quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef zquing het volgende:
http://kotaku.com/378112/five-tips-for-not-making-a-crappy-game
lees 't en doe er wat mee
Samenvatting:quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef Niek. het volgende:
tvp en heeft iemand inderdaad samenvatting? Ik heb alleen de op van deel 2 gelezen en dat zag er niet bepaald veelbelovend uit...
Je zit mijlenver van de waarheid!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:26 schreef Boef het volgende:
TS is blut, zonder spel en durft zich niet meer te vertonen.
slotje!
Net contact met Roelof gehad! De firma is begonnen met zijn project! Hier een foto van het team tijdens het jaarlijkse uitje!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Een tijd terug hier al iets over gelezen. Ik zie dat er nu veel "vooruitgang" geboekt is
Ze hebben er wel zin in!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net contact met Roelof gehad! De firma is begonnen met zijn project! Hier een foto van het team tijdens het jaarlijkse uitje!
[ afbeelding ]
Geloven jullie nu wel dat je voor 20.000 een game kunt maken
Ironisch genoeg hebben ze allemaal de stereotype look van een goede programmeurquote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net contact met Roelof gehad! De firma is begonnen met zijn project! Hier een foto van het team tijdens het jaarlijkse uitje!
[ afbeelding ]
Geloven jullie nu wel dat je voor 20.000 een game kunt maken
lolquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ironisch genoeg hebben ze allemaal de stereotype look van een goede programmeur
(Ja, ik ben een programmeur)
Ik sprak Roelof op msn en hij is er serieus mee bezig en hij komt hier snel weer een update geven enz.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Seneca het volgende:
Overigens, aangezien deze discussie toch dood lijkt. Hoe zouden jullie het maken van een game WEL aanpakken?
Met een fatsoenlijk business plan, pilot, beta etc... Om te zorgen dat je idee aan slaat, dat is het belangrijkste bij een game.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Seneca het volgende:
Overigens, aangezien deze discussie toch dood lijkt. Hoe zouden jullie het maken van een game WEL aanpakken?
Een fatsoenlijk business plan is in principe geen probleem. Dat is een kwestie van je verdiepen en er tijd aan te besteden. Hoe kom je echter aan een beta? Het lijkt me dat daar nog een hele zut stappen tussen zit.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijk business plan, pilot, beta etc... Om te zorgen dat je idee aan slaat, dat is het belangrijkste bij een game.
Achter je pc gaan zitten en een beta makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk business plan is in principe geen probleem. Dat is een kwestie van je verdiepen en er tijd aan te besteden. Hoe kom je echter aan een beta? Het lijkt me dat daar nog een hele zut stappen tussen zit.
Een beetje spel kost 15 manjaren om te maken. Denk je dat ik daar tijd voor heb?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Achter je pc gaan zitten en een beta maken
Met een engine heb je nog geen 10% van de kern van je spel voor elkaar. Bovendien gaat een groot deel van het werk ook zitten in graphics, level design, etc. Dingen waar je onmogelijk ALLEMAAL goed in kan zijn.quote:Met "echte" spellen een engine uitzoeken of maken
Hangt af van het type spel uiteraard.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een beetje spel kost 15 manjaren om te maken. Denk je dat ik daar tijd voor heb?
You've got a real talent for stating the obviousquote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hangt af van het type spel uiteraard.
Tetris zit binnen 15 minuten in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |