quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef zquing het volgende:
http://kotaku.com/378112/five-tips-for-not-making-a-crappy-game
lees 't en doe er wat mee
Samenvatting:quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef Niek. het volgende:
tvp en heeft iemand inderdaad samenvatting? Ik heb alleen de op van deel 2 gelezen en dat zag er niet bepaald veelbelovend uit...
Je zit mijlenver van de waarheid!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:26 schreef Boef het volgende:
TS is blut, zonder spel en durft zich niet meer te vertonen.
slotje!
Net contact met Roelof gehad! De firma is begonnen met zijn project! Hier een foto van het team tijdens het jaarlijkse uitje!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Een tijd terug hier al iets over gelezen. Ik zie dat er nu veel "vooruitgang" geboekt is
Ze hebben er wel zin in!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net contact met Roelof gehad! De firma is begonnen met zijn project! Hier een foto van het team tijdens het jaarlijkse uitje!
[ afbeelding ]
Geloven jullie nu wel dat je voor 20.000 een game kunt maken
Ironisch genoeg hebben ze allemaal de stereotype look van een goede programmeurquote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net contact met Roelof gehad! De firma is begonnen met zijn project! Hier een foto van het team tijdens het jaarlijkse uitje!
[ afbeelding ]
Geloven jullie nu wel dat je voor 20.000 een game kunt maken
lolquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ironisch genoeg hebben ze allemaal de stereotype look van een goede programmeur
(Ja, ik ben een programmeur)
Ik sprak Roelof op msn en hij is er serieus mee bezig en hij komt hier snel weer een update geven enz.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Seneca het volgende:
Overigens, aangezien deze discussie toch dood lijkt. Hoe zouden jullie het maken van een game WEL aanpakken?
Met een fatsoenlijk business plan, pilot, beta etc... Om te zorgen dat je idee aan slaat, dat is het belangrijkste bij een game.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Seneca het volgende:
Overigens, aangezien deze discussie toch dood lijkt. Hoe zouden jullie het maken van een game WEL aanpakken?
Een fatsoenlijk business plan is in principe geen probleem. Dat is een kwestie van je verdiepen en er tijd aan te besteden. Hoe kom je echter aan een beta? Het lijkt me dat daar nog een hele zut stappen tussen zit.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijk business plan, pilot, beta etc... Om te zorgen dat je idee aan slaat, dat is het belangrijkste bij een game.
Achter je pc gaan zitten en een beta makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk business plan is in principe geen probleem. Dat is een kwestie van je verdiepen en er tijd aan te besteden. Hoe kom je echter aan een beta? Het lijkt me dat daar nog een hele zut stappen tussen zit.
Een beetje spel kost 15 manjaren om te maken. Denk je dat ik daar tijd voor heb?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Achter je pc gaan zitten en een beta maken
Met een engine heb je nog geen 10% van de kern van je spel voor elkaar. Bovendien gaat een groot deel van het werk ook zitten in graphics, level design, etc. Dingen waar je onmogelijk ALLEMAAL goed in kan zijn.quote:Met "echte" spellen een engine uitzoeken of maken
Hangt af van het type spel uiteraard.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een beetje spel kost 15 manjaren om te maken. Denk je dat ik daar tijd voor heb?
You've got a real talent for stating the obviousquote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hangt af van het type spel uiteraard.
Tetris zit binnen 15 minuten in elkaar.
Nou ja, aan de andere kant heeft Roelof het 'maar' over een php browser-game.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
You've got a real talent for stating the obvious
Als Roelof Tetris had willen maken dan was dit topic niet nodig geweest in de first place. Zoiets programmeer je in een weekendje in elkaar.
Als je daar al zo op reageert moet je niet eens gaan nadenken een spel te willen makenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een beetje spel kost 15 manjaren om te maken. Denk je dat ik daar tijd voor heb?![]()
Roelof vind jou een lomperikquote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je daar al zo op reageert moet je niet eens gaan nadenken een spel te willen maken
Ik zal het erger vertellen, ik ben een lomperikquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zal het erger vertellen, ik ben een lomperik![]()
![]()
Denk je echt dat al die andere games door een persoon gemaakt zijn? Dat ik niet zo gek ben om 15 manjaar aan werk in mn eentje te gaan doen getuigt eerder van realisme dan wat anders.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je daar al zo op reageert moet je niet eens gaan nadenken een spel te willen maken
Dat zal nog steeds rond enkele manjaren aan programmeerwerk liggen ja. Dus met een team van een mannetje of 5 zou je dat in een half jaar kunnen bouwen. Maar goed, reken eens uit wat dat kost :Squote:Op donderdag 17 april 2008 09:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, aan de andere kant heeft Roelof het 'maar' over een php browser-game.
Gaat daar dan wel 15 manjaar in denk je ?
.... Het gaat ook serieus doorquote:Op donderdag 17 april 2008 10:21 schreef Twarres het volgende:
Ik was al bijna bang dat dit nog serieus doorging..
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik sprak Roelof op msn en hij is er serieus mee bezig en hij komt hier snel weer een update geven enz.
Maar hij is nog al druk op het moment en vaak eet die iets verkeerd en dan is die weer paar dagen uit de roulatie!
Maar hij komt dus wel terug!
Hij drinkt alleen Soja Melkquote:Op donderdag 17 april 2008 22:22 schreef Boef het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ie eens kijken of er nog plaats is in zijn budget voor een koelkast ofzo. Dan hoeft ie niet steeds die bedorven troep te eten.
Ey Roelof, als je rietje rechtop blijft staan in de melk, kan je 'm beter niet drinken
Hoe durf jequote:
Is dit allesquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
tok tok,
Wees dankbaar dat er maar een van mij is.
Alleen ik kan met zulke ideeen komen.
RC
Lach maarquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm wanneer komt ie op de ps3 en xbox360?
Nou dat hoop ik dan niet. al proef ik weer wat sarcasmequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lach maar![]()
Over een jaar of 5 zullen we veel meer horen over RC Productions!
Wie slim is koopt nu al aandelen
Hij is echt goed bezig hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan niet. al proef ik weer wat sarcasme
Als jij je punten niet haald gaat heel de klas niet over? Er zal wel veel druk op je schouders zitten zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is Roelof Cristiaan Kremer
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
En mijn afwezigheid helpt ook weer niet.
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
Daarnaast ook nog fitnis.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Kijken voor een nieuwe plaats voor mezelf (ga op mijn zelf wonen)
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
Zo vallen toch al erg makkelijk 3 dingen af, tijd zat dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is Roelof Cristiaan Kremer
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
En mijn afwezigheid helpt ook weer niet.
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
Daarnaast ook nog fitnis. Overbodig, je kunt ook je eetpatroon aanpassen.
Game project.
Vrijwilligers project. Tijdsverspilling, na je 65ste heb je hier alle tijd voor.
Huis verbouwen.
Als je uit huis gaat dan hoef je het huis waar je nu woont natuurlijk niet te verbouwen
Kijken voor een nieuwe plaats voor mezelf (ga op mijn zelf wonen)
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
1 woord : HOAXquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is Roelof Cristiaan Kremer
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
En mijn afwezigheid helpt ook weer niet.
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
Daarnaast ook nog fitnis.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Kijken voor een nieuwe plaats voor mezelf (ga op mijn zelf wonen)
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |