Nou ja, aan de andere kant heeft Roelof het 'maar' over een php browser-game.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
You've got a real talent for stating the obvious
Als Roelof Tetris had willen maken dan was dit topic niet nodig geweest in de first place. Zoiets programmeer je in een weekendje in elkaar.
Als je daar al zo op reageert moet je niet eens gaan nadenken een spel te willen makenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een beetje spel kost 15 manjaren om te maken. Denk je dat ik daar tijd voor heb?![]()
Roelof vind jou een lomperikquote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je daar al zo op reageert moet je niet eens gaan nadenken een spel te willen maken
Ik zal het erger vertellen, ik ben een lomperikquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zal het erger vertellen, ik ben een lomperik![]()
![]()
Denk je echt dat al die andere games door een persoon gemaakt zijn? Dat ik niet zo gek ben om 15 manjaar aan werk in mn eentje te gaan doen getuigt eerder van realisme dan wat anders.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je daar al zo op reageert moet je niet eens gaan nadenken een spel te willen maken
Dat zal nog steeds rond enkele manjaren aan programmeerwerk liggen ja. Dus met een team van een mannetje of 5 zou je dat in een half jaar kunnen bouwen. Maar goed, reken eens uit wat dat kost :Squote:Op donderdag 17 april 2008 09:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, aan de andere kant heeft Roelof het 'maar' over een php browser-game.
Gaat daar dan wel 15 manjaar in denk je ?
.... Het gaat ook serieus doorquote:Op donderdag 17 april 2008 10:21 schreef Twarres het volgende:
Ik was al bijna bang dat dit nog serieus doorging..
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik sprak Roelof op msn en hij is er serieus mee bezig en hij komt hier snel weer een update geven enz.
Maar hij is nog al druk op het moment en vaak eet die iets verkeerd en dan is die weer paar dagen uit de roulatie!
Maar hij komt dus wel terug!
Hij drinkt alleen Soja Melkquote:Op donderdag 17 april 2008 22:22 schreef Boef het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ie eens kijken of er nog plaats is in zijn budget voor een koelkast ofzo. Dan hoeft ie niet steeds die bedorven troep te eten.
Ey Roelof, als je rietje rechtop blijft staan in de melk, kan je 'm beter niet drinken
Hoe durf jequote:
Is dit allesquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
tok tok,
Wees dankbaar dat er maar een van mij is.
Alleen ik kan met zulke ideeen komen.
RC
Lach maarquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm wanneer komt ie op de ps3 en xbox360?
Nou dat hoop ik dan niet. al proef ik weer wat sarcasmequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lach maar![]()
Over een jaar of 5 zullen we veel meer horen over RC Productions!
Wie slim is koopt nu al aandelen
Hij is echt goed bezig hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan niet. al proef ik weer wat sarcasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |