quote:
quote:Brian en Amanda gaan samen het persoonlijke gesprek met Bart aan. De re-integratiecoach richt zich eerst op Amanda. “Zou je na de Kooi weer in een kledingwinkel willen werken?”, vraagt hij haar. “Nee, ik ben nu 20 en ik wil andere dingen doen”, antwoordt de Amsterdamse zelfverzekerd. “Zoals?”, spoort Bart haar aan. “Ik heb mijn nagelstyliste diploma, ik volg paaldans cursussen en ik dans in een groep”, somt Amanda op. “Ik zou ook graag een programma willen presenteren”, raakt ze op dreef. “Zijn sommige dingen wat haalbaarder dan de andere?”, vraagt Bart dan. “Dat presenteren is moeilijk, maar waar een wil is, is een wet en ik heb er vertrouwen in!”, antwoordt ze meteen. Nou, dat is duidelijk!
Nee, als het een marktkraam was geweest, dan had ze het wel gezien.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef Smash-it het volgende:
L: mag je hier 100 km/u?
A: JA!
L: nee, want er zit een kar achter, dan mag je maar 80
A: oh, ik zag die hele kar niet.
Doe es een tussenstandjequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanaf nu de owkeeeej's tellen.
Zal zijn moeder die low life lady (Triple L) zijn die Huub moet gaan versieren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Zaterdag is Brian zijn singel release party, zijn moeder komt ook
10 keer in 5 minuten.quote:
Of een winkeltje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Nee, als het een marktkraam was geweest, dan had ze het wel gezien.
Dit zou eigenlijk moeten bevestigen dat het geen SMS finale wordt. Het kan niet zo zijn dat brian in deze fase nog maar even een singel kan uitbrengen ter promotie. Zou het ook erg vreemd vinden dat hij of wie dan ook nu nog de villa uit mag ter promotie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Nee toch, arme Huub.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:08 schreef Copycat het volgende:
Zal zijn moeder die low life lady (Triple L) zijn die Huub moet gaan versieren?
Zou wel geinig zijn als we daar gewoon zaterdag niks over schrijvenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Hem een nieuwe hdngmw maken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als we daar gewoon zaterdag niks over schrijven
ik neem aan voor 150 cp........quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |