Ja, het is wel duidelijk dat je hart en ziel in dit project liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is Roelof Cristiaan Kremer
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
En mijn afwezigheid helpt ook weer niet.
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
Daarnaast ook nog fitnis.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Kijken voor een nieuwe plaats voor mezelf (ga op mijn zelf wonen)
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
Ik zit op fitnis voor mijn gezondheid.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zo vallen toch al erg makkelijk 3 dingen af, tijd zat dus
Nou de gehele klas moet natuurlijk zijn best doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij je punten niet haald gaat heel de klas niet over? Er zal wel veel druk op je schouders zitten zeg
En pics van je vriendin uiteraard
Beter had je even gevraagd of dat de moeite waard was van te vorenquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:50 schreef MightyDutchy het volgende:
En ik ben zo dom geweest om topic deel 1, 2 en 3 helemaal te lezen. Wat een anti-climax.
Gewoon een hoax ditquote:Op zaterdag 19 april 2008 07:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter had je even gevraagd of dat de moeite waard was van te voren![]()
En Roelof ik snap de zorgen van de mensen hier ook wel het lijkt echt of je je game in de steek laat!
Hij wil zijn ouders dood hebben!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Ouders,.... hopelijk ben ik er snel van af, maar dan moet ik mijn eige hutje verbouwen.
AQ hyped alleen baggerspellen. Dus dit kon per definitie al niet!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Overigens is AQuila360 Roelof niet en is RC een gewone user, geen kloon ofzo.
Is dat een complimentje?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
[..]
AQ hyped alleen baggerspellen. Dus dit kon per definitie al niet!
Oke Roelof dat is ook tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Neem gewoon ff de tijd om eerst goed alles opnieuw door te nemen. Voor dat ik besluit om die 22K te gaan inversteren. Ben er behoorlijk mee bezig.
Maar mijn studie is er ook nog.
ok laat maar horen asl er iets is..quote:Op zondag 20 april 2008 17:06 schreef Roelof_Kremer het volgende:
zal ik doen, asl er iets is
Rickrollerquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:28 schreef Seneca het volgende:
DE BETA IS UIT!!!
Klik hier voor een GRATIS trial!
Je kliktequote:
ik wou d'r op klikken, maar zag youtube staan.. toen klikte ik niet meer!quote:
hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:14 schreef L.Denninger het volgende:
misschien even de TT wijzigen in "Game niet in ontwikkeling #3" ?
quote:
En je hebt al zo'n taalgevoel!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef SharQueDo het volgende:
Dit doet me denken aan dat topic van Paramnesia. Die dacht dat ie Fok! na kon maken. Na een verkapt iets wat op een ERD moest lijken hebben we niets meet van hem vernomen.
owhh kijk! ik ga ff snel de 3 topics weer doorspitten.. want nu kan ik natuurlijk zijn idee mooi uitwerken tot een goed werkende game. Ga ik geld verdienen met zijn idee.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
Slecht nieuws!
Roeloef heeft de ontwikkeling van de game voorlopig uitgesteld. Voor hoe lang is nog niet helemaal duidelijk daar heeft hij vandaag met de ''Firma'' overleg over gehad.
We moeten rekening houden met 3 tot 6 maanden vertraging maar Roeloef komt hier zelf nog meedelen hoe en wat!
Auteursrecht heet dat. En aangezien het online staat kun je goed bewijzen dat je de rechthebbende bent.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:15 schreef Digixz het volgende:
Jammer. Het was zo'n goed idee. En nu het op het net staat weet je maar nooit wie er verder mee aan de haal gaat. Als ie nog iets wil beginnen kan hij het beter nu doen anders gaat iemand anders er vandoor met zijn genitale idee!
Je idee met een jaar uitstellen, staat dat niet gelijk aan opgeven? De kans dat je volgend jaar gaat beginnen is echt 0,00000001%quote:Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef Roelof_Kremer het volgende:
1 mei. volgend jaar. (Tja langen dan ik in gedachte had. Ik hoop nogsteets eerder te beginnen.)
Hievoor zijn meerdere rede.
Er zijn meerdere ondernemers.
We zijn allemaal gedwongen om binnen kort een nieuw woning te zoeken.
2 van de 3 hebben een studie. Die bij 1 mei als goed als afgerond zijn.
We zijn bij die tijd allemaal 21 een dan voledig verantwoordelijk voor onszelf. Heeft ook met $$ te maken.
En bij die tijd kunnen we ook allemaal een goede baan hebben om het beter te onderbouwen met $.
We hebben ook ruim de tijd om alles meer uit te werken. Tot een geheel en goed plan/idee/game. Waarmee we hopelijk een betere kans maken.
Natuurlijk zal ik nu en dan wat posten. Over meschien ideeen en/of updates.
Thanks
Roelof,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |