijn hele heer en meester imago naar de kloten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef blomst het volgende:
Amanda wil graag over de brief van haar nichtje vertellen, maar Brian wil eerst de foto's bekijken die hij gekregen heeft.
Tuurlijk eerst de Meester.
Weet ik niet, ik doel ook op dat projecteren van Brian, Huub zou prijsafspraken maken en de butler zou zich opgeilen aan Amanda zo zijn er nog wel meer voorbeelden te zien op de streams, hij gaat altijd van zichzelf uit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je dicht hem dus niet veel intelligentie toeHij doet dat dus niet om Amanda de mond te snoeren door het over 'wij moeten dat niet doen' te hebben. Dan is er maar een conclusie: hij denkt voor Amanda
Dat asociale kutwijf hoort daar ook niet thuis! En dat zogenaamde klotevriendje van haar ook niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Dus die muts is van de golfbaan afgeschopt.
Ik denk dat ze niet voldeed aan de kledingvoorschriften van de club. Ik zag ze vertrekken en kreeg flash-backs van kleine Johnny die van de tennisbaan wordt gestuurd vanwege zijn Ramones en Slayer T-shirts.......quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Ben verbaasd dat ze daar nog heen mogen. Mooi als ze er niet nooit meer terug mogen komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |