abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57826259
Spreek jullie weer als ik thuis ben.

btw, ik bood een vergoeding aan. Kan ook een taart zijn. Maar je web er wel gelijk in.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:12:27 #102
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57826317
Roelof, stel..
Het spel is "klaar" Maar zit vol met bugs.. zij hebben hun geld maar moeten wel hun contract nakomen dat ze alle bugs gratis oplossen, (Daarmee graven ze hun eigen graf, dus ik vind het al heel frappant dat ze met een dergelijk contract akkoord gaan) maar wat ga jij doen als zij besluiten hun bedrijf failliet te laten verklaren? Dan komen zij onder het contract uit en heb jij geen poot meer om op te staan, en zij gaan gewoon verder onder een andere naam.
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57826420
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:12 schreef BereNDD het volgende:
Roelof, stel..
Het spel is "klaar" Maar zit vol met bugs.. zij hebben hun geld maar moeten wel hun contract nakomen dat ze alle bugs gratis oplossen, (Daarmee graven ze hun eigen graf, dus ik vind het al heel frappant dat ze met een dergelijk contract akkoord gaan) maar wat ga jij doen als zij besluiten hun bedrijf failliet te laten verklaren? Dan komen zij onder het contract uit en heb jij geen poot meer om op te staan, en zij gaan gewoon verder onder een andere naam.
Het spel zou in dat geval uitvoerig getest worden. (beta) Daar worden de meeste bugs uitgehaald. (dan is het klaar)

Als het firma failiet gaat, dan zou ik een extra inversteering moeten doen.
Daarnaast zouden ze niet zomaar failiet gaan. En daarmee ok niet zomaar ene nieuwe starten.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57827264
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Het spel zou in dat geval uitvoerig getest worden. (beta) Daar worden de meeste bugs uitgehaald. (dan is het klaar)

Daarnaast zouden ze niet zomaar failiet gaan. En daarmee ok niet zomaar ene nieuwe starten.
Dat gebeurt anders aan de lopende band hoor, failliet verklaren en opnieuw beginnen...
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:05:43 #105
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57827397
quote:

[..]

Wou je wedden van wel?? Dat is vaak genoeg voorgekomen..
That boy needs therapy..
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:39:09 #106
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57828163
quote:

[..]

Lees m'n laatste post nou nog eens door, en laat deze firma alsjeblieft links liggen....
zzz
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:21:58 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57832555
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Als je een topic wil verklote doe het dan goed.
Ja Difsja als je een topic wil verklote doe het dan goed

Roelof volgens mij komt hij alleen met lompe opmerkingen steeds ofniet?

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57832638
Als een firma zig wil failliet verklaren moet er een schuld eiser zijn.
Als de firma niet aan deze schuld (termijnen) kan voldoen. Kan de firma failliet gaan.

Anders valt het gewoon onder het stopppen van de firma. En ken ik het op de eigenaars agterhalen.

Als schuleiser moet je ook zo slim zijn om niet over het budget van de firma te gaan.
Als de firma maar 250,- per maand heeft kan je geen 500,- eisen. Den kennen ze failliet gaan.

Die wist ik al
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:30:15 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57832691
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Als een firma zig wil failliet verklaren moet er een schuld eiser zijn.
Als de firma niet aan deze schuld (termijnen) kan voldoen. Kan de firma failliet gaan.

Anders valt het gewoon onder het stopppen van de firma. En ken ik het op de eigenaars agterhalen.

Als schuleiser moet je ook zo slim zijn om niet over het budget van de firma te gaan.
Als de firma maar 250,- per maand heeft kan je geen 500,- eisen. Den kennen ze failliet gaan.

Die wist ik al
Maar Roelof wat is nu jouw gevoel hierbij? want hoeveel mensen ook nee zeggen je blijft toch doorgaan ofnie? Heb je zelf nog wel twijfels of zeg je van het gaat door!!!!
pi_57832693
Dat klopt niet helemaal Roelof. Je kunt schulden van BV's en NV's niet verhalen op de (voormalig) eigenaren bij een faillisement.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:32:28 #111
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57832723
Roelof ik weet dat existenz hierboven ook in dat wereldje zit ( o.a. programmeren) Ik zou zeker hem een PM sturen of die misschien iets voor je kan betekenen.

Of in elk geval misschien advies kan geven enz!
pi_57833062
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:30 schreef existenz het volgende:
Dat klopt niet helemaal Roelof. Je kunt schulden van BV's en NV's niet verhalen op de (voormalig) eigenaren bij een faillisement.
o sorry,
Maar in ieder geval zal het het moelijk zijn om failliet te gaan. Je kan er stappen voor zetten om dat te voorkomen.
En als een firma gewoon stopt moeten ze als het goed is eerst hun schulden betalen (afronden).

Anders kan ik dat ook doen.
Lening en schulden maken op de firma, stoppen en dan met een buit geld weg lopen. Denk niet dat het zomaar kan.

Zover ik het snap.
pi_57833393
Er is een nieuw overeenkomst gezet.
Ik zal de eisen van het testen en het spel moeten vast stellen. Codering en/of hoe goed het werkt werken. (niet dat het met 5 spelers als (...) loopt)

Dat moet ik goed gaan uitbedenken.

Als blijkt bij het testen ( die ik moet gaan testen) dat het niet aan die eisen voldoet. Dan zijn hun verantwoordelijk om het te fixen. Zonder enige kosten.

Als blijkt dat ze niet willig of dit niet kunnen behalen vervalt alles. (en tja ben ik de aanbetaling kwijt)

Er staat ook in dat ze tot hun beste kunnen het moeten maken. Als ze de eisen niet kunnen halen (zou vaag zijn als ze het tekennen) Dan vervalt het project. Als blijkt dat ze niet tot hun beste kunnen het project doen (door mij te beoordelen) dan vervalt het project.
--------------------------
Als het goed is heb ik nu alle puntjes.
Al moet ik heel goed gaan denken over de functionele specificaties. Daar heb ik wat hulp bij nodig. En dat zal wat duren.
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:12:56 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57833398
Is dat met Cyberia18 nog wat geworden eigenlijk? Zie hem hier nu nooit meer?
pi_57833428
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat met Cyberia18 nog wat geworden eigenlijk? Zie hem hier nu nooit meer?
Nu snap ik wat hij zij.
Moet de spicificaties waar aan het spel moet voldoen ook ff zetten.
Verder vindt hij het concept en alles goed. zover ik weet.
Hij is ook voor mij wat afwezig.
pi_57833832
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Anders kan ik dat ook doen.
Lening en schulden maken op de firma, stoppen en dan met een buit geld weg lopen. Denk niet dat het zomaar kan.

Zover ik het snap.
Dat gebeurt dus wekelijks minimaal 1x.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57837433
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus wekelijks minimaal 1x.
Dan doen ze iets goeds fout.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:43:06 #118
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57838026
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:15 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Nu snap ik wat hij zij.
Moet de spicificaties waar aan het spel moet voldoen ook ff zetten.
Verder vindt hij het concept en alles goed. zover ik weet.
Hij is ook voor mij wat afwezig.
Hoe kan een mens werken met al die afwezige lui en lompe opmerkingen lui!
pi_57838461
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe kan een mens werken met al die afwezige lui en lompe opmerkingen lui!

Ik snap best dat sommige mensen heel druk bezig zijn. Met werk, ondernimingen. enz enz

Maar lompe opmerkingen, sorry

O de papieren worden naar de advocaat gestuurt notaris balastings adviseur. En alle ram bam.
Zodat ik heel zeker weet wat de gaten in de overeenkoms zijn. Wat er van mij word verwacht. En wat ik kan verwachten. Ook wordt de achter grond van de firma nagekeken. (leningen, schulden, reputatie van de eigenaren enz enz enz).
Al gaat het nog wel een tijdje duren.
Ook heb gevraagd aan de firma, wat zij van mij verwachten. En dat op papier.

roelof
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:16:49 #120
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57838981
Je gaat gewoon door dus? Ondanks alle negatieve adviesen?
pi_57839134
In ieder geval goed dat je een jurist hebt ingeschakeld om de boel te checken. Een goede les: je hebt experts nodig op talloze gebieden om dit tot een succes te laten worden.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:23:25 #122
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57840303
succes.. ondanks je, in mijn ogen, lage start kapitaal voor die brede project.. waar betaal je al die mensen van?
That boy needs therapy..
pi_57841218
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
Je gaat gewoon door dus? Ondanks alle negatieve adviesen?
UIteindeljik wil ik wel door gaan. Als ik alles en alles heb gefix
En als er uitkomt dat het te grote risico is, of geheel niet haalbaat is. Tja dan moet ik het herzien en meschien stoppen.
Ik heb het in ieder geval uitgesteld voor onbepaalde tijd. Hoop wel volgend school jaar te beginnen. (als alles goed komt)
pi_57841289
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef BereNDD het volgende:
succes.. ondanks je, in mijn ogen, lage start kapitaal voor die brede project.. waar betaal je al die mensen van?
Ik heb een eige kapitaal van 20K. En zo te zien is het net niet genoeg.
En als je vraagd hoe kom ik er aan. Familie traditie. Voor elk gebore kind wordt een rekening geopend. en elk jaar doneerd elke familie lid een bedrag. wat dan onder deze kinderen wordt verdeeld.
Dit geld komt pas als ze 18 en 20 jaar worden voor hun vrij.
Moet het binnen kort ook gaan doen.
pi_57842557
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:57 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
UIteindeljik wil ik wel door gaan. Als ik alles en alles heb gefix
Als jij alles en alles gefixt hebt. Mag ik vragen wat valt onder alles en alles? Je zegt nu namelijk gewoon dat je doorgaat als je contract _weer_ gewijzigd gaat worden in wat wij zomaar tegen je zeggen en verder komen daar alleen maar meer vage en vage termen bij.

Wat ben je nu van plan te doen? Zelf wat opzetten om een community te beginnen? Zelf goede ideeen opzetten? Of eindigt het gewoon bij vage opmerkingen naar je develop bedrijf.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')