Het spel zou in dat geval uitvoerig getest worden. (beta) Daar worden de meeste bugs uitgehaald. (dan is het klaar)quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:12 schreef BereNDD het volgende:
Roelof, stel..
Het spel is "klaar" Maar zit vol met bugs.. zij hebben hun geld maar moeten wel hun contract nakomen dat ze alle bugs gratis oplossen, (Daarmee graven ze hun eigen graf, dus ik vind het al heel frappant dat ze met een dergelijk contract akkoord gaan) maar wat ga jij doen als zij besluiten hun bedrijf failliet te laten verklaren? Dan komen zij onder het contract uit en heb jij geen poot meer om op te staan, en zij gaan gewoon verder onder een andere naam.
Dat gebeurt anders aan de lopende band hoor, failliet verklaren en opnieuw beginnen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het spel zou in dat geval uitvoerig getest worden. (beta) Daar worden de meeste bugs uitgehaald. (dan is het klaar)
Als het firma failiet gaat, dan zou ik een extra inversteering moeten doen.
Daarnaast zouden ze niet zomaar failiet gaan. En daarmee ok niet zomaar ene nieuwe starten.
Wou je wedden van wel?? Dat is vaak genoeg voorgekomen..quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Daarnaast zouden ze niet zomaar failiet gaan. En daarmee ok niet zomaar ene nieuwe starten.
Lees m'n laatste post nou nog eens door, en laat deze firma alsjeblieft links liggen....quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het spel zou in dat geval uitvoerig getest worden. (beta) Daar worden de meeste bugs uitgehaald. (dan is het klaar)
Als het firma failiet gaat, dan zou ik een extra inversteering moeten doen.
Ja Difsja als je een topic wil verklote doe het dan goedquote:Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Als je een topic wil verklote doe het dan goed.
Maar Roelof wat is nu jouw gevoel hierbij? want hoeveel mensen ook nee zeggen je blijft toch doorgaan ofnie? Heb je zelf nog wel twijfels of zeg je van het gaat door!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Als een firma zig wil failliet verklaren moet er een schuld eiser zijn.
Als de firma niet aan deze schuld (termijnen) kan voldoen. Kan de firma failliet gaan.
Anders valt het gewoon onder het stopppen van de firma. En ken ik het op de eigenaars agterhalen.
Als schuleiser moet je ook zo slim zijn om niet over het budget van de firma te gaan.
Als de firma maar 250,- per maand heeft kan je geen 500,- eisen. Den kennen ze failliet gaan.
Die wist ik al
o sorry,quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:30 schreef existenz het volgende:
Dat klopt niet helemaal Roelof. Je kunt schulden van BV's en NV's niet verhalen op de (voormalig) eigenaren bij een faillisement.
Nu snap ik wat hij zij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat met Cyberia18 nog wat geworden eigenlijk? Zie hem hier nu nooit meer?
Dat gebeurt dus wekelijks minimaal 1x.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Anders kan ik dat ook doen.
Lening en schulden maken op de firma, stoppen en dan met een buit geld weg lopen. Denk niet dat het zomaar kan.
Zover ik het snap.
Dan doen ze iets goeds fout.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus wekelijks minimaal 1x.
Hoe kan een mens werken met al die afwezige lui en lompe opmerkingen lui!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:15 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nu snap ik wat hij zij.
Moet de spicificaties waar aan het spel moet voldoen ook ff zetten.
Verder vindt hij het concept en alles goed. zover ik weet.
Hij is ook voor mij wat afwezig.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan een mens werken met al die afwezige lui en lompe opmerkingen lui!
UIteindeljik wil ik wel door gaan. Als ik alles en alles heb gefixquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
Je gaat gewoon door dus? Ondanks alle negatieve adviesen?
Ik heb een eige kapitaal van 20K. En zo te zien is het net niet genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef BereNDD het volgende:
succes.. ondanks je, in mijn ogen, lage start kapitaal voor die brede project.. waar betaal je al die mensen van?
Als jij alles en alles gefixt hebt. Mag ik vragen wat valt onder alles en alles? Je zegt nu namelijk gewoon dat je doorgaat als je contract _weer_ gewijzigd gaat worden in wat wij zomaar tegen je zeggen en verder komen daar alleen maar meer vage en vage termen bij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:57 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
UIteindeljik wil ik wel door gaan. Als ik alles en alles heb gefix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |