Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
Huub drinkt eerst 20 glazen bier als hij uitgaat en daarna sterke drank.Pffffffff ik sta na een pilsje al op me kop.
Zo zeg,ik was dood als ik dat allemaal zou nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnen
hij er heeft niet ff bij verteldquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnen
Dank Noekjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Hmmm, ik heb deze cos drastisch ingekort.
Yavido, for your information, ik lag voor de tv.
Geen flauw idee waarom het hier uitgevochten moet worden en er zijn ook maar heel weinig mensen die hier behoefte aan hebben. Cos it is.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Brain het toch niet gaat winnen maar toch een ander.
Brain wordt niet meer zo beschermt en dat gaat hij niet trekken.
Vanavond lieten ze in de reguliere ook het para trekje zien van Brain tegenover Aman op de rand van het bed, dat leek op natrappen, en het stukje "afscheid van Lieke" waarin hij zegt "hoeren" .
Kan toch niet positief worden gezien voor de tv-kijker of wel..![]()
Huub vind ik de laatste dagen toch wat sterker worden.....
En zo golft het heen en weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Brain het toch niet gaat winnen maar toch een ander.
Vanavond lieten ze in de reguliere ook het para trekje zien van Brain tegenover Aman op de rand van het bed, dat leek op natrappen, en het stukje "afscheid van Lieke" waarin hij zegt "hoeren" .
Gadverdamme! Kan dat??quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat over eikels ... en witte pukkels op de penis
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
1. is het "normale" leven.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ja, tegen Bart zeggen dat hij "buiten" rustig in een hoekje zit te genieten, en nu vertellen dat hij het met of zonder drank het altijd opzoekt......
In de reguliere golfde het maar van 1 kant en dat was die van Brain. Hij werd heel goed neergezet.quote:
Dennis is niet blij met jou...quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel eens lichtblauwe en lichtgroene pukkels op mijn pipi.![]()
en het smaakt naar Tsjernobyl?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel eens lichtblauwe en lichtgroene pukkels op mijn pipi.![]()
Oh gelukkig, waarvan akte.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja witte bultjesSpreek helaas uit ervaring (en niet van mezelf
)
Echt een belachelijke opmerking weer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef Scandalous het volgende:
Tommy: Ik denk dat ik Claire nooit boos kan krijgen
Jaap : Dan steek je toch gewoon een vinger in haar kut
Denk ook dat er van beide kanten naar een climac toegewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
In de reguliere golfde het maar van 1 kant en dat was die van Brain. Hij werd heel goed neergezet.
Ik vond de uitzending van gister en vanavond toch wat minder.....voor Brain dan;-)
finally.![]()
en hij denkt dat het scoort, dit typetje. Ik vind het zo triest om te denken dat je daarmee denkt grappig te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt een belachelijke opmerking weer.
Jaap denkt dat dat ook echt grappig is. Vanmiddag ook tegen de jeu de boulers?
Ach, al op dag 2 deed Jaap gore voorstellen aan Sylvia en greep hij in tieten.
Jaap is niet leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:37 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij denkt dat het scoort, dit typetje. Ik vind het zo triest om te denken dat je daarmee denkt grappig te zijn.
Hij is leuker dan dat.
Jawel, ik kan af en toe echt wel om Jaap lachen. Dat vrouwonvriendelijke gedoe, daar heb ik wel een schijtkutklotepenishekel aan met witte stippen!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel, ik kan af en toe echt wel om Jaap lachen. Dat vrouwonvriendelijke gedoe, daar heb ik wel een schijtkutklotepenishekel aan met witte stippen!
Dat dus...quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel, ik kan af en toe echt wel om Jaap lachen. Dat vrouwonvriendelijke gedoe, daar heb ik wel een schijtkutklotepenishekel aan met witte stippen!
for you dearquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
Zo... en ondertussen ff de 600 gemiste posts bijgelezen...
Het was zo te zien een leuke avond in DGK en in de COS
Enne... wederom een geweldige OP Prospera![]()
Ik baal nog steeds van Jaap toen hij de merrie met veulen loslietquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij haar in de douche stappen enzo... dat doe je niet (tenzij het je vriendinnetje is... )quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik kan ook onwijs lachen om jaap
en dit vrouwonvriendelijke gedoe:
hij heeft toch vandeweek gezegd dat ie tegen claire zou gaan zodat ze misschien zelf wel gaat opstappen?
Trustequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:48 schreef MissSomebody het volgende:
<--gaat slapen..was een leuke avond.....slaap lekker allemaal..!!
Veel plezier en tot latersquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:48 schreef MissSomebody het volgende:
<--gaat slapen..was een leuke avond.....slaap lekker allemaal..!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |