1. De polaroids die door de bewoners aan de muur werden gehangen: wie staan er op? Zijn de 'lekkere wijven' waar Ruud het over had Cherylle en Anouk? En heeft iemand gezien wie er op de andere staan? Screenshots?
2. Als je de bumpers (filmpjes tussen scènes) in de uitzendingen bekijkt zie je op één ervan een camera in de regiekamer een wild pan maken langs de monitoren van camera 2 en 3. Ik heb zelf het vermoeden dat hier mensen te zien zijn die niet in het Big Brother huis wonen. 2b: is de man in het volgende shot Martin?
Dr.Love
Je tweede vraag heb ik 5 keer gelezen, maar ik begrijp er echt nix van. Zou je die vraag uit willen leggen?
Ja dat kan wel kloppen, Martin heeft voor de echte uitzendingen begonnen met een paar anderen in het BB-huis proefgedraaid, en ik denk dat de productiestaf er misschien ook eeen paar dagen heeft gezeten om e.e.a. te testen c.q. uitproberen.
en ik vond Anouk ook wat assertiever wat leuk in het huis past
volgens mij echter waren het gewoon random fotos... om de bewoners nog enigzins het idee te geven dat ze wat te zeggen hebben... geeft ook al spanningen voordat de nieuwe erbij zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |