abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:38:00 #1
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_213076
2 vragen: voor het beantwoorden ervan moet je echt een BigBro junk zijn en een videorecorder met beeldje-voor-beeldje modus en liefst ook inzoommogelijkheid hebben.

1. De polaroids die door de bewoners aan de muur werden gehangen: wie staan er op? Zijn de 'lekkere wijven' waar Ruud het over had Cherylle en Anouk? En heeft iemand gezien wie er op de andere staan? Screenshots?

2. Als je de bumpers (filmpjes tussen scènes) in de uitzendingen bekijkt zie je op één ervan een camera in de regiekamer een wild pan maken langs de monitoren van camera 2 en 3. Ik heb zelf het vermoeden dat hier mensen te zien zijn die niet in het Big Brother huis wonen. 2b: is de man in het volgende shot Martin?

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:43:00 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_213077
Ik denk dat het antwoord op vraag 1 Nicolette is, Ruud valt namelijk op groot en blond.

Je tweede vraag heb ik 5 keer gelezen, maar ik begrijp er echt nix van. Zou je die vraag uit willen leggen?

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:48:00 #3
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_213078
Leuke vraag, ik zal vanavond eens kijken of ik het zie. (vraag 2 dan)
een wild pan is een zwaai van de camera, waarmee die in dit geval langs een aantal monitoren komt waarop iets te zien zou zijn.
When I was a sperm
I had alot to learn.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 14:49:00 #4
862 Arcee
Look closer
pi_213079
1. Volgens mij was de bovenste foto Anouk.
2. Geen idee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:51:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_213080
Als reactie op vraag 2.

Ja dat kan wel kloppen, Martin heeft voor de echte uitzendingen begonnen met een paar anderen in het BB-huis proefgedraaid, en ik denk dat de productiestaf er misschien ook eeen paar dagen heeft gezeten om e.e.a. te testen c.q. uitproberen.

pi_213081
Ja bovenste foto was Anouk...er waren 5 foto's toch? Misschien zitten er 2 groepsfoto's van de meiden er tussen..wie zal het zeggen...lees anders het bovenstaande bericht
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:30:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_213082
Als die foto van Anouk was geef ik haar heel wat meer kans dan die freubel Cyrille

en ik vond Anouk ook wat assertiever wat leuk in het huis past

volgens mij echter waren het gewoon random fotos... om de bewoners nog enigzins het idee te geven dat ze wat te zeggen hebben... geeft ook al spanningen voordat de nieuwe erbij zijn

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')