Als jij je punten niet haald gaat heel de klas niet over? Er zal wel veel druk op je schouders zitten zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is Roelof Cristiaan Kremer
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
En mijn afwezigheid helpt ook weer niet.
Dus moet ook wat meer aandacht geven aan school.
Daarnaast ook nog fitnis.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Kijken voor een nieuwe plaats voor mezelf (ga op mijn zelf wonen)
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
Zo vallen toch al erg makkelijk 3 dingen af, tijd zat dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
RC
Sorry Quila.
Het vorrig school project was zo klote gedaan (heb wel een voldoende) Dat er veel moet ingehaald moet worden. Anders kan de klas niet over gaan.
Daarnaast ook nog fitnis. Overbodig, je kunt ook je eetpatroon aanpassen.
Game project.
Vrijwilligers project. Tijdsverspilling, na je 65ste heb je hier alle tijd voor.
Huis verbouwen.
Als je uit huis gaat dan hoef je het huis waar je nu woont natuurlijk niet te verbouwen
O en bezig met nieuw vriendin. Moet daar ook nog wat aandacht aan besteden. ( Wat uitgaan en zo)
Dus tja behoorlijk druk.
Maar goed nieuws ben bezig met een technies advieseur. Heeft al wat tips voor mij. Als ik dat heb gedaan gaat hij me verder helpen als hij kan. (tijd en zo)
1 woord : HOAXquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
RC
Sorry Quila.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Dus tja behoorlijk druk.
Ja, het is wel duidelijk dat je hart en ziel in dit project liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
RC
Sorry Quila.
Game project.
Vrijwilligers project.
Huis verbouwen.
Dus tja behoorlijk druk.
Ik zit op fitnis voor mijn gezondheid.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zo vallen toch al erg makkelijk 3 dingen af, tijd zat dus
Nou de gehele klas moet natuurlijk zijn best doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij je punten niet haald gaat heel de klas niet over? Er zal wel veel druk op je schouders zitten zeg
En pics van je vriendin uiteraard
Beter had je even gevraagd of dat de moeite waard was van te vorenquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:50 schreef MightyDutchy het volgende:
En ik ben zo dom geweest om topic deel 1, 2 en 3 helemaal te lezen. Wat een anti-climax.
Gewoon een hoax ditquote:Op zaterdag 19 april 2008 07:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter had je even gevraagd of dat de moeite waard was van te voren![]()
En Roelof ik snap de zorgen van de mensen hier ook wel het lijkt echt of je je game in de steek laat!
Hij wil zijn ouders dood hebben!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Ouders,.... hopelijk ben ik er snel van af, maar dan moet ik mijn eige hutje verbouwen.
AQ hyped alleen baggerspellen. Dus dit kon per definitie al niet!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Overigens is AQuila360 Roelof niet en is RC een gewone user, geen kloon ofzo.
Is dat een complimentje?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
[..]
AQ hyped alleen baggerspellen. Dus dit kon per definitie al niet!
Oke Roelof dat is ook tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Neem gewoon ff de tijd om eerst goed alles opnieuw door te nemen. Voor dat ik besluit om die 22K te gaan inversteren. Ben er behoorlijk mee bezig.
Maar mijn studie is er ook nog.
ok laat maar horen asl er iets is..quote:Op zondag 20 april 2008 17:06 schreef Roelof_Kremer het volgende:
zal ik doen, asl er iets is
Rickrollerquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:28 schreef Seneca het volgende:
DE BETA IS UIT!!!
Klik hier voor een GRATIS trial!
Je kliktequote:
ik wou d'r op klikken, maar zag youtube staan.. toen klikte ik niet meer!quote:
hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:14 schreef L.Denninger het volgende:
misschien even de TT wijzigen in "Game niet in ontwikkeling #3" ?
quote:
En je hebt al zo'n taalgevoel!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Roelof_Kremer het volgende:
linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef SharQueDo het volgende:
Dit doet me denken aan dat topic van Paramnesia. Die dacht dat ie Fok! na kon maken. Na een verkapt iets wat op een ERD moest lijken hebben we niets meet van hem vernomen.
owhh kijk! ik ga ff snel de 3 topics weer doorspitten.. want nu kan ik natuurlijk zijn idee mooi uitwerken tot een goed werkende game. Ga ik geld verdienen met zijn idee.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
Slecht nieuws!
Roeloef heeft de ontwikkeling van de game voorlopig uitgesteld. Voor hoe lang is nog niet helemaal duidelijk daar heeft hij vandaag met de ''Firma'' overleg over gehad.
We moeten rekening houden met 3 tot 6 maanden vertraging maar Roeloef komt hier zelf nog meedelen hoe en wat!
Auteursrecht heet dat. En aangezien het online staat kun je goed bewijzen dat je de rechthebbende bent.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:15 schreef Digixz het volgende:
Jammer. Het was zo'n goed idee. En nu het op het net staat weet je maar nooit wie er verder mee aan de haal gaat. Als ie nog iets wil beginnen kan hij het beter nu doen anders gaat iemand anders er vandoor met zijn genitale idee!
Je idee met een jaar uitstellen, staat dat niet gelijk aan opgeven? De kans dat je volgend jaar gaat beginnen is echt 0,00000001%quote:Op maandag 12 mei 2008 23:27 schreef Roelof_Kremer het volgende:
1 mei. volgend jaar. (Tja langen dan ik in gedachte had. Ik hoop nogsteets eerder te beginnen.)
Hievoor zijn meerdere rede.
Er zijn meerdere ondernemers.
We zijn allemaal gedwongen om binnen kort een nieuw woning te zoeken.
2 van de 3 hebben een studie. Die bij 1 mei als goed als afgerond zijn.
We zijn bij die tijd allemaal 21 een dan voledig verantwoordelijk voor onszelf. Heeft ook met $$ te maken.
En bij die tijd kunnen we ook allemaal een goede baan hebben om het beter te onderbouwen met $.
We hebben ook ruim de tijd om alles meer uit te werken. Tot een geheel en goed plan/idee/game. Waarmee we hopelijk een betere kans maken.
Natuurlijk zal ik nu en dan wat posten. Over meschien ideeen en/of updates.
Thanks
Roelof,
Hij is echtquote:
Hij bestaat echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je valt nu wel een beetje door de mand hoor
Ik praat ook altijd tegen mezelf als ik alleen thuis ben. Ik begrijp je helemaal!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij bestaat echtIk heb hem op msn dus ik vroeg hoe het ging en of die hier ook weer eens een update kwam geven dus vandaar...
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar goed. Hopeloos project. Veel te hoog ingezet.
Kloot Difsja Dijsfa Disjfaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd tegen mezelf als ik alleen thuis ben. Ik begrijp je helemaal!
Het lijkt mij ook echt ontiegelijk moeilijk opzettelijk zo slecht nederlands te kunnen tiepenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben hem echt niet ik zou al die moeite er niet voor over hebben
Ik wou zonder 360 eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook echt ontiegelijk moeilijk opzettelijk zo slecht nederlands te kunnen tiepenMaarja, je naam is al foutgespelt
360 ipv PS3 intikken is wel knap
Als je z'n reacties kijkt zie je dat ie in andere topics wel NL praat, het is dus gewoon bullshitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij bestaat echtIk heb hem op msn dus ik vroeg hoe het ging en of die hier ook weer eens een update kwam geven dus vandaar...
Nee de ontwikkeling ligt voorlopig even stil zoals je in Roelofs laatste reactie kunt lezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
en hoe zit het nu met die game?
of is het toch niks?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef disjfa het volgende:
Nick-GizMo, lees het topic gewoon. Wat wil je weten. Het staat er allemaal.
Conclusie. AQuila is een roelof fanboy
Welke andere reacties?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je z'n reacties kijkt zie je dat ie in andere topics wel NL praat, het is dus gewoon bullshit!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Overigens is AQuila360 Roelof niet en is RC een gewone user, geen kloon ofzo.
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef existenz het volgende:
Hij kan Worms goed...
Graag gedaan Roeloef wij steunen jequote:Op woensdag 14 mei 2008 08:57 schreef Roelof_Kremer het volgende:
tja, jammer.
Als de kans er is om eerder te beginnen zal ik dat zeker doen.
Maar opgeven nooit. Ben al 2 jaar bezig en nog een jaartje maakt dan ook niet uit. ondertusse is het al 2,5 jaar maar okey.
Nogmaal thanks.
Roelof
Oke!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
zal doen
Echt niet manquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef 3lmo het volgende:
Inloggen, posten, uitloggen, tijd ertussen om het echt over te laten komen, inloggen, posten. (Misschien nog even van draadloos netwerk wisselen om de mods om het tuintje te leiden)
Kthxbai!
Meschien weet je het iets te goedquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef 3lmo het volgende:
Inloggen, posten, uitloggen, tijd ertussen om het echt over te laten komen, inloggen, posten. (Misschien nog even van draadloos netwerk wisselen om de mods om het tuintje te leiden)
Kthxbai!
Quilaquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Daarnaast is quila een goede fan waar ik mee contact buiten deze topic. En hij was er van het begin bij (toen ik de eerste topic opende).
Daarom weet hij er wat meer van en geeft ook voor af info en reacties.
Quila ik hoop dat dit een beetje helpt.
JIj bent tegenwoordig lekker bezig :Squote:Op maandag 1 september 2008 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof gaat vandaag met een update komen over zijn project!
Hij is een tijdje weg geweest maar de firma is druk bezig geweest mijn zijn ideen!
Naaistreek?quote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
JIj bent tegenwoordig lekker bezig :S
Ik hoop dat je er gelukkig me wordt. stiekem hoop ik dat er ooit iemand jouw zo'n naaistreek leverd.
Wees maar niet bang, je bent mijn tijd iedergeval niet waard
Hou nou maar op met de geintjes, iedereen weet dat RC jouw kloon is. Het is al lang en breed achter de schermen besproken.quote:
Ga weg manquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou nou maar op met de geintjes, iedereen weet dat RC jouw kloon is. Het is al lang en breed achter de schermen besproken.
Ja dat heb ik gelezen, alleen maak ik me niet zo druk om lemming of een kloon..quote:Op maandag 29 september 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
Dus nix aangezien iedereen blijkbaar denkt dat ik Roelof ben
Ik normaal ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen, alleen maak ik me niet zo druk om lemming of een kloon..
Gezellig dat je er ook bent Disja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |