Bronvermelding lijkt me overbodig.quote:Brian en Amanda zijn terug van weggeweest. De liefjes zijn heerlijk samen wezen golfen in de frisse buitenlucht. Ze werden weer netjes in Miljonairsstijl voor de Villa afgeleverd in een golfkarretje met chauffeur. Al knuffelend wandelen ze de keuken in en dan heeft Brian ineens iets op te biechten. “Ik heb vannacht zo leuk met je gespeeld! Je lag te snurken en ik dacht ik ga kijken hoelang dat duurt”, grinnikt de Antilliaan. Amanda is vanzelfsprekend zwaar verontwaardigd. “Toen heb ik je neus dichtgeknepen en toen was 'ie er snel uit. En ik heb ook nog je lippen zitten kietelen en je oor zitten kussen en je nek!”, verklapt haar vriendje blozend. “Ooooh!”, roept Amanda ontzet terwijl ze dreigend op Brian afloopt. Gelukkig is haar wraak niet al te zoet en de twee ginnegappen vrolijk verder!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor: Jaap, je moet niet hebben van je omvang maar van je intelligentie en grappen. Dat zeg ik niet om te slijmen hoor.
Zou ze hier meelezen?
Jeutje, dat wordt wat als die ooit moet bevallen....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:58 schreef Varen het volgende:
[..]
De dame moest even stoppen, A kon het niet meer aan.
dinsdag is het 8 april plus 14 dagen is 22 april...2 dagen voor de ontslagronden... dus de trouwerij kan dan bijna niet meer voor de 24ste....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een smoes ofzo? Ondertrouw is voor Huub toch belangrijker dan een motorrijles?
Aha, een tactische beslissing dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef akveor het volgende:
dinsdag is het 8 april plus 14 dagen is 22 april...2 dagen voor de ontslagronden... dus de trouwerij kan dan bijna niet meer voor de 24ste....
Lees mijn vorige post, dit kaartje zat erbij. Sneue mensen die fans van B en A.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft die takketrol die champagne fles gekregen?
Was volgens mij gewoon reclame. Het kaartje met ballonpost.nl kwam wel heel prominent in beeld ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post, dit kaartje zat erbij. Sneue mensen die fans van B en A.
Ik denk NOOITquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef Lady-night het volgende:
Wanneer gaat die brief van Anna van NL nu eens naar binnen??/
Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Kaleddis het volgende:
Was volgens mij gewoon reclame. Het kaartje met ballonpost.nl kwam wel heel prominent in beeld ...
Schlemiela.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:49 schreef blomst het volgende:
nieuwe nichtje voor Amanda schamiela?
Nog nooit op die hilarische fansite van ze gekeken? Waar alleen het gastenboek werkt, maar dat alleen al staat garant voor het ene lachsalvo na het andere: http://www.brianamanda.mygb.nl/quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:53 schreef Kaleddis het volgende:
Wat die fans voor A en B allemaal schrijven zeg, ongelovelijk![]()
Brian is hun golden boy en maakt ze aan het lachen met zijn humor![]()
Ehhh, hij kan niks en heeft totaal geen humor ...
Roevka had ook al een leuke.quote:
Die ga ik zo even rustig beluisteren, eerst de post!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roevka had ook al een leuke.
Huub heeft het over een interview van de wederzijdse ouders op DGK site, bij deze. Heerlijk de nuchtere antwoorden van Carla.
Interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |