Aha, woensdag dus en niet maandag zoals ik even dacht. Dan heeft ze twee dagen meer om de stof in haar koppie te krijgen. Kat in 't bakkie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet 9 april theorie examen doen.
Gert-Jan heeft dat tegen Huub gezegd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef akveor het volgende:
Claire bouwt een waterpijp voor Bart?
[ afbeelding ]
Wat zal dat tegenvallen, als ze straks op haar theorie examen 50 fout heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef blomst het volgende:
Amanda rekent de vragen waarbij ze zoveel hints krijgt dat ze het antwoord niet meer fout kan geven bij de goede antwoorden.
150CP dat ze het niet de eerste keer haalt. Ik ga voor 12 fout.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet 9 april theorie examen doen.
Gert-Jan heeft dat tegen Huub gezegd
[ afbeelding ]
Ik doen mee voor 14 foutquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
150CP dat ze het niet de eerste keer haalt. Ik ga voor 12 fout.
Dit is pas poging 6, poging 5 was geslaagd maar is verlopen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
150CP dat ze het niet de eerste zesde keer haalt. Ik ga voor 12 fout.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:54 schreef Varen het volgende:
Alle verkeersituatie- vragen zijn fout.
Hoe kan zulke informatie binnen zo'n korte tijd totaal verdwenen zijn? Doet bijna vermoeden dat er een stand-in aanwezig was op dat laatste, gehaalde, examen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:56 schreef mootie het volgende:
Dit is pas poging 6, poging 5 was geslaagd maar is verlopen.
Zelfs geslachtsverkeer.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Amanda in een verkeerssituatie is ook fout.
Of een verborgen microfoontjequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zulke informatie binnen zo'n korte tijd totaal verdwenen zijn? Doet bijna vermoeden dat er een stand-in aanwezig was op dat laatste, gehaalde, examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |