Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
Huub drinkt eerst 20 glazen bier als hij uitgaat en daarna sterke drank.Pffffffff ik sta na een pilsje al op me kop.
Zo zeg,ik was dood als ik dat allemaal zou nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnen
hij er heeft niet ff bij verteldquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnen
Dank Noekjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Hmmm, ik heb deze cos drastisch ingekort.
Yavido, for your information, ik lag voor de tv.
Geen flauw idee waarom het hier uitgevochten moet worden en er zijn ook maar heel weinig mensen die hier behoefte aan hebben. Cos it is.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Brain het toch niet gaat winnen maar toch een ander.
Brain wordt niet meer zo beschermt en dat gaat hij niet trekken.
Vanavond lieten ze in de reguliere ook het para trekje zien van Brain tegenover Aman op de rand van het bed, dat leek op natrappen, en het stukje "afscheid van Lieke" waarin hij zegt "hoeren" .
Kan toch niet positief worden gezien voor de tv-kijker of wel..![]()
Huub vind ik de laatste dagen toch wat sterker worden.....
En zo golft het heen en weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Brain het toch niet gaat winnen maar toch een ander.
Vanavond lieten ze in de reguliere ook het para trekje zien van Brain tegenover Aman op de rand van het bed, dat leek op natrappen, en het stukje "afscheid van Lieke" waarin hij zegt "hoeren" .
Gadverdamme! Kan dat??quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat over eikels ... en witte pukkels op de penis
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
1. is het "normale" leven.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ja, tegen Bart zeggen dat hij "buiten" rustig in een hoekje zit te genieten, en nu vertellen dat hij het met of zonder drank het altijd opzoekt......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |