Als jij je punten niet haald gaat heel de klas niet over? Er zal wel veel druk op je schouders zitten zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is Roelof Cristiaan Kremer
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
En mijn afwezigheid helpt ook weer niet.
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
Daarnaast ook nog fitnis.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Kijken voor een nieuwe plaats voor mezelf (ga op mijn zelf wonen)
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
Zo vallen toch al erg makkelijk 3 dingen af, tijd zat dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
Daarnaast ook nog fitnis. Overbodig, je kunt ook je eetpatroon aanpassen.
Game project.
Vrijwilligers project. Tijdsverspilling, na je 65ste heb je hier alle tijd voor.
Huis verbouwen.
Als je uit huis gaat dan hoef je het huis waar je nu woont natuurlijk niet te verbouwen
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
1 woord : HOAXquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
RC
Sorry Quila.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Dus tja behoorlijk druk.
Ja, het is wel duidelijk dat je hart en ziel in dit project liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
RC
Sorry Quila.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Dus tja behoorlijk druk.
Ik zit op fitnis voor mijn gezondheid.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zo vallen toch al erg makkelijk 3 dingen af, tijd zat dus
Nou de gehele klas moet natuurlijk zijn best doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij je punten niet haald gaat heel de klas niet over? Er zal wel veel druk op je schouders zitten zeg
En pics van je vriendin uiteraard
Beter had je even gevraagd of dat de moeite waard was van te vorenquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:50 schreef MightyDutchy het volgende:
En ik ben zo dom geweest om topic deel 1, 2 en 3 helemaal te lezen. Wat een anti-climax.
Gewoon een hoax ditquote:Op zaterdag 19 april 2008 07:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter had je even gevraagd of dat de moeite waard was van te voren![]()
En Roelof ik snap de zorgen van de mensen hier ook wel het lijkt echt of je je game in de steek laat!
Hij wil zijn ouders dood hebben!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Ouders,.... hopelijk ben ik er snel van af, maar dan moet ik mijn eige hutje verbouwen.
AQ hyped alleen baggerspellen. Dus dit kon per definitie al niet!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Overigens is AQuila360 Roelof niet en is RC een gewone user, geen kloon ofzo.
Is dat een complimentje?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
[..]
AQ hyped alleen baggerspellen. Dus dit kon per definitie al niet!
Oke Roelof dat is ook tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Neem gewoon ff de tijd om eerst goed alles opnieuw door te nemen. Voor dat ik besluit om die 22K te gaan inversteren. Ben er behoorlijk mee bezig.
Maar mijn studie is er ook nog.
ok laat maar horen asl er iets is..quote:Op zondag 20 april 2008 17:06 schreef Roelof_Kremer het volgende:
zal ik doen, asl er iets is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |