Zal wel als alleenstaande moeder zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan voor 150 cp........
edit: of ben ik weer te naief
Ja zoiets,die plaat is belangrijk ook voor achter.Dus schrijven we gewoon niks over die release party.Elke keer moet het maar leuk voor Brian en Amanda zijn.Maar een bosje bloemen voor Huub zijn theorie kan er niet vanaf.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet betaald voor zijn tante en oom die zondag op bezoek zijn geweest. Dat gaat wel om 300 ceepees.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
Zowieso moeten ze dat familiebezoek afschaffen in de finaleweken. Kun je bv. net zien dat Kenniet in de laatste week voor de finale binnen komt wandelen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet betaald voor zijn tante en oom die zondag op bezoek zijn geweest. Dat gaat wel om 300 ceepees.
Sherlockquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDACTIE leest weer mee, ik vraag me af waarom. Er gebeurt geen reet op de streams.
Misschien checken ze de commentaren op Bartje van gisteravond.
+1quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef rooie3 het volgende:
Elke keer moet het maar leuk voor Brian en Amanda zijn.Maar een bosje bloemen voor Huub zijn theorie kan er niet vanaf.
Volgens mij is die party in de kooi, toch ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda gaat volgens mij ook mee, naar die rielieeeeeeeeespartie
Dan weet je dat hij het goed gedaan heeftquote:
Ik zit op youtube alle filmpjes te bekijken, ik vind dat Bart echt heel relaxed is geweest daar. En Amanda loopt maar tegen hem in te tetteren. Zal daarom dus wel zijn.quote:
Die rielieeeeesparty is toch gewoon in dat hok? Zelfs boksbeugel Lamme Lul komt opdraven, samen met een blonde lady om Huub te versieren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat volgens mij ook mee, naar die rielieeeeeeeeespartie
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan weet je dat hij het goed gedaan heeft
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij is die party in de kooi, toch ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die rielieeeeesparty is toch gewoon in dat hok? Zelfs boksbeugel Lamme Lul komt opdraven, samen met een blonde lady om Huub te versieren.
Edit: Volgens Margo dus ook iemand die Brian moet versieren. Wat een onzin, alsof hij Amanda laat vallen, no way.
En Diadella (van de pateitjes) dus 300 CP's ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Gaat wel over als die daar ook wat gaat postenquote:
quote:
Tsja.... wiens ban is voorbij?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Lady-night het volgende:
Op VOL hangt een rotstemming...en dat zeg ik als vaste SV'er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |